Quina de les pelis de Harry Potter us agrada més?
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- Malfoy69
- Alumne/a de 1r
- Entrades: 18
- Membre des de: dv. des. 02, 2005 6:29 pm
- Ubicació: L'Ametlla del Vallès
- Contacta:
Quina de les pelis de Harry Potter us agrada més?
També puseu la raó, de perqúé us agrada
--------------------------------------------
Nota de la moderadora:
Com que és inevitable que tard o d'hora algú obrís un tema nou preguntant això he decidit reciclar el tema que ja teniem quan va sortir el calze, he canviat l'enquesta i així pot tornar a votar tothom de nou i evitem anar acumulant temes repetits
---------------------------------------------
--------------------------------------------
Nota de la moderadora:
Com que és inevitable que tard o d'hora algú obrís un tema nou preguntant això he decidit reciclar el tema que ja teniem quan va sortir el calze, he canviat l'enquesta i així pot tornar a votar tothom de nou i evitem anar acumulant temes repetits
---------------------------------------------
MaLfOy69
- Laura Terré
- Alumne/a de 5è
- Entrades: 152
- Membre des de: ds. juny 18, 2005 10:22 am
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Entrades: 1414
- Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
- Nom: Tània
- Ubicació: Badalona (BCN)
- Contacta:
- lunalovegood
- Alumne/a de 6è
- Entrades: 248
- Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
- Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat
- Laura Terré
- Alumne/a de 5è
- Entrades: 152
- Membre des de: ds. juny 18, 2005 10:22 am
Laura Terré ha escrit:de moment Harry Potter i el calze de foc es la k agrada més!!!!!!!!!
Home, i tant, pk és la millor, amb força diferència (sobretot de les 2 primeres)!!!!
A mi m'ha agradat perque per fi en Harry deixa de ser el protagonista absolut i dóna mes "cancha" als altres personatges (aixo es merit del llibre, la peli es una adaptacio pero vaja, esta molt ben feta): aprofundeix mes en la relacio entre el Ron i l'Hermione i sabem més coses del Neville (per cert, l'escena de l'escala quan esta trist i al final enfoquen una figura del vitrall que sembla que plori per la pluja que cau a fora, es preciosa).
la pelicula k ma agradat + per mi tmb a estat la quarta. kuan la vaig anar a veure em va fer molta gracia (sobretot el ron, k es el k sempre fa gracia por bueno) i encara k n es km el llibre si asembla (+ k la 3a).
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor
- Lorine_24
- Nou/va Alumne/a
- Entrades: 8
- Membre des de: dg. des. 11, 2005 6:25 pm
- Ubicació: c/Grimmauld place nº12
Hola wap@s!!! aquest és el meu primer missatge....perdoneu que sigui novata!!!
A mi la que més m'ha agradat és "Harry Potter i el calze de foc", potser perquè és una mica més adulta que les demés; que consti que jo era la persona més anti-harry potter que podia haver fa uns anyets, però la veritat es que ara estic super enganzada a tot lo que sigui Harry Potter i encara que costa decidir quina és la millor, jo em quedo amb la última.
Petonets
A mi la que més m'ha agradat és "Harry Potter i el calze de foc", potser perquè és una mica més adulta que les demés; que consti que jo era la persona més anti-harry potter que podia haver fa uns anyets, però la veritat es que ara estic super enganzada a tot lo que sigui Harry Potter i encara que costa decidir quina és la millor, jo em quedo amb la última.
Petonets
Doncs benvinguda!! Akesta web esta molt be, ja veuras...
Jo tambe estic d'acord k la cuarta pelicula es la millor.
De tots els llibres potser que sigui el mes mogut i comencen a ser adults, Es mostren tal com seran els personatges en el futur amb tot el que els preocupa entre ells.
Per fi en Neville li donen mes protagonisme
Jo tambe estic d'acord k la cuarta pelicula es la millor.
De tots els llibres potser que sigui el mes mogut i comencen a ser adults, Es mostren tal com seran els personatges en el futur amb tot el que els preocupa entre ells.
Per fi en Neville li donen mes protagonisme
Nx a mi la k m'ha aradat més es la 3 (Harry Potter i el pres d'Azkaban), la 4 tb me va agradar molt, pk (com has dit tu hagrid) els mostren més adults i ja et pots anar fent una mika la idea de com seran de grans ,po no x....no l'he botat, pk si us he de ser franca m'ha desabut....nkara k mlt puket pk kuan la vaig anar a veure, vaig sentir moltes emocions...XD
P.D: Jo tb soc novata...i akesta pàgina web sta mlt b!! és una de les k marada mes XD
P.D: Jo tb soc novata...i akesta pàgina web sta mlt b!! és una de les k marada mes XD
" va enfilar cap a la sortida, amb la Hedwig al costat, somrient per la cara de terror que feia el titet Vernon, convençut, que aqull estiu seria molt millor que l'anterior."