Professors...quin?

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

En Llopin!!!!Ma grada mol pk ajuda mol a ls clases a ki no li surti x exemple kuan algu sa denfronta l impostorus agafa n Neville i lajuda fins ke li surt lenkanteri. Weno tmb staria b l Filwich(no se kom sescriu) l Dumbledore i potse n Hagrid (pensareu k stik boja) fa tts ls clases d contakte mb l naturalesa i ls animals, etc. Po l k magrada + s k si sforça moltisim n k ls alumnes stiguem b i k o ntenem n comptes d k ns expliki una clase aburridisima i ns digui: l proxim dia examen! I axo u valoru mol jo.
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

mcgonagall m'encanta , no se que te que m'encanta.... i els demes menys snape umbridge i la panda de pringats ... m'agraden tots... el millor mestre seria sirius , pero com no se li ha passat pel cap a la rowling ps... ens conformarem
:wink: aurea

Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

el meu personatge preferit entre els professors és l'Snape però no m'agradaria tenir-lo com a professor si fos en HArry... com a professora la que fa millor la seva feina és la McGonagall a mi també m'agrada molt és bona profe, justa i intel·ligent. El Llopin també ho feia molt bé i el Mauch també tot i que com a persona...
El Dumbledore no el conto com a professor però segur que deuria ser boníssim, el millor de tots.
Els pijtors professors: Quirrell, Decors, Hagrid, Binns i Trelawney. La més antipàtica: Umbridge :evil:
M'agradaria saber què tal és la professora Vector, m'agradaria saber en què consisteix exactament la magimàtica.

Marc_Harry
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dg. ago. 06, 2006 11:58 pm

jo

Entrada Autor: Marc_Harry »

McGonagall
Dumbeldore
el Llopin
Hagrid akest i en dumbeldore magraden molt :wink: :wink:

LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: LUN@ »

El millor el Llopin, és comprensiu i la seva classe tenia molta dinàmica. Però la Mcgonagall és molt justa i castiga a tothom qui s'ho mereix (no com l'Snape que castiga només als que no són d'Slytherin... :roll: ) En Dumbledore és molt bo i tal...però no és professor... no ensenya cap matèria als amlumnes...tot i que si ho fes segurament seria el millor... I en Hargrid, no sé... :roll:
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Marc_Harry
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dg. ago. 06, 2006 11:58 pm

en hagrid

Entrada Autor: Marc_Harry »

es divertit weno a mi magrada molt i mes quant ba comensar a fer les clases de les vesties akelles
vaja k magada mol

Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Home el Hagrid és molt bon home(mig home) i tal però com a professor s'ha de reconèixer que no és massa bo. No hi té gaire traça. A mi no m'agradaria que em fessin cuidar els uixecs cul de tro ! uix quin fàstic. Però potser va millorant, la classe dels unicorns està millor. Hauria de preocupar-se més pel que els pot interessar als alumnes que no e que li agrada a ell.
De professor és gairebé tan bo com de cuiner :lol:

Bloquejat