Acabo de veure -gràcies al nick de l'Accra xd- que per fi a fanfiction.net hi ha una seccio per a les fan fictions escrites en català. Feia molt de temps que es demanava, i fins i tot n'hi havia alguna dins de la seccio castellana... Aixi doncs, vull felicitar Fanfiction i aquells que l'hagin presionada, que segur que alguns d'aquets es passejaran per aquest forum...
Aixi que feu fanfictions de qualitat (encara que siguin breus) i envieu-les, que es noti que molta gent escriu en la nostra llengua!
Salutacions des de Roma!!
PD: Moderadors, poseu aquest tema on convingui més, que no ho tenia gaire clar... si ja està repetit em sap greu, no n'he trobat cap sobre el tema!
Fanfiction.net EN CATALA!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- voldy
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 261
- Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
- Ubicació: Vila de Gràcia
Fanfiction.net EN CATALA!
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.
Oh quant de temps voldy!!!!
Sip jo ja li he deixat un review a la profecia, jejeje ja soc experta en posar-lo comentaris. El problema es que vaig intentar subscriurem a la pagina per penjar la meva i encara no m'han dit re... nose ho tornare a intentar.
De moment hi han molt poques fanfictions en català però podem augmentar-les...
VISCA!!! http://www.fanfiction.net wheee!!! en catala!
Sip jo ja li he deixat un review a la profecia, jejeje ja soc experta en posar-lo comentaris. El problema es que vaig intentar subscriurem a la pagina per penjar la meva i encara no m'han dit re... nose ho tornare a intentar.
De moment hi han molt poques fanfictions en català però podem augmentar-les...
VISCA!!! http://www.fanfiction.net wheee!!! en catala!
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Entrades: 1414
- Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
- Nom: Tània
- Ubicació: Badalona (BCN)
- Contacta:
- Marta Potter Weasley
- Alumne/a de 6è
- Entrades: 249
- Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
- Nom: Marta
- Rang: Futura dona del Daniel Faraday
- Ubicació: Al cau!
Re:
No sabia ni que hi havia una pàgina web de fanfictions, però si la meva acabo veient que surt guai ja la penjaré, de moment només porto 2 capítols i no sé si sabre escriure massa bé la part emocionant i axiò, però per el català el que sigui!! nono és broma, si no surt guai no la penjaré, xD, vueno, gràcies per informar!
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood
Nova fic en solitari: Escarabats
Petons de:
Marta Potter Weasley
Nova fic en solitari: Escarabats
Petons de:
Marta Potter Weasley