Quin és el vostre personatge preferit del Trio Calavera?
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- Clara_Forcat
- M.A.G
- Entrades: 307
- Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am
no no s fort si l'hermi s molt simpàtica... b pro sta una mica obsessionada amb els examens i en seguir les normes al peu de la lletra tot i k al costat dl harry ja na incomplert unes quantes... no crec k existeixi ningú igual k ella pot ser k s'assembli pro arribar a sta tan obsessionat kom ella... jeje A mi l harry m cau b més k el Ron el Ron s l k em cau pitjor dls tres...
-
- Alumne/a de 2n
- Entrades: 48
- Membre des de: dl. ago. 22, 2005 6:42 pm
- Ubicació: Girona
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat
- Laura Terré
- Alumne/a de 5è
- Entrades: 152
- Membre des de: ds. juny 18, 2005 10:22 am
Jo matisaré alguns comentaris que he vist per aki:
L'Hermione no és k sigui + inteligent k els altres, es k es + empollona (amb aixo no dic que no sigui inteligent, k els seus fans no se m'emprenyin)
El Harry no sap ni el que li ve al damunt, pero tampoc es culpa seva ser l' "escollit"
I el Ron no es pas tan tontet com el pinten a les pel-licules, per tenir sentit de l'humor fa falta agilitat mental, i no em dieu que el Ron no te sentit de l'humor... aixo si, te un punt "patós".
Resumint:
l'Hermione no es la meva favorita pk es una repel.lent Ho sento pel "woman power" i tot aixo.
El Harry tampoc pk és un personatge massa pla per ser el protagonista
Definitivament, el meu preferit es el Ron
RON FOREVER
L'Hermione no és k sigui + inteligent k els altres, es k es + empollona (amb aixo no dic que no sigui inteligent, k els seus fans no se m'emprenyin)
El Harry no sap ni el que li ve al damunt, pero tampoc es culpa seva ser l' "escollit"
I el Ron no es pas tan tontet com el pinten a les pel-licules, per tenir sentit de l'humor fa falta agilitat mental, i no em dieu que el Ron no te sentit de l'humor... aixo si, te un punt "patós".
Resumint:
l'Hermione no es la meva favorita pk es una repel.lent Ho sento pel "woman power" i tot aixo.
El Harry tampoc pk és un personatge massa pla per ser el protagonista
Definitivament, el meu preferit es el Ron
RON FOREVER
- Gemms
- Alumne/a de 5è
- Entrades: 147
- Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
- Nom: Gemma
- Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD
Aquesta és una pregunta dificil... No se quin dels tres m'agrada més. Si suposu que és això cadascú em cau bé per lu seu. Però el Ron del llibre i de les pelis em fa riure molt.
Però esque tots tres s'assemblen al personatge que em vaig imaginar llegint els llibres. Es veritat...
Però esque tots tres s'assemblen al personatge que em vaig imaginar llegint els llibres. Es veritat...
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat