mistery sisters
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- charlotte evans
- M.A.G
- Entrades: 312
- Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
- Ubicació: Vila de Gràcia
mistery sisters
os en recordeu de les cantants del ball d'ivern?
algu sap si sortiran a la peli ?
si surten, kina canço cantaran ( x ke suposo ke tindra musica,¿no? )?
kreieu ke s'inventaran una canço x la peli ? si no proposeu cançons x donar veu a les mistery sisters!!!
proposeu! !
algu sap si sortiran a la peli ?
si surten, kina canço cantaran ( x ke suposo ke tindra musica,¿no? )?
kreieu ke s'inventaran una canço x la peli ? si no proposeu cançons x donar veu a les mistery sisters!!!
proposeu! !
- Elenagir
- Treballador/a de la conselleria
- Entrades: 361
- Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
- Ubicació: Nòmada =P
No se jo crec que cantaran alguna canço tipica d'Anglaterra...o potser alguna canço que parli de la magia... o potser en ves de cantants sortirant esquelets densaires
Elenagir l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 23, 2005 9:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat
- Elenagir
Ostres estava a punt de llegir el teu missatge,llewellyn pero no he pogut pkme espantat amb el teu avatar!!! xDxDxD abans de poder escriure aixo he agut de esparar 15 minuts!!!i encara ric!!! xDxDxD ai quina cara que posa!!! xDxDxD em moro!!! xDxDxD
Una altre cosa com que jo només els llegeixo amb catala menys el 6 per mi son les Mistery sisters desde sempre!!!
Espera que encara ric!!! xDxDxD
Una altre cosa com que jo només els llegeixo amb catala menys el 6 per mi son les Mistery sisters desde sempre!!!
Espera que encara ric!!! xDxDxD
I què carai tenen de doletn les pel·lis de nens?
SI són les millors!!!
La Dory és un dels personatges més bons que ha creat la Disney. És la canya. xD xD xD
i com heu dit, en anglès és "Weird" i, en català, "Mistery". ^^'
Per cert... Jo recordo d'haver llegit moltíssims cops que hi ahvia un grup de música que tocava a Hp4, fent de les mistery Sisters... No sé si va acabar com a rumor o veritat, però recordo que va haver-hi molta tela... ^^
SI són les millors!!!
La Dory és un dels personatges més bons que ha creat la Disney. És la canya. xD xD xD
i com heu dit, en anglès és "Weird" i, en català, "Mistery". ^^'
Per cert... Jo recordo d'haver llegit moltíssims cops que hi ahvia un grup de música que tocava a Hp4, fent de les mistery Sisters... No sé si va acabar com a rumor o veritat, però recordo que va haver-hi molta tela... ^^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat
- Elenagir
Sigue nadando,sigue nadando,sigue nadando nadando nadando.Que se hace?nadar SI!!!
També magrada el final de la peli quan els de la peixera sen tonen el mar... "i ahora que?"
Mencantaria que sortisin escalets ballan!!! xD ENCARA RIC xDxD (si,potser estic boja,que hi farem....)
Una altre cosa "mistery sisters" en català son "germanes misterioses" no? pos vaya nom.."germanes misterioses" XDXDXD
També magrada el final de la peli quan els de la peixera sen tonen el mar... "i ahora que?"
Mencantaria que sortisin escalets ballan!!! xD ENCARA RIC xDxD (si,potser estic boja,que hi farem....)
Una altre cosa "mistery sisters" en català son "germanes misterioses" no? pos vaya nom.."germanes misterioses" XDXDXD