Cinema - Pel·lícules en general
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- jeanne_crazy
- Alumne/a de 4t
- Entrades: 104
- Membre des de: ds. març 11, 2006 7:26 pm
- illuminati
- M.A.G
- Entrades: 302
- Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm
- ginny_winky
- Alumne/a de 3r
- Entrades: 89
- Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm
jur jur, fa poc k vaig veure la peli del codigo da vinci i wueno, sta benne jejeje.no se pk tanta critica. a mi no s'em va fer plasta(acostumat a les pelis del Senyor....XDDD)tot i k amb ki vaig anar no em va deixar de vere be la peli, em distreia XDD
Mes pelis, tic a la metitat de Mision Imposible 3(viska l'emuleee!!!!!) i te bona pinta i tot, m'esperava un toston. I una altre peli k ting ganes de vere es X-Men 3.no m'espero gran cosa, pero wueno, el mundillo aket em mola lo seu.^^
Mes pelis, tic a la metitat de Mision Imposible 3(viska l'emuleee!!!!!) i te bona pinta i tot, m'esperava un toston. I una altre peli k ting ganes de vere es X-Men 3.no m'espero gran cosa, pero wueno, el mundillo aket em mola lo seu.^^
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat
Jo també he anat a veure El codi i l'he trobat una adaptació una mica estranya, perquè trobo que canvia coses com la personalitat dels personatges, coses que no fan que la peli sigui més llarga, per exemple en la peli en Langdon està en contra de la teoria del priorat i en el llibre no, a més en el llibre el aringarosa no és tan cabron al final es dona conte dels seus errors em sembla recordar, però me l'he de tornar a llegir pk no ho recordo del tot bé.
- Cyllan
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 254
- Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
- Ubicació: Salvant el mon!
algú ja ha vist x-men?,está bé ?.és que la vull anar a vore i no se,és que la 2ª no em va agradar massa.
Una que estic esperant molt és Piratas del Caribe (Jack Sparrow ),encara que he vist el trailer,i s'em fa que será més "rara" que la 1ª.No se,no se,a voltes com la 1ª no n'hi ha niguna.
El codi DaVinci,no l'he vist però m'han dit que és un rotllo,i ja per això no he anat a vore-la ,que l'entrada val 6€!
Una que estic esperant molt és Piratas del Caribe (Jack Sparrow ),encara que he vist el trailer,i s'em fa que será més "rara" que la 1ª.No se,no se,a voltes com la 1ª no n'hi ha niguna.
El codi DaVinci,no l'he vist però m'han dit que és un rotllo,i ja per això no he anat a vore-la ,que l'entrada val 6€!
- Lis Malfoy
- Alumne/a de 3r
- Entrades: 97
- Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
- Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar
Cyllan, jo he vist X-Men III i bé, és distreta. Però no t'esperis gran cosa, no té molta emoció, almenys és la meva opinió. No passaràs una mala estona però si no et va agradar la 2a no crec que aquesta t'agradi més, o potser sí, ves a saber!Cyllan ha escrit:algú ja ha vist x-men?,está bé ?.és que la vull anar a vore i no se,és que la 2ª no em va agradar massa.
Jo també espero en Jack... i coincideixo amb tu que es farà estrany una 2a part, i pitjor serà la 3a! però bé, per en Jack el que faci falta!
Sobre els 6euros del Codi... jo me'ls vaig gastar i no és res de l'altre món. Hi ha canvis que no m'han agradat gens, però en fi, encara podria haver sigut pitjor!
T'he respost amb la meva opinió, no vol dir que sigui la de la majoria, i entenc que la gent no la comparteixi!
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Entrades: 1414
- Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
- Nom: Tània
- Ubicació: Badalona (BCN)
- Contacta:
Jo he vist V de Vendetta i El Codi, i totes dues m'han semblat molt bones!! I pels q diuen q El Codi es fa llarga no es pas veritat, a mi m'ha encantat!!! ^^
Encara no he vist X Men 3, xq la segona no em va agradar gaire, però bé, com q és l'única q em crida l'atenció (xq akesta de La Profecía és un remake), l'aniré a veure...
I des les de Juny, la veritat és q no criden gaire l'atenció, com no vagi a veure "Vecinos Invasores" (q és més famosa pels dobladors i xq és dels de Madagascar...xD)
X cert, i The Libertine?? No l'heu vista?? És una mica...Per a adults, jajaja!! Però està molt i molt bé, i no només per l'actor, eh? No penseu malament...u_u
Encara no he vist X Men 3, xq la segona no em va agradar gaire, però bé, com q és l'única q em crida l'atenció (xq akesta de La Profecía és un remake), l'aniré a veure...
I des les de Juny, la veritat és q no criden gaire l'atenció, com no vagi a veure "Vecinos Invasores" (q és més famosa pels dobladors i xq és dels de Madagascar...xD)
X cert, i The Libertine?? No l'heu vista?? És una mica...Per a adults, jajaja!! Però està molt i molt bé, i no només per l'actor, eh? No penseu malament...u_u
- ginny_winky
- Alumne/a de 3r
- Entrades: 89
- Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm
- ronsantanna
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 261
- Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
- Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
- Contacta:
- Laiona_hermione
- Alumne/a de 5è
- Entrades: 143
- Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
- Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.
jeje, el codigo ta benne,tot i no el puc comparar amb el llibre, pk fa 2 anys k m'el vai llegir i no m'acuerdu XDDD i V de Vendetta ja la vai recomanar no se on, i eso, k sta mol xula,la idea general de la peli em va molar mol
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"