Elphias Doge - Encara Flipo

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Elphias Doge - Encara Flipo

Entrada Autor: Arnau Castan »

Avui, després de més d'un mes, he anat a veure Harry Potter i l'Orde del Fènix en versió original, i (a part que m'ha encantat un altre cop) m'he estat fixant en els crèdits. Anaven sortint els personatges i els actors segons l'ordre d'aparició, i anava mirant els personatges (harry, Dudley, Malcolm, Piers, Vernon, Petunia, Figg, etc) i de cop veig "Elphias Doge", i evidentment m'he quedat de pedra. Si no recordo malament l'Elphias Doge no surt fins al setè llibre, i això voldria dir que es va poder llegir el llibre abans de fer la pel·lícula. Si algú recorda que en Doge fos anomenat abans, que ho digui, però sinó podríem pensar que no es poden enviar els manuscrits als traductors però sí a la Warner Bros. Espero que no...
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Sí, sí que surt abans :P

Surt al 5è llibre (vaja, el nombren, més que res), quan el Murri ensenya la foto de l'antic Orde a en Harry. Si no recordo malament, el Murri diu no recordava que l'Elfies Dux (per això sabem com traduir-li el nom :P) dugués un barret tan lleig. Ara que vet a saber qui és a la peli... Deu ser algú dels de la foto que surten una mil·lèsima de segon... :roll:

Bloquejat