Que en penseu d'en Barty Mauch Jr. ???
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- Lestrange
- Alumne/a de 2n
- Entrades: 68
- Membre des de: dj. des. 29, 2005 1:57 pm
- Ubicació: CaTaLuNyA!! BCN
Que en penseu d'en Barty Mauch Jr. ???
A mi m'agrada, tan el actor com el personatge de la peli, xo nu trobo a ningu més!!!!
Doneu ls vstres opinions!!!!
Doneu ls vstres opinions!!!!
------- > YuNa <--------
•- Erotic dreams makes you a victim in her sight -• †Sirius Black† ·$ is Lovely$1
•- Erotic dreams makes you a victim in her sight -• †Sirius Black† ·$ is Lovely$1
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Entrades: 1414
- Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
- Nom: Tània
- Ubicació: Badalona (BCN)
- Contacta:
A veure, separem els mons...
El eprsonatge, encara que criat x un pare dolent, capsigrany i sense sentiments ni cor, és malvat, però malva, i molt...
L'actor, ja, és diferent...Primer, xq no el conec...Segon, xq és més jove i més "diferent" del que me l'imaginava... I si, esta bastant bé, em va agradar....
El eprsonatge, encara que criat x un pare dolent, capsigrany i sense sentiments ni cor, és malvat, però malva, i molt...
L'actor, ja, és diferent...Primer, xq no el conec...Segon, xq és més jove i més "diferent" del que me l'imaginava... I si, esta bastant bé, em va agradar....
- Lestrange
- Alumne/a de 2n
Wenu!!!!!!
començo a veure almenys alguns comentaris una mica més... "bons! "
jajaja, l'actor tmpoc el coneixia jo, xo ara se q a fet una serie q es diu: Doctor Who...
Fins ara no hu sabia pas!!
començo a veure almenys alguns comentaris una mica més... "bons! "
jajaja, l'actor tmpoc el coneixia jo, xo ara se q a fet una serie q es diu: Doctor Who...
Fins ara no hu sabia pas!!
------- > YuNa <--------
- Getta91
- Conseller/a d'afers màgics
- Entrades: 819
- Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
- Nom: Carla
- Rang: Pipiripip Rajadora
- Ubicació: El món cargol
Béee... no va estar malament! Però no me l'imaginava així... no sé, normalment els personatges no són com me'ls imagino... algun si, com la Fleur o el Malfoy... la majoria no, però. En general està bé.
Getta91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 15, 2007 5:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
SEMPRE ACLEE!
- Lestrange
- Alumne/a de 2n
Xi!! Menys mal, ronalda! jejeje
Jo, x ara, en els únics en q e encertat en km serien han sigut.... en l'Ull foll Murri i en el Llopin ( cosa q stic moooolt orgullosa!!! )
Xo a en Barty Jr nu...
Jo, x ara, en els únics en q e encertat en km serien han sigut.... en l'Ull foll Murri i en el Llopin ( cosa q stic moooolt orgullosa!!! )
Xo a en Barty Jr nu...
------- > YuNa <--------