Temes sense contingut

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

a mi no em sembla mal que es dig pau amor i bon rotllo, no+ dic q qda tan sperficil que ja pareix sarcàstic.
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

jaja per un cop tare d'acord amb la senyora del autocar,ara la senyora del Cañete, lo del pau amor i bon rotllo sona mol sarcastic!!XDD i m'encanta!!!jajajaja.i pa sarcastic i cabron el tiu de House...XDDD
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Vinga, va, tranquilitzemnos tots: Altres: no us fiqueu amb la Neus; si no us cau be passaeu d'ella i ja està. Neus_sntich:no tot el mon et te mania, i com a molt, les wanxes del teu poble, i ESTIRANT MOOOLT i com a Maxim cinc persones et tenen manies, okey??? (no t'enfadis, però soc el teu amic i et dic les coses a la cara, si no, nno ho seria!!! ah! i em caus molt bé iwalment, eeeh!!!)

Massa :painter:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

jo no dic que tots em tinguen mania! I no+ amb les wanxes, ja en son 8... i de la web, en tinc 1 declarada a la cara, però mai es poden contar els que la juguen per l'esquena...I tu que, ja de primeres dient-los que passen de mi no? Aaaaaaaa pos muy bien.
A vore que diem del Cañi eeeeeeeeeee? Que no raistin, es broma, m'agrada que la gent el reconega!! Cañi i Villa power!!!!!!!!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Tranquiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiila!!!!!!!!!!!!!!!! suposo que no t'hauras enfadat,no??? espero que no, però si ho has fet, que em sabrà greu, el problema el tens tu!!! :ban: :pastanaga LunaBlack_Lovegood, Lalia, vosaltres també veieu House????? jo sí, m'encanta!!!

Massa*peke :painter:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Ei gent perquè no obriu un tema per parlar de totes les sèries aquestes, que ens estem desviant una mica del tema original :wink:

Luna, si vols l'obres tu i hi poses els missatges d'aquest tema que hi tinguin a veure així queda tot una mica més endreçat :P

I deixem això per parlar dels temes sense contingut a veure si la gent deixa d'obrir-ne :wink:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Padfoot ha escrit:Ei gent perquè no obriu un tema per parlar de totes les sèries aquestes, que ens estem desviant una mica del tema original :wink:

Luna, si vols l'obres tu i hi poses els missatges d'aquest tema que hi tinguin a veure així queda tot una mica més endreçat :P

I deixem això per parlar dels temes sense contingut a veure si la gent deixa d'obrir-ne :wink:
Sii!! Tens tota la raó!! ^^
Com s'havia desviat el tema...u_u

He posat els missatges q hi havia aki sobre series, a un nou tema a "Món muggle" anomenat "Series de TV" allà estan els missatges q hem possat sobre House, Hospital Central, etc...I podem comentar tota mena de series.... :happycry:

Avatar de l’usuari
lAiA*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dg. jul. 09, 2006 10:14 pm
Ubicació: gironA*
Contacta:

Entrada Autor: lAiA* »

jo tamb stic dacor am tu.....!!!

a la gen no li inporta el q pensin sobre en harry (daniel) publicamen.....

stic dacor am tu.....

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

ehem ehem

Entrada Autor: Lena »

A veure, jo no sabia on posar akest missatge.
(Tot això surt al 5è llibre) El Dudley i la seva colla de gamberros van atonyinar un tal "Mark Evans"... Quina casualiat! Té el mateix cognom que la mare del Harry! És una casualitat o què?

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Doncs espero que no hagis fet la mateixa pregunta a la Joanne perque si mires al seu web va acabar farta de la gent que li preguntava si tenia cap relació. En realitat no és més que una coincidència.

Si mire a la web http://www.jkrowling.com veuras que hi ha un apartat amb preguntes dels lectors crec on en parla, si no remena una mica que la web esta molt bé.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

En Roger té raó però, si us hi fixeu bé al primer missatge, la finalitat d'aquest tema no era posar tot el que no sapiguessiu en quin altre tema posar-ho eh :roll:

Em sembla que ja va sent hora de tancar-lo...

Bloquejat