Actors per a la 5a peli
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- annmapo
- Alumne/a de 3r
- Entrades: 88
- Membre des de: dv. nov. 11, 2005 9:11 pm
- Ubicació: a casa meva!
- Contacta:
Actors per a la 5a peli
El paper de Kingsley Shacklebolt a l'Orde del Fénix el farà George Harris, aquí hos deixo una foto:
I el de James Potter per Robbie Jarvis (no tinc cap foto)
Que en penseu?
I el de James Potter per Robbie Jarvis (no tinc cap foto)
Que en penseu?
--> a l'estiu tota cuca viu <-- http://s4.gladiatus.es/game/c.php?uid=22704
- Getta91
- Conseller/a d'afers màgics
- Entrades: 819
- Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
- Nom: Carla
- Rang: Pipiripip Rajadora
- Ubicació: El món cargol
aso farà de James??? ui si, ja veig els cabells negres enredats, si si a més té 15 anys, vamos està en plena adolescència... (si ho està no ho sembla almenys) a vere k el makillatge fa molt però.. no tantHpConan ha escrit:Jo al Shacklebolt me l'imaginava amb la cara allargada.
Robbie Jarvis:
SEMPRE ACLEE!
Farà de James ADOLESCENT!!! El del pensiu!
Tot i que jo "igual que el "Daniel"" no el veig. XD Si s'havien d'assemblar, de joves... XD Pfff... XD
Tot i que jo "igual que el "Daniel"" no el veig. XD Si s'havien d'assemblar, de joves... XD Pfff... XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat
Tens tota la rao, no seria el primer cop que es fa servir aquesta tecnica i a mes a mes amb el pressupost que coontara s'ho podrien permetre perfectament. Pero ja veus com que volen canviar les coses respecte als llibres canviem al 100% l'imatge que tenen els fans de'n James Potter. Nomes falta que intenti aturar en Sirius de divertir-se amb en Severus.Ary ha escrit:jo crec que de james tindria que fer el daniel i que li canviessin una mica el nas per ordinador o alguna cosa de la cara perque no fos del tot identic pero gairebe igual.
-
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 292
- Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
- Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^
I la Lily serà una noia morena, amb els ulls marrons, i que estarà colada per en Sírius, ja que s'empenyen en fotre lios amorosos entre els personatges per donar morbo a la història. Ja m'imagino duel Sírius-James per la Lily, i en Harry (que en principi no pot intervenir en la lluita perquè està en el pensiu però així són les películes "així tinc els cabells per darrere?") farà que guanyi en James això és favoritismeFinalpotter ha escrit: Pero ja veus com que volen canviar les coses respecte als llibres canviem al 100% l'imatge que tenen els fans de'n James Potter. Nomes falta que intenti aturar en Sirius de divertir-se amb en Severus.
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix
- ronsantanna
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 261
- Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
- Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
- Contacta:
Tampoc és tan diferent del James que surt a les pel·lis. I el cabell es pot retocar, per suposat (mireu el Malfoy ).
I és igualeeeeeeeeeeeeeeeet al Radcliffe. Huas. XD
I és igualeeeeeeeeeeeeeeeet al Radcliffe. Huas. XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.
- anni
- G.N.O.M
- Entrades: 167
- Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
- Ubicació: dons davant del meu ordinador
- Contacta:
a mi sem e la refum els actors mentre en racliffe (o com sescrigui), el rupert siguin els protas , que no em camviin el malfoy i que la peli sigui bona l' unica pregunta que em faig es qui nassos sera la Tonks i la lestratge???
A mi no em conbenç aquell que te de fer de james de jove encara que es guapo... pero tot i ser guapot aquest amb 15 anys ,tenen rao els que an dit que o tindria de fer en daniel !!!
A mi no em conbenç aquell que te de fer de james de jove encara que es guapo... pero tot i ser guapot aquest amb 15 anys ,tenen rao els que an dit que o tindria de fer en daniel !!!
- massa_hpifriends.com
- Treballador/a de la conselleria
- Entrades: 391
- Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
- Ubicació: Mansió-X
- Contacta:
- illuminati
- M.A.G
- Entrades: 302
- Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm
Hum... La Sandra no estava parlant de la història dels llibres. Estava queixant-se dels canvis a les pel·lícules d'una manera "subtil"... ha imaginat l'extrem dels canvis d'escena xDronsantanna ha escrit:esperem que per fer de james el maquillatge faci meravelles perquè jo no veig aquest com a james.-sandra- jo no crec que hi hagi favoritismes simplement la lily va decidir