Not-Pron
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
és molt estrany, no he trobat res de cap puzzle...
només hi havia una porta, i hi he clikat, despres em sortien unes escales i a dalt hi havia 3 portes i kuan passava sobre el pom de la que tenia just davant em deia nosequè sobre el tercer nivell...
P.D.:lo de Puzzle, no sera sobre Saw? i aksta es la casa? no he vis la peli, po me l'han explicat...
només hi havia una porta, i hi he clikat, despres em sortien unes escales i a dalt hi havia 3 portes i kuan passava sobre el pom de la que tenia just davant em deia nosequè sobre el tercer nivell...
P.D.:lo de Puzzle, no sera sobre Saw? i aksta es la casa? no he vis la peli, po me l'han explicat...
- Horcrux
- G.N.O.M
- Entrades: 192
- Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
- Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.
Quant surt el missatge, sence moure el cursor apretes "intro" i cliques al pom altre cop i la porta sobre i vas a parar a una sala amb blons de fusta al terra.
Xo no se k mçes fer!!!
Xo no se k mçes fer!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!
Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!
-
- Treballador/a de la conselleria
- Entrades: 391
- Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
- Ubicació: terres de Ponent
- Citing
- Alumne/a de 1r
- Entrades: 15
- Membre des de: dg. març 12, 2006 7:14 pm
- Ubicació: Quan sapiga on soc serà un miracle
Jajaja quin joc mes raro.... no acnsegueixo passar del tercer nivel, que cosa més rara... em surt això de so being so negative o algo aixi i no se que fer...
Des de les cultures més primitives l'home sempre a volgut trobar respostes
By Flocel:
"L'espècie esta degenerant... que diria en Darwin!! En comptes d'aprobar hem suspeneu tots!!
By Flocel:
"L'espècie esta degenerant... que diria en Darwin!! En comptes d'aprobar hem suspeneu tots!!
- aurea
- G.N.O.M
- Entrades: 189
- Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
- Nom: Míriam
- Ubicació: València
- Contacta:
jo tampoc!!! M'he kedat enganxada en el tercer !! Ps ara fins q no mel passe no vaig a parar vaig en serio es el meu instint de superació... o_Oa+ amb l'angles no mantere de res de res--- U_UCiting ha escrit:Jajaja quin joc mes raro.... no acnsegueixo passar del tercer nivel, que cosa més rara... em surt això de so being so negative o algo aixi i no se que fer...
-
- Treballador/a de la conselleria
- Entrades: 391
- Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
- Ubicació: terres de Ponent
Bueno, doncs saps que hi diu: "Don't be so negative!" o una cosa així? Doncs si mireu a l'URL hi posa: "false/gototheothersite". Primer vaig provar per canviar-ho i posar "fals/gotothissite" però no va passar res.
Heu de fer algo aquí (havia posat un Spòiler, perdó!!)
Jo estic encallada al següent!! Quan el passeu m'ho expliqueu... Pq hi ha com un codi, però no sé pas què s'ha de fer, ni si t'has de registrar... Bueno, per ara passeu el tercer. A reveure!
Heu de fer algo aquí (havia posat un Spòiler, perdó!!)
Jo estic encallada al següent!! Quan el passeu m'ho expliqueu... Pq hi ha com un codi, però no sé pas què s'ha de fer, ni si t'has de registrar... Bueno, per ara passeu el tercer. A reveure!
- aurea
- G.N.O.M
- Entrades: 189
- Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
- Nom: Míriam
- Ubicació: València
- Contacta:
U_U ... En el 3er nivelll ...el meu instint de superacio se'n va per la tassa del vater... Violeta gracies x la pista ja em calfare el cap.... + de lo q me l'he calfat ja... pq no parava de clicar a tots els llocs i res de res. .. bno... gracies de totes maneres al final mel passare si ho se jo...Violetta Black ha escrit:Bueno, doncs saps que hi diu: "Don't be so negative!" o una cosa així? Doncs si mireu a l'URL hi posa: "false/gototheothersite". Primer vaig provar per canviar-ho i posar "fals/gotothissite" però no va passar res.
Heu de fer algo aquí
AURAA!!