Forum de les cultures (2005)
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- Fawkes
- G.N.O.M
- Entrades: 189
- Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
- Ubicació: Catalunya (països catalans)
Forum de les cultures (2005)
A veure, que quedi clar k aket missatge no es ni racista, ni xenofob ni res k s'hi assembli, nomes volia comentar k e vist tràilers de Hp i la Parvati Patil es índia. No n'hi ha prou amb k la Xo Xang sigui d'origen xines??? k no li agraden les del país a en Harry???
I no faig broma quan penso k potser axo es una estratègia per vendre mes al mercat asiatic...
Amb tot axo no vull dir k no m'agrada k hi hagi gent d'altres origens a la peli, simplement m'ha sobtat. I a vosaltres que us sembla?
I no faig broma quan penso k potser axo es una estratègia per vendre mes al mercat asiatic...
Amb tot axo no vull dir k no m'agrada k hi hagi gent d'altres origens a la peli, simplement m'ha sobtat. I a vosaltres que us sembla?
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"
No es cap estratègia per vendre més al mercat asiàtic. La Rowling ja va fer que les germanes Patil fossin "indies", els noms i cognoms de totes dues són d'origen indú per tan seria d'esperar que fisícament també tinguessin certa semblança...
I pel fet que la Rowling hagi inclòs personatges que no són 100% anglesos també quadra amb la realitat que es viu al Regne Unit on hi ha moltes races convivint juntes.
I pel fet que la Rowling hagi inclòs personatges que no són 100% anglesos també quadra amb la realitat que es viu al Regne Unit on hi ha moltes races convivint juntes.
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat
- roni
- 1r Orde de Merlí
- Entrades: 1254
- Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
- Rang: Mort Vivent
- Ubicació: A l'altre costat del vel...
- Contacta:
Aveure, estic d'acord amb vosaltres dos, Finalpotter i Padfoot, quin problema hi ha en que siguin extrangeres?? La Xo, es d'origen asiatic, (pel nom ja es podia esperar), la Padma indú (pel nom ja es podia esperar), que voleu, que les possin europees?? esque llavors al Lee Jordan també l'hauran de fer europeu, i jo el veig ben marronet, i no e sentit cap keixa... Nomes afegeixo una cosa, si no ho fessin amb diferents cultures, la pelicula quedaria molt racista, m'enteneu???
- Giny_Bell
- President/a de la Confederació Internacional
- Entrades: 546
- Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
- Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...
M'agrada el titol d'aket tema, i krek k teniu rao. Kedaria mol racista si nu+ hi haguessin europeus. El q passa es k aki espanya la gen d'altres kultures akostuma a se pobre xk nos els descriminem, pro en altres paisos kom frança i anglaterra stan mol adaptats desd fa mol temps, tan hi ha rics blancs o negres com pobres blancs o negres.
Per axo sens fa estrany.
Per axo sens fa estrany.
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;
WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!
Aquí no tots són pobres, eh?
HpConan l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 24, 2005 11:16 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.
- Giny_Bell
- President/a de la Confederació Internacional
- Entrades: 546
- Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
- Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...
HpConan, ets perfeccionista eh! XD. Es vritat, no tots son pobres, pro mols si, xk d mumen fa "pok" tems k arriben immigrants komparat amb altres paisos.
A anglaterra vai flipa io, xk i avia gen "blanka" al metro demanan karitat, i gen d kolo entrajats, amb corbata i maleti, amb el cotxe x na a treballa (parlo d londres), i a la ciutat has d pagar un impost bastan car si vos poder circula amb cotxe, no tothom su pot permetre.
A anglaterra vai flipa io, xk i avia gen "blanka" al metro demanan karitat, i gen d kolo entrajats, amb corbata i maleti, amb el cotxe x na a treballa (parlo d londres), i a la ciutat has d pagar un impost bastan car si vos poder circula amb cotxe, no tothom su pot permetre.
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Entrades: 1414
- Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
- Nom: Tània
- Ubicació: Badalona (BCN)
- Contacta:
- lAiA*
- Alumne/a de 1r
- Entrades: 39
- Membre des de: dg. jul. 09, 2006 10:14 pm
- Ubicació: gironA*
- Contacta:
la vritat es que a mi no em sembla això , millor, perquè no pot haver-hi gent asiàtica ?(d'índia) i dons axo q em sembla q el q as dit tu perdona q ta digui es una mica poder de .....ser de raça blancaa??nu+ x seru..li an dagradar + las blanqes.....no se .....pro acabu de saber pq dius axo
lAiA*
lAiA*
|вєcαυѕєтнιѕ؟|