La Rowling va pensar en suïcidar-se

Entrevistes, declaracions, actualitzacions de la seva web i qualsevol cosa relacionada amb l'autora dels llibres d'HP.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

La Rowling va pensar en suïcidar-se

Entrada Autor: Lena »

L'escriptora J.K. Rowling va pensar a suïcidar-se
L'escriptora britànica J.K.Rowling, creadora de Harry Potter, ha reconegut que va pensar a suïcidar-se arran d'una depressió després de trencar el seu primer matrimoni, el 1993, amb el periodista portuguès Jorge Arantes. "Les circumstàncies de la meva vida eren precàries i realment em vaig enfonsar. El que em va fer buscar ajuda va ser probablement la meva filla", confessa Rowling.
Gràcies a la imaginació que li va permetre crear les aventures del famós mag, Rowling s'ha convertit en una de les dones més riques del món, amb un fortuna que puja a 692 milions d'euros, segons la llista de rics publicada pel diari Sunday Times el 2007.
Pobre Rowling... sort que no es suïcidar :|

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: La Rowling va pensar en suïcidar-se

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Jo, mira que ho sento i direu que sóc o egoísta o cruel, però quan ho he llegit, el primer que he pensat és que si s'hagués suïcidat no hauríem llegit mai Harry Potter...I nosaltres i el món hauria perdut un gran món màgic literari...(sí, ho he pensat abans que en la pobre Rowling, però enteneu-me! XD)

Això fa pensar que potser per la mort de molta gent hem perdut grans invents, descobriments, cures per enfermetats, obres d'art, llibres...
Ja sé que és de sentit comú, però aquesta notícia m'ho ha fet pensar amb més força... :|

Visitant

Re: La Rowling