Portades d'altres països

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Portades d'altres països

Entrada Autor: Padfoot »

Es veu que els de Salamandra els hi han obligat a retirar la portada xDD

La veritat és que a mi no m'agrada massa, les dels altres sis llibres eren molt millors. A veure què tal serà la contraportada... A més s'assembla molt a l'alemana no? És igual però vist d'aprop xD

A més el color de fons és el mateix que el cinquè... no tenien més colors per variar una mica? xD

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Re: Portades d'altres països

Entrada Autor: lanark »

Vaja portada més sossa que han posat els de Salamandra. Massa, massa fosca. Hi ha de molt millors que aquesta sens dubte (quasi totes, excepte aquella dels nassots i de l'espasa amb el codi de barres... era la finlandesa? )
Mira que tant de secretisme amb la portadeta perquè al final posen açò... :?
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Avatar de l’usuari
Pau_55
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 12:04 pm
Nom: Pau

Re: Portades d'altres països

Entrada Autor: Pau_55 »

Padfoot ha escrit:Es veu que els de Salamandra els hi han obligat a retirar la portada xDD

La veritat és que a mi no m'agrada massa, les dels altres sis llibres eren molt millors. A veure què tal serà la contraportada... A més s'assembla molt a l'alemana no? És igual però vist d'aprop xD

A més el color de fons és el mateix que el cinquè... no tenien més colors per variar una mica? xD
:eh: :eh:

Llavors quina portada tindrem nosoltres ??? :?

Perque mestic començant a liar :boig2:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Portades d'altres països

Entrada Autor: Padfoot »

La versió catalana sempre té la mateixa portada que la versió anglesa infantil, per tan suposo que no canviaran ara a l'últim xD

La catalana serà la que surten el trio a Gringotts amb en Griphook, i la versió castellana serà la que va penjar ahir la Luna, tota sossa xD

Fènix_CAT92
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dc. ago. 22, 2007 4:17 pm
Ubicació: Perduda en el meu món!

Re: Portades d'altres països

Entrada Autor: Fènix_CAT92 »

A mi les que més m' agraden són:
La de Dinamarca, perque no té spoilers, està ben recreada (millor que la d' aquí segur), i representa un moment de la batalla; La Sueca, perque està molt bé, encara que sigui una mica spoilejadora, està molt ben pensat dibuixar els esperits dels amics (familiars) d' en Harry acompanyant-lo; i la d' EEUU, perque tot i ser molt senzilla té cert encant.
Espero que no sigui com l' anglesa infantil perque es bastant cutre i infantil (m' ha costat molt deduir que era infantil xD)

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: Portades d'altres països

Entrada Autor: Lena »

De la Salamandra no m'agrada...

Com dibuiixen els protagonistes és horrendoxdd.

Per què no podrien posar a totes les edicions la portada anglasa d'adults¿? Aquella sí que és maca!


I, pel que fa els spòliers... Tampoc crec que es vegi que hi ha un spòlier si no t'has llegit el llibre. A nosaltres sí que ens ho sembla perquè ja sabem què passa... però jo crec que els que no ho saqbem es queden bastant igual. :sleepy:

Carles
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 73
Membre des de: dc. jul. 11, 2007 11:26 pm

Re: Portades d'altres països

Entrada Autor: Carles »

Fènix_CAT92 ha escrit:A mi les que més m' agraden són:
La de Dinamarca, perque no té spoilers, està ben recreada (millor que la d' aquí segur), i representa un moment de la batalla; La Sueca, perque està molt bé, encara que sigui una mica spoilejadora, està molt ben pensat dibuixar els esperits dels amics (familiars) d' en Harry acompanyant-lo; i la d' EEUU, perque tot i ser molt senzilla té cert encant.
Espero que no sigui com l' anglesa infantil perque es bastant cutre i infantil (m' ha costat molt deduir que era infantil xD)
Hi estic totalment d'acord, a més en la versió anglesa també havia spoilers s'hi t'has llegit el llibre, però el que fa simplement es tenir més ganes de llegir, per descobrir que es aquell moment. Haig de dir que odio la portada infantil, tot i així el compraré jeje La de Suecia es la millor!

pol33
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 31, 2007 1:28 pm
Ubicació: La Selva del Camp

Re: Portades d'altres països

Entrada Autor: pol33 »

La de Dinamarca crec que és la que m'agrada més!

La d'Ucraïna crec que és de les pitjors... Però jo ja em conformaré amb la catalana que ja diuen que el bo es fa esperar!

Dues setmanetes i... Harry Potter en Català!
pOL

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Re: Portades d'altres països

Entrada Autor: BeTu »

Poratades d'altres països però no hi posem la nostraa!!! :cabrejat: xD :P

Teniu :wink: :

Imatge

Es de la web d'Empuries, però si ho preferiu l'scannejo perquè ja me l'he compraaaaat!!! :ballar: xDDDDDD

I va, seguint l'exemple dels altres logos, ja us he creat el logo d' HP7 per a la secció de portades. He seguit el model dels altres eh xD Perquè compareu poso una de les anteriors i la última...

