La porta s'ha obert!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- Uriel Michaels
- M.A.G
- Entrades: 308
- Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
- Ubicació: Hogwarts
Jo vaig entrar ahir al mati xo no vaig tenir temps de fer el TIMO xo es que pel titol que tenia akest coi d'"examen" ja es veia k no podia ser!! A + a + la rowling diu en un lloc de la pagina que no comensara a escriure el llibre fins d'aki uns mesos i aixo estava publicat de juliol, diu que vol dedicar temps a la seva filla que fa poc que ha nascut! Ara poder ja la començat a escriure xo no crec que tan aviat tingui el tilol!!
Avui e tornat a entra a la porta per poder fe l'examen akest i ja le trobat en "no molestar". Això va ser una broma perque era el dia dels sants innocents a Anglaterra i perque era l'aniversari del Fred i del George Weasley.
Tot i així gràcies a la gent que va penjar les instruccions perque sino no hi hagues pogut entrar. Thanks de part de la meva amiga Natàlia també que ens va passar el mateix.
:)
Avui e tornat a entra a la porta per poder fe l'examen akest i ja le trobat en "no molestar". Això va ser una broma perque era el dia dels sants innocents a Anglaterra i perque era l'aniversari del Fred i del George Weasley.
Tot i així gràcies a la gent que va penjar les instruccions perque sino no hi hagues pogut entrar. Thanks de part de la meva amiga Natàlia també que ens va passar el mateix.
:)
Últimament la Rowling actualitza molt la seva web no?
Encara no han aparegut els resultats dels examens, però ha afegit una nova entrada al seu diari, explicant que el llibre de moment va bé, que té problemes per comprar fulls per escriure( ) i que se n'ha anat a veure com graven la cinquena peli i troba que l'actriu que fa de Luna és perfecta! També ha comentat la brometa que van fer els de mugglenet i the leaky cauldron el dia 1 a la secció de rumors i a la secció extra hi ha un text que parla sobre els problemes de les noies d'avui en dia amb el tot el tema del pes
Let my girls be Hermiones rather than Pansy Parkinsons
Encara no han aparegut els resultats dels examens, però ha afegit una nova entrada al seu diari, explicant que el llibre de moment va bé, que té problemes per comprar fulls per escriure( ) i que se n'ha anat a veure com graven la cinquena peli i troba que l'actriu que fa de Luna és perfecta! També ha comentat la brometa que van fer els de mugglenet i the leaky cauldron el dia 1 a la secció de rumors i a la secció extra hi ha un text que parla sobre els problemes de les noies d'avui en dia amb el tot el tema del pes
Let my girls be Hermiones rather than Pansy Parkinsons
- marta_draco
- Alumne/a de 2n
- Entrades: 58
- Membre des de: ds. oct. 15, 2005 10:08 pm
a la pàgina de la rowling, a l'escripitori n'hi ha un paper que posa TIMO, i si li dones tobre una nova finestra on has d'escriure el teu número d'identificació, i quan ja el tens surt una paret amb dos estanteries i un rellotge, i al rellotge una agulla senyala "examenes en proceso enviados", i n'hi han dos coses + que pot senyalar el rellotge però que de moment no ho fa, que són, "resulados de corrección" i "resultados entregados".
Així que se suposa que s'ha d'anar mirant per veure si ja el tenim corregit.
Així que se suposa que s'ha d'anar mirant per veure si ja el tenim corregit.
Àngela, si mires les notis del Periòdic podràs fer l'examen dels M.I.Q.O. on i quan vulguis.
Res justifica aquest impuls pel qual m’hagis trencat la faç,
entén que per això set anys de malastrugança trobaràs.
Però si em refàs i em deixes altre cop com un espill
amb tranquil·litat podràs seguir sense cap perill.
Reflecteix-te al meu reflex, amic, i tindràs sort;
o troba per fi, si estic trencat, la teva mort.
Res justifica aquest impuls pel qual m’hagis trencat la faç,
entén que per això set anys de malastrugança trobaràs.
Però si em refàs i em deixes altre cop com un espill
amb tranquil·litat podràs seguir sense cap perill.
Reflecteix-te al meu reflex, amic, i tindràs sort;
o troba per fi, si estic trencat, la teva mort.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.
- Anya_Granger
- Nou/va Alumne/a
- Entrades: 7
- Membre des de: dj. des. 23, 2004 7:00 am
!Jo tinc un aprobat! ¡Quina il·lusió! Com que em vaig posar tan nerviosa per aquest examen sorpresa... segur que em vaig equivocar en algunes preguntes que ja sabia... però he aprobat!
Em posa aixó:
TIMO. Nivel 1 (Título Indispensable de Magia Ordinaria)
Certificamos que has aprobado el TIMO de nivel 1 con la calificaicón de APROBADO.
Nos complace comprobar que has superado tu TIMO de nivel 1. Tus conocimientos del mundo de la brujería demuestran que tienes potencial real para la magia. Esperamos que sigas estudiando y en su momento te presentes al TIMO de nivel 2.
Organismo de Exámenes de Brujería
Directora Profesora Marchbanks, CDMG, APMO,fdBB
Firma: J.K.Rowling, amb el segell del TIMO Nivel 1.
Em posa aixó:
TIMO. Nivel 1 (Título Indispensable de Magia Ordinaria)
Certificamos que has aprobado el TIMO de nivel 1 con la calificaicón de APROBADO.
Nos complace comprobar que has superado tu TIMO de nivel 1. Tus conocimientos del mundo de la brujería demuestran que tienes potencial real para la magia. Esperamos que sigas estudiando y en su momento te presentes al TIMO de nivel 2.
Organismo de Exámenes de Brujería
Directora Profesora Marchbanks, CDMG, APMO,fdBB
Firma: J.K.Rowling, amb el segell del TIMO Nivel 1.
- illuminati
- M.A.G
- Entrades: 302
- Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm
- marta_draco
- Alumne/a de 2n
- Entrades: 58
- Membre des de: ds. oct. 15, 2005 10:08 pm