Bonnie Wright o Ginny Weasley
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
q vols q et digui, doncs jo trobo q aqesta noia amb els anys ha guanyat. de petita si q era mes aviat lletja, pero igualment, si els productors de la sisena pelicula volen una ginny guapa, la transformaran. Hi han mil maneres... tot i q jo ja la veig b com esta. La veritat, en aqsta cinquena pelicula ma sorpres.
I aixo q dieu q la deixen en segon pla... completament dacord. Als llibres li donen molt mes protagonsime, ja veurem com ho arreglen a la sisena.
ciaoo
I aixo q dieu q la deixen en segon pla... completament dacord. Als llibres li donen molt mes protagonsime, ja veurem com ho arreglen a la sisena.
ciaoo
Potser no queda esperança
d'obtenir la llibertat,
però la pàtria que ens imposen
no és la nostra ni ho serà! ||*||
Catalunya unida, Catalunya revolucionària!
Oi!
d'obtenir la llibertat,
però la pàtria que ens imposen
no és la nostra ni ho serà! ||*||
Catalunya unida, Catalunya revolucionària!
Oi!
- Lovegood_Granger
- Alumne/a de 1r
- Entrades: 29
- Membre des de: ds. gen. 14, 2006 8:57 pm
Re: Bonnie Wright o Ginny Weasley
Doncs jo trobo que la Bonnie queda genial al paper de Ginny, i la trobo molt molt guapa, la veritat es el personatge que trobo més guapa.
I sí, crec que fan una parella genial.
:D
I sí, crec que fan una parella genial.
:D
- Lena
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 296
- Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
- Nom: Lena
- Ubicació: at world's end
a mi la ginny no es un personatge que magradi taaan, pero almenys te cara de weasley. i, mirant totes les actrius de hp, es una de les mes mones. a veure, ho es mes que la parvati aquella que balla amb el harry o no¿? a mi m'agrada lactriu. que esperaveu, que hi posessin la keira knightley¿?
http://quetornielmateuprados.start-a-petition.com
jOHnNYdEpP&bRUnoOrO
25 May MEMORIAL DAY!
7474s 4ë
http://www.fotolog.com/lena_tatas4e
jOHnNYdEpP&bRUnoOrO
25 May MEMORIAL DAY!
7474s 4ë
- Enllunada
- Treballador/a de la conselleria
- Entrades: 388
- Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
- Ubicació: (Happy)Cargolàndia!
No és força relatiu, preguntar qui ens agrada més de les dues?..
La personalitat de la Bonnie no la coneixem (o si?), no podem comparar-les..
Però si he de triar, trio la Ginny que tenia jo en ment..
La personalitat de la Bonnie no la coneixem (o si?), no podem comparar-les..
Però si he de triar, trio la Ginny que tenia jo en ment..
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!
- clara_cat
- G.N.O.M
- Entrades: 183
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
- Nom: Clara
- Rang: somiadora sense fronteres
- Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior
A mi m'agrada bastant com a actriu el que passa es que li han tret molt protagonisme a les pelis i ara l'haurà de recuperar perquè sino no se com s'ho faran els guionistes. Hi sincerament no se a quina de les dues prefereixo ja que no coneixo l'actriu.
Exemple de l'ho del protagonisme: ahir em vaig estar rellegit el HP5 i la visita a l'hospital i els pares d'en Neville i quan tornen es troben l'Hermione i parlen ella, la ginny i en Ron perquè ells tres l'adopten com una més i no com a la peli.(En aquest capitol també diu que en Harry va sentir que alguna cosa es movia quan va parlar amb la ginny que no m'hi havia fixat!! )
Exemple de l'ho del protagonisme: ahir em vaig estar rellegit el HP5 i la visita a l'hospital i els pares d'en Neville i quan tornen es troben l'Hermione i parlen ella, la ginny i en Ron perquè ells tres l'adopten com una més i no com a la peli.(En aquest capitol també diu que en Harry va sentir que alguna cosa es movia quan va parlar amb la ginny que no m'hi havia fixat!! )
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"
Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.
Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.
- Lena
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 296
- Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
- Nom: Lena
- Ubicació: at world's end
que alguna cosa es MOVIA¿? ooooh, no vull ser mal pensada, però em sembla que m'hauré de tornar a llegir aquest tros.clara_cat ha escrit:(En aquest capitol també diu que en Harry va sentir que alguna cosa es movia quan va parlar amb la ginny que no m'hi havia fixat!! )
http://quetornielmateuprados.start-a-petition.com
jOHnNYdEpP&bRUnoOrO
25 May MEMORIAL DAY!
7474s 4ë
jOHnNYdEpP&bRUnoOrO
25 May MEMORIAL DAY!
7474s 4ë
L'adaptació de la Ginny Weasley... fatal!!
Quasi no ha sortit en les películes i quan ho fa, diu quatre paraules.
Semblarà que s'ha enamorat de sobte quan ella porta anys darrere d'en Harry i amb l'Hermione donant-li consells.
Per això dic que vaig a veure les pelis per veure-les, però que hi han coses molt mal adaptades, s'inventen coses i es carreguen personatges com en Peeves, en Bill i en Charlie Weasley (ja veurem que faran amb el matrimoni de Charlie i Fleur, i ja veurem que explicaràn de com es van conèixer...).
