El Cor de la Ciutat o Ventdeplà?
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- Getta91
- Conseller/a d'afers màgics
- Entrades: 819
- Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
- Nom: Carla
- Rang: Pipiripip Rajadora
- Ubicació: El món cargol
4ever cor! xd
sens dubte el cor de la ciutat, tot i que aquesta temporada, amb el canvi aquest...no se, no m'acaba de fer el pes. visca el cor de tota la vida! jeje
SEMPRE ACLEE!
- Getta91
po zi
pos si, tens tota la raó, tota serie té el seu final i el final del cor estava quan va acabar la temporada passada, amb els personatges de sempre, etc. però com he dit abans, ventdelpla no m'agrada i ara el cor tpc gaire....a mi el que + m'agradava era laberint d'ombres! algú ho mirava? jo mirava això i el cor i ara...re de re...vespral ha escrit:Des de que van detenir al Tomas (el violador) a l'estiu que els nous episodis ja no valen tant la pena.
Aquesta seriè l'han estirada com un xiclet, però ja ha arribat al límit i ara ja no te el curre que tenia abans.
Vent del plà ara és millor, però el cor d'abans superava Vent del plà.
SEMPRE ACLEE!
a mi el cor ara m'agrada molt encara k he de reconeixer k kuan staven a sant andreu m'agradava + sobretot les ultimes temporades pk ia et coneixies els personatges. el k no magrada d la nova temporada sk son una mica charnegos i han posat cada nom..com Jessi...i d vegades els vesteixen una mik malamen i el david m'agradava + el d'abans encara k era = d lleig k ara. a vendelpla hi ha mooooooooooooooooooolt sexe. ahir mateix la Isona li va dir al Martí:
_Vull fer l'amor amb tu ara mateix!!
va ser realmen intressant
_Vull fer l'amor amb tu ara mateix!!
va ser realmen intressant
-
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 292
- Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
- Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^
Re: po zi
JOOOOO mirava Laberint d'ombres, aquella sèrie mítica, amb en Salvador Borés, em pensava que era l'única quina ilu És que a mi m'encantava allò de no saber l'assassí, aquell misteri que hi havia per l'aire, veure la cara de maníac d'en Salvador i descubrir que no 'nava en cadira de rodes quins bons recordsGetta91 ha escrit:pos si, tens tota la raó, tota serie té el seu final i el final del cor estava quan va acabar la temporada passada, amb els personatges de sempre, etc. però com he dit abans, ventdelpla no m'agrada i ara el cor tpc gaire....a mi el que + m'agradava era laberint d'ombres! algú ho mirava? jo mirava això i el cor i ara...re de re...
Llàstima que la van tallar de cop, i li van buscar un final depressa i corrents, i vaig saber l'assassina del final, però no tenia cap motiu ni res. Van espatllar el final Però la sèrie va valer la pena
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix
- Getta91
...
jeje jo laberint d'ombres també ho vaig veurequan era petita nu se quan fa ja que no la fan? jo ara tink 14 anys...tan és. xd no ho vaig enganxar ben b des del començamet però un cop em vaig posar a mirar-ho...osti tu, cada capítol i me n'enrecordo bastant, per mi la millor serie de tv3 que he vist!
SEMPRE ACLEE!
- ronsantanna
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 261
- Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
- Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
- Contacta:
- Noia_Weasley
- Alumne/a de 2n
- Entrades: 68
- Membre des de: dc. des. 14, 2005 5:24 pm
- Ubicació: al CAU