Indiganació per en Tom Felton
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat
Un altre que s'uneix al grup de "no-m'ho-imaginava-aixi" jo m'ho imaginava tal com ho heu dit. Sobre el pensiu esta be pero on apareix el Karakarof, pero que han fet! JO m'imagina una mena com de tarima amb unes cadenes normals que al assentar-se li pujaven i el lligaven, pero llances en una gabia no!
-
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 292
- Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
- Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^
Jo també m'imaginava una butaca i ell lligat, però em va agradar com u van fer. Em vaig adonar que si Azkaban era tan temut, no tractarien als presos amb gaire delicadesa, i allò era... brutal! em va impactar, però vaig trobar que era una bona aportació
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Entrades: 1414
- Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
- Nom: Tània
- Ubicació: Badalona (BCN)
- Contacta:
- roni
- 1r Orde de Merlí
- Entrades: 1254
- Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
- Rang: Mort Vivent
- Ubicació: A l'altre costat del vel...
- Contacta:
Jahjajajaja, k boooLunaBlack_Lovegood ha escrit:Tampoc hi haurà tanta diferència....roni ha escrit: Una cosa... llavors... kuan el Harry fa el mateix k en Sirius des del despatx de la Umbridge... kedara fatal no??
XDXD
PD: Final jo tampoc mimaginava allo aixi... pensava k seria una cadira normal (wenu... exteriorment, rollo las del corredor de la muerte) i kuan ti seus tagafem umes cadenes k cobren vida i t'estrenyen i et fan mal i sang (wenu, i ara deixant de motivar-nos) una gàbia?! k san pensat? esk no sasembla a una cadira en re!! XD
-
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 292
- Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
- Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^
Però almenys transmet la sensació d'agobio, no? I jo tb m'ho imaginava com vosaltres, però sense la sang!!
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Entrades: 1414
- Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
- Nom: Tània
- Ubicació: Badalona (BCN)
- Contacta:
- Roger J. Potter
- President/a de la Confederació Internacional
- Entrades: 585
- Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
- Nom: Quisso
- Rang: Agenda Oficial
- Ubicació: Darrera teu
Primer de tot voldria fer esment de com em canviat de tema, de defensar al Tom Felton a protestar per la mala respresentació de l'aparició de la llar de foc... jeje
Be en lo del Malfoy com ja s'ha dit surt en tres llocs de la peli i no nomes en l'aranya. HI ha altres personatges que també s'han retallat les aparicions i alguns fins i tot despaareixer, o no recordeu que qui porta l'escafalga a en HArry es en Dobby, amb les ganes que tenia de tornar-lo a veure.
D'altra banda jo també m'imaginava l'aparició a la llar de foc veient mig cos entre unes flames i no a els brases, aixi no he pogut veure en Sirius, com heu dit, com faran el tros en que apareix una ma molsuda plena d'anells buscant...
BE ja veurem com ho solucionen
Be en lo del Malfoy com ja s'ha dit surt en tres llocs de la peli i no nomes en l'aranya. HI ha altres personatges que també s'han retallat les aparicions i alguns fins i tot despaareixer, o no recordeu que qui porta l'escafalga a en HArry es en Dobby, amb les ganes que tenia de tornar-lo a veure.
D'altra banda jo també m'imaginava l'aparició a la llar de foc veient mig cos entre unes flames i no a els brases, aixi no he pogut veure en Sirius, com heu dit, com faran el tros en que apareix una ma molsuda plena d'anells buscant...
BE ja veurem com ho solucionen
- Fawkes
- G.N.O.M
- Entrades: 189
- Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
- Ubicació: Catalunya (països catalans)
Tots els caps lliguen per tu que has llegit el llibre... Però per a la gent que no se l'ha llegit és difícil d'entendre perquè es mengen escenes, com la de la mort de'n Mauch, que qui no s'ha llegit el llibre no entén d'on baixa...HpConan ha escrit:Doncs per això te'l posen al principi, com tu dius. I no és "sort". És el que havien de fer per doanr coherència. Per això tot en la pel·li és coherent i té sentit. YHan aconseguit fer una pel·li on tots els caps lliguen. ^^
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"
Excepte això del Mauch, que sí que queda penjat, jo crec que tots els caps lliguen. Quan miro els pel·lis intento veure-les des de "no he llegit el llibre". En la tercera no lligaven coses, i en la segona tampoc, crec. Però en aquesta sí.
Jo també m'ho imaginava com ho diu el roni. Però sense sang.
Jo també m'ho imaginava com ho diu el roni. Però sense sang.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.