Imatge Imatge

Per cert, me n'he adonat de que als 4 primers llibres no hi és la portada d'adults britànica (que ja les podrien treure aquí també -.-)

EDITO: La ficha a empúries d' HP7...

http://www.editorialempuries.cat/www/em ... 0la%20Mort

Hi ha una cosa que m'ha sorprès...

"Text de contraportada

Tot i que és ple estiu, una estranya boira entela els vidres de les finestres de Londres. Assegut a la seva habitació de Privet Drive, en Harry Potter espera, molt nerviós, l’arribada del professor Dumbledore. Una de les darreres vegades que el va veure va ser en ple duel contra Voldemort, i en Harry no s’acaba de creure que el professor Dumbledore el visiti a casa seva personalment. Per què el vol veure amb tanta urgència, en Dumbledore? Què és el que no pot esperar a que Harry torni a Hogwarts al cap d’unes setmanes? El sisè curs d’en Harry a Hogwarts ja comença d’una manera ben especial, just quan el món dels mags i el dels muggles comencen a creuar-se per primera vegada..."

A mi em surt una cosa bastant diferent en el meu llibre :roll:

Si voleu, com al llibre anterior ja escric jo la contraportada, que em costarà un esforç...!!! xD Encara que aqust no és el tema :?
Imatge

Avatar de l’usuari
Aulin
M.A.G
M.A.G
Entrades: 338
Membre des de: dg. des. 11, 2005 11:19 pm

Re: Portades d'altres països

Entrada Autor: Aulin »

Terrible, la portada catalana!

No teníem en totes les altres portades la imatge de l'edició anglesa infantil? Idò ara per què ens posen la versió nord-americana? M'és igual si aquesta és més maca que aquella (o viceversa), o si Empúries no ha pogut comprar els drets d'autor de l'edició anglesa per mor de Warner Bross; és una incoherència!

A més, tot l'encant que té l'edició nord-americana, amb en Voldemort darrere aquelles cortines, desapareix en la catalana.

I ens mostren en Harry totalment descentrat; gairebé només es veu el cel!!!

I per afegitó: el tipus de lletra del subtítol ("i les relíquies de la Mort") no és el mateix que el dels altres llibres (fixau-vos en les "d" i en les "s").

I no han posat índex, deis??? Ai! Crec que si no fos per comparar (ja sabeu que vull dir), no el compraria...

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Re: Portades d'altres països

Entrada Autor: BeTu »

La veritat... A mi tampoc m'agrada :?

La imatge està mal enquadrada, el tipus de lletra, com bé has dit, és diferent... I lo pitjor de tot, crec que si es queixa molta gent i empúries ho veu, són capaços de canviar la portada en les següents edicions, i apa, nosaltres a fotre'ns :no No m'agrada gens, no s'ho han currat gens aquest cop...

La traducció no sé com serà, no l'he començat encara, la portada, fatal (ens passa igual que als castellans, tampoc els hi agrada la seva), la contraportada, quin resum és aquest!? Perquè no han posat el que tenien planejat (que he posat a l'altre missatge), l'índex, pitjor perquè no n'hi ha, i a sobre tarden 7 mesos en traduir-lo!!!!

Empúries m'està decebent molt...

Perdó per canviar de tema :oops:
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Portades d'altres països

Entrada Autor: Padfoot »

Eiii BeTu moltes gràcies!!

Ja l'hem posat :mrgreen: http://www.harrypottercat.com/fixes/lli ... rtades.php

La portada catalana ja l'ha tenim, que l'ha escanejada l'HpConan, quan tinguem temps també li posarem :ok

Avatar de l’usuari
Aulin
M.A.G
M.A.G
Entrades: 338
Membre des de: dg. des. 11, 2005 11:19 pm

Re: Portades d'altres països

Entrada Autor: Aulin »

Per cert, BeTu: el text de la contraportada de què parles (del web d'Empúries) és el del sisè llibre!!!!!!!!!!

Al començament del 7è, en Dumbledore ja és mort!

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Re: Portades d'altres països

Entrada Autor: BeTu »

Ostia és veritaaaat! És el que té el copiar - pegar, i el passar de tot amb els nervis del dia xD Avui estic més calmat xD

Doncs sí, quina cagada el de Empúries...
Imatge

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Re: Portades d'altres països

Entrada Autor: Fawkes »

A mi no m'agradaria que en una portada catalana hi hagués tants espòliers.

És que n'hi ha una que t'explica el llibre fil per randa, no cal que te'l llegeixis!
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Bloquejat