Quasi no ha sortit en les películes i quan ho fa, diu quatre paraules.
Semblarà que s'ha enamorat de sobte quan ella porta anys darrere d'en Harry i amb l'Hermione donant-li consells.
Per això dic que vaig a veure les pelis per veure-les, però que hi han coses molt mal adaptades, s'inventen coses i es carreguen personatges com en Peeves, en Bill i en Charlie Weasley (ja veurem que faran amb el matrimoni de Charlie i Fleur, i ja veurem que explicaràn de com es van conèixer...).
A mi m'agrada es bona actriu . Pero no sé no pega amb el Harry .
PD: La Bonnie Wright crec que sortia a una série anglesa que es diu Torchwood com a una noia poseida que matava als tius a polvos (els matava tirantsel's) .
PD: La Bonnie Wright crec que sortia a una série anglesa que es diu Torchwood com a una noia poseida que matava als tius a polvos (els matava tirantsel's) .
- *Luna Lovegood*
- Alumne/a de 6è
- Entrades: 230
- Membre des de: ds. juny 07, 2008 10:25 am
- Nom: Maria
- Rang: Vaga professional
- Ubicació: El meu ordinador @_@ (?)
- Contacta:
Una posseïda. OK. Que matava homes. OK. Els matava a polvos?!La Bonnie Wright crec que sortia a una série anglesa que es diu Torchwood com a una noia poseida que matava als tius a polvos (els matava tirantsel's) .
Exactament com es pot fer això? Tant per tant el tius eren hamsters encantats que treien foc per la boca, no? Jajaja quina sèrie és això? Gràcies comentar-ho, és molt bo, jo de tu obriria un tema a ronda golallop!!!!!!! És que és bonissim! No podré veure cap peli de harry potter al cine, em petaré de riure quan surti la ginny! Però potser és que no ho havies sentit bé, no? Si de cas devia matar als homes després...
Nomès us dic, que llegir aquesta firma pot tenir efectes secundaris;;
A veure , no se si m'he expressat bé es que a la série aquesta es una organitzacio que tracta de salvar la terra dels atacs d'alienigenes i en aquest capítol hi apareix un alienigena que es bulnerable a l'aire de la terra que s'alimenta de l'energia ''orgàsmica'' i que per fer-ho necessita apoderar-se d'un cos que, quean es tira als tius i aquests tenen un orgasme doncs els ''xucla'' per dir-ho d'alguna manera i nomes en queda una muntanyeta de pols .
Si la noia no era la Bonnie Wright s'hi assemblava moltíssim.
Si la noia no era la Bonnie Wright s'hi assemblava moltíssim.
- Hermione-Ginny
- Alumne/a de 3r
- Entrades: 72
- Membre des de: ds. feb. 07, 2009 8:27 pm
- Nom: Anna Júlia
- Rang: Semi-Shek Idhuniana
- Ubicació: Kelesban, Idhun
Hola! Que podeu ficar la direcció de la Bonnie Wright? Gràcies,
Hermione-Ginny
Hermione-Ginny
Les meves ciutats: http://quidditch.myminicity.es i http://myrtles-city.myminicity.es
La meva FanFiction: Anne Danièle i la fada blanca (FF comunitaria)
IDHUNITA POWEEEEERR!!!!!
IDHUNITA POWEEEEERR!!!!!
- Hermione-Ginny
- Alumne/a de 3r
- Entrades: 72
- Membre des de: ds. feb. 07, 2009 8:27 pm
- Nom: Anna Júlia
- Rang: Semi-Shek Idhuniana
- Ubicació: Kelesban, Idhun
Perdó, ja la tinc
Bonnie Wright
C/O Peter Frasers & Dunlop
Drury House
34-43 Russell Street
London WC2B 5HA
Tel: 020 7344 1010
Hermione-Ginny
Bonnie Wright
C/O Peter Frasers & Dunlop
Drury House
34-43 Russell Street
London WC2B 5HA
Tel: 020 7344 1010
Hermione-Ginny
Les meves ciutats: http://quidditch.myminicity.es i http://myrtles-city.myminicity.es
IDHUNITA POWEEEEERR!!!!!
IDHUNITA POWEEEEERR!!!!!
- Porcupintí-na
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 288
- Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
- Nom: Maria
- Ubicació: Mussoleria
Re:
Finalpotter ha escrit:Sincerament, el personatge de la Ginny en les pelis el trobo molt mal adaptat; li han canviat el caràcter i el protagonisme. En la pròxima peli no sé com s'ho faran perquè quedi bé la parella perquè hauràn de fer un canvi radical en el personatge de la Ginny.
Ah, doncs a mi m'agrada molt com la presenten a partir de la cinquena. Crec que el propi desenvolupament del personatge ja farà el fet, i, a més, serà bastant creïble.
Si m'hagués llegit els llibres i no hagués vist les pel·lícules me l'hauria imaginat més o menys així. És clar que mai te'ls imagines iguals, no?, però bueno.
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."
QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."
QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!
-
- Nou/va Alumne/a
- Entrades: 8
- Membre des de: dg. feb. 05, 2012 9:18 am
Jo trobo que en Daniel i la Bonnie fan molt bona parella, i que la Bonnie es gupassima!