Ja teniu Harry potter i el Calze de Foc en DVD???
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- todmorvoscrodlel
- Alumne/a de 1r
- Entrades: 12
- Membre des de: dg. març 05, 2006 8:42 pm
- Contacta:
Ja teniu Harry potter i el Calze de Foc en DVD???
Jo siiiii i els extres estan molt beee. Aviam ke os sembla a tots i a totes. A i me comprat l'edició en català, exclar jejje
A la botiga del meu poble no la tenen. ¬¬
La versió especial no la tenen ni en castellà i, la simple, només en castellà. ¬¬
Càson... Una estrena d'alguna cosa d'HP i jo sense Hp. ¬¬
La versió especial no la tenen ni en castellà i, la simple, només en castellà. ¬¬
Càson... Una estrena d'alguna cosa d'HP i jo sense Hp. ¬¬
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.
- todmorvoscrodlel
- Alumne/a de 1r
- Entrades: 12
- Membre des de: dg. març 05, 2006 8:42 pm
- Contacta:
juers, jo encara no la tinc, tampoc... I no es perque no la tingui a l'abast, sino perque ara mateix no tinc diners, estic pelada, nomes tinc 10 € i no es prou per comprarme la peli i els meus pares no me la volen comprar perque si... (cosa k entenc ). Potser d'aki a dues semanes ia me la comprare, i en català, es clar.
Mentre conduïa, el tiet Vernon es va estar queixant a la tieta Petúnia. Li agradava queixar-se de les coses: la gent de la feina, el Harry, el consistori, el Harry, el banc i el Harry tot just eren alguns dels seus temes preferits.
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat
-
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 292
- Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
- Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^
Jo quan em vaig comprar la primera película ho vaig fer amb el format VHS, i ara em foto perquè tot està en DVD, em va amargar així que he après la lliçó i esperaré que surti un nou format, que sinó m'equivoco està al caure, i com que quan acabi la setena (uff, deu quedar tant, espero ) les vendran totes 7 en un pack oferta amb el nou format, tothom les tindrà en DVD i jo en el nou format i a més, més barates pk al ser totes juntes segur que surt millor de preu muahaha
Mentrestant, sempre puc anar a algun videoclub d'Aplicat (em queda un xic lluny ù_ú)
Mentrestant, sempre puc anar a algun videoclub d'Aplicat (em queda un xic lluny ù_ú)
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix
- Getta91
- Conseller/a d'afers màgics
- Entrades: 819
- Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
- Nom: Carla
- Rang: Pipiripip Rajadora
- Ubicació: El món cargol
Oleee, Sandra! Una que pensa com jo!!!
Jajaja! És que és veritat, si d'aquí a que surti la setena haurà sortit un altre format i m'atreveixo a dir que ja n'estaran planejant un altre...
No, no... ja me les compraré totes juntetes que segur que em sortirà més barat i tot! De moment me les gravo quan les fan al Digital... Ei, visca el format VHS, per què el canvien, coi, amb lo bé que va i amb la quantitat de pelis que té la gent!? bé, és per això, per "putejar"... xD
Osti, el videoclub del roni em queda massa lluny també...
Jajaja! És que és veritat, si d'aquí a que surti la setena haurà sortit un altre format i m'atreveixo a dir que ja n'estaran planejant un altre...
No, no... ja me les compraré totes juntetes que segur que em sortirà més barat i tot! De moment me les gravo quan les fan al Digital... Ei, visca el format VHS, per què el canvien, coi, amb lo bé que va i amb la quantitat de pelis que té la gent!? bé, és per això, per "putejar"... xD
Osti, el videoclub del roni em queda massa lluny també...
Getta91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 04, 2006 7:16 am, en total s’ha editat 1 vegada.
SEMPRE ACLEE!
Ep, que el VHS no ah mort encara! Encara el venen!
Jo suposo que en la versió "pack de 7 pel·lis" no vindrà el segon DVD dels extres... No ho sé.
I et sortiran més cares en relació a elles mateixes, però com que serà un nou format, valdrà més car.
No, però és veritat. De fet, JA ha sortit un nou format. El HD-DVD (DVD d'alta definició), i el calze sortirà en aquest format ben aviat (d'aquí a uns pocs mesos. S'ha retardat perquè el reproductor de HD-DVD ha tingut alguns contratemps...).
Però jo suposo que el reproductor de HD-DVD també reproduïrà DVDs...
Jo suposo que en la versió "pack de 7 pel·lis" no vindrà el segon DVD dels extres... No ho sé.
I et sortiran més cares en relació a elles mateixes, però com que serà un nou format, valdrà més car.
No, però és veritat. De fet, JA ha sortit un nou format. El HD-DVD (DVD d'alta definició), i el calze sortirà en aquest format ben aviat (d'aquí a uns pocs mesos. S'ha retardat perquè el reproductor de HD-DVD ha tingut alguns contratemps...).
Però jo suposo que el reproductor de HD-DVD també reproduïrà DVDs...
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.
- ronsantanna
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 261
- Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
- Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
- Contacta:
- illuminati
- M.A.G
- Entrades: 302
- Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm
- massa_hpifriends.com
- Treballador/a de la conselleria
- Entrades: 391
- Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
- Ubicació: Mansió-X
- Contacta:
es veritat, Ronsantanna!!! tu també et dius oriol!! ( com jo =P ) que t'han regalat??? a mi alguns discus d'Antònia Font (alegria, Batiskafo Katiusques, els teniu?? son molt bons) i d'aquí poc... tindre la pel·li de Harry Potter i el Calze de Foc... en català, es clar !!!!!!!!ronsantanna ha escrit:Jo el vaig demanar pel Sant, però a l'fnac s'ha esgotat i ara estic buscant-te un..... Bé més ben dit els meus pares n'estan buscant un però ja m'han dit que tampoc correr pressa o sigui, que potser, per l'estiu ja el tindré.....
Massa
[I Si fos...?]
- Uriel Michaels
- M.A.G
- Entrades: 308
- Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
- Ubicació: Hogwarts
Estàn quan l'Snape i el Karkaroff estan parlant (jajaj em va fer molta grasia l'escena, xk al principi es veu el harry passejant pel l'entrada principal, on una parella s'estan menjant la boca XDD), tb la famosa escena de la foto del trio parlant devant el foc en pijama, i tb la del ball, kuan tots estan ballan amb la canso de "Do the hipogriff", k a mi magrada bastant...li-kiow ha escrit:kines escenes eliminades hi ha?
nu se mens dexu moooooolltes xo akestes son de les k menrecordo