El nou mag

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Ei, què és això de deixar la ff! no t'ho permetrem! jo he fet com la violetta, que no havia vist que era teva, hehehe, ho sento. si no ja hauria dit alguna cosa abans.
bé, jo espero que continuï, i em sembla que no sóc l'única a qui li agrada, o sigui que, com a mínim, ens deus més ff als teus fans!
vinga, roni, no siguis tossut i escriu més! hehehe
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

roni ha escrit: com alguns ja haureu vist, hi ha capitols nous... ahir nit en vaig posar un... tot i ke la costa no s'ho cregui!! Bé, aveure si em dieu alguna critica (a part dels espaaaaaais!!)
No, no m'ho creia... jejeje per fi em vaig posar al dia!! T'avia deixat abandonat!!! Però ja torno a ser aquí per posar-te comentari i criticar el teu FF!!!!
De moment no tinc crítiques, però el FF esta genial i segur que fassis el que fassis estarà molt bé!!! Tot i així quan vulgui criticar, no ho dubtis que ho faré!!!

PD: A la Carla i a mi ens deus algu... xDDD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Bé, moltes gracies pels comentaris, pero ara, en la intimitat, podeu votar el que vulgueu, penseu ke no ho veig, XD, bé, de l'escala de l'1 al 5, (el 5 millor nota i l'ú, pitjor, bé, endavant, podeu votar ;) Per cert, daki un pok temps, entre abans del salo (dubtosament) o poc despres, si no hi ha gaira feina, com ke dexamens no en kedarn gaires, penjare un nou capitol, on us penso deixar a tots ben flipats XD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Si dius que ens deixaras ben flipats ja hem de començar a tenir por, perque vés a saber que amb que en s trobarem.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

ei, `rimer de tot, agrair-vos als 6 ke heu votat, que m'hagueu posat tant obna nota!!! K macus ke sou tots XD Bé, molte sgracies!!! us haure de dedicar el capitol... ke keda... 8-)

Bé, i després, pels ke no ho hagin vist, també he penjat un capítol nou fa poc, no es gran cosa, però es per preparar el proxim capi ;)
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Ei, Roger!!!
El capítol molt bé, aj ho saps! No l'arribes a penjar i et penjo jo a tu! :P Com que només queda un capi? No, no... no m'ho crec! :? Pobre de tu que l'acabis!
Apa, continua aviat i no siguis tan c....! Com que t'agrada que t'ho diguin no t'ho diré! :lol:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Ep gent, bé, els que llegiu la fic, us en haureu adonat, ue ja no hi ha res més... S'ha acabat, i sí, s'ha acabat així, el que passa a partir d'allí no us ho explicaré, només ho sé jo, i no penseu, ha! No sap com continuar-la, perquè si que ho sé, però, no la vull continuar, sinó que en faré una altra o no... tot depèn de si algun dia m'inspiro a començar una nova fic o no XD Bé, per matar-me, no feu cas al finalpotter, no aniré el dia 16, teniu que esperar al saló del manga, que hi vaig segur, llavors em podreu matar. Així potser ja se us ha passat XD Bé, no sé que més dir-vos! Bones vacances! ;p
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Ara que ja s'ha acabat parlem en passat. La fic estava molt bé si no tenim en compte que l'únic que s'ha explicat és que en D mor. Roni has començat molts fils i no n'has acabat cap, esperem que la Rowling no fa això amb el proper llibre.

LA veritat el que ens has fet, a tots els seguidors de la fic, és una put***, nen això no es fa .

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

T'has passat un ou i això no t'ho perdono... em vas dir que si continuava la meva ff tu continuaves la teva... demostrat: xantatgista i Pinocho.
Ja veuràs... jo només et dic una cosa... que miris a banda i banda del carrer quan surtis de casa i que t'asseguris al creuar....


P.D: se m'ha anat l'olla...
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Ei, no cal que em mateu, només ho vaig fer per prendre'm un descans XD Hi havia gent que ja ho sabia... :p Espero que no us ho hagueu pres malament... Bé, hi ha un capi nou i tot... i he començat el seg^¨uent, però no sé per quan el tindré...
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Home ja era hora i de vritat ara entenc que et diguin cabron, be tot aixo ja tu vaig dir pero ho poso aqui que quedara per la posteritat i tothom podra saber-ho ets un petito cabroncete jajaj

A veure si ens comences a resoldre ja alguns dels enigmes que ens has plantejat i no ens tornis a deixar penjats mai mes, si més no avisa. pero no nomes a un grupet eh

Apa bon rollo i ciao
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Bloquejat