La porta s'ha obert!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
La porta s'ha obert!
Doncs això, que ja es torna a obrir la porta secreta de la web de la Rowling (per qui no sapigui de que parlo, la web de la Rowling és http://www.jkrowling.com/es i per accedir a la porta aquesta heu d'anar a la goma de borrar rosa que hi ha a l'escriptori )
Encara no he mirat que hi ha, ni que cal fer aquest cop per obrir-la, però espero que sigui alguna cosa interessant i no cap brometa celebrant l'aniversari dels bessons que és demà
Encara no he mirat que hi ha, ni que cal fer aquest cop per obrir-la, però espero que sigui alguna cosa interessant i no cap brometa celebrant l'aniversari dels bessons que és demà
Estic en procés i de moment no pinta gaire interessant la cosa A veure que acabarà sortint al final
Qui vulgui intentar fer-ho ell solet que no segueixi llegint
Primer has d'agafar la pedra que hi ha darrere el gerro, trencar el mirall, agafar la clau i posar-la al pany. Llavors has de llegir la nota que ha quedat on hi havia el mirall, hi escrius Reparo i tanques LLavors has de clicar a la porta del fons que es veu reflexada al mirall i se t'obrirà
I aqui m'he quedat Ja seguiré investigant que més s'ha de fer
Qui vulgui intentar fer-ho ell solet que no segueixi llegint
Primer has d'agafar la pedra que hi ha darrere el gerro, trencar el mirall, agafar la clau i posar-la al pany. Llavors has de llegir la nota que ha quedat on hi havia el mirall, hi escrius Reparo i tanques LLavors has de clicar a la porta del fons que es veu reflexada al mirall i se t'obrirà
I aqui m'he quedat Ja seguiré investigant que més s'ha de fer
- marta_draco
- Alumne/a de 2n
- Entrades: 58
- Membre des de: ds. oct. 15, 2005 10:08 pm
- marta_draco
- Alumne/a de 2n
- Entrades: 58
- Membre des de: ds. oct. 15, 2005 10:08 pm
- Getta91
- Conseller/a d'afers màgics
- Entrades: 819
- Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
- Nom: Carla
- Rang: Pipiripip Rajadora
- Ubicació: El món cargol
Doncs jo semblo jili(elksegueix) fent donar voltes a la cinteta daurada del barretet de la universitat...
Però és que he buscat entre tota la mrda que té per l'escriptori i només hi ha això que faci alguna cosa, llavors el secret està aquí... a veure, números importants per la rowling? Idees? xD
Però és que he buscat entre tota la mrda que té per l'escriptori i només hi ha això que faci alguna cosa, llavors el secret està aquí... a veure, números importants per la rowling? Idees? xD
SEMPRE ACLEE!
- aurea
- G.N.O.M
- Entrades: 189
- Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
- Nom: Míriam
- Ubicació: València
- Contacta:
Re: La porta s'ha tornat a obrir!
He conseguit obrir-la!!! Moltíííísimes gràcies !! I la suposta sorpresa es ... o siga es... es això que jo vec de veritat?? I al final parla d'un album... de quin album parla???Jo no tinc album!M'ha ficat en el nom ''tu'' es que jo entre a la pag. de la rowling una vegada al mes i no mantere massa.... Gràcies 1000 vegades +++!
Psdata: que vols dir amb aixo de que amb les plantes es pot descobrir alguna cosa mes de la rowling??? he fet massa preguntes?
Psdata: que vols dir amb aixo de que amb les plantes es pot descobrir alguna cosa mes de la rowling??? he fet massa preguntes?
Em sembla que la Rowling aquest cop no ens donarà cap sorpresa interessant No pinta bé la cosa
Noies, torneu a sortir, torneu a entrar, ho feu tot una altra vegada, i l'agulla aquella la passeu del lloc on està, a que apunti cap amunt, com si marqués les 12 (dic que surtiu i torneu a entrar perquè jo ho havia provat de posar-la cap amunt després d'haver-li donat mil voltes i no feia res, i quan he sortit i ho he fet directament m'ha funcionat )
Noies, torneu a sortir, torneu a entrar, ho feu tot una altra vegada, i l'agulla aquella la passeu del lloc on està, a que apunti cap amunt, com si marqués les 12 (dic que surtiu i torneu a entrar perquè jo ho havia provat de posar-la cap amunt després d'haver-li donat mil voltes i no feia res, i quan he sortit i ho he fet directament m'ha funcionat )