Uaaaaa!! Acabe de recordar-me d'un moment inolidable per a mi i pels musics de la Societat Protectora Musical d'Antella! Em sembla que va ser fa 3 estius, l'estiu del 2003, quan jo tocava per primera volta als ''Moros i Cristians'' d'Antella. Bé, m'havia fartat un entrepà històric, i estava prou nervioseta per allò de que acabava d'entrar a la banda i tal, i notava cert mal de panxa... En una d'aquelles, Silvieta (Per aquells temps encara no erem amigues ni bessones! Quant de temps!) es va posar a repartir aigua. I jo, tota convençuda que em llevaria el mal de panxa, vaig beure 4 ó 5 gots... El resultat: quan el pobre mestre m'estava donant les partitures que tenia que tocar, no em vaig poder aguantar més i ...
La catastrofe va ser gegantina. El meu delicios entrepà de ''remix-de-tot-lo-que-vaig-pillar-a-la-nevera'' li va anar damunt, en mesclat amb apetitosos sucs estomacals...vamos, que li vaig potar damunt.
I ell no va ser l'únic afectat, també vaig esguitar l'home dels timbals, el professor de clarinet, una flautista...i les parets del casal cristià... I ahi em teniu a mi, morintme de vergonya, sentada en una cadira, mentre Rebeca i Sussana em netejaven l'uniforme de músic (acabat d'estrenr i de vomitar) i després em van acompanyar a casa... Em vaig perdre els moros i cristians, i, de quina manera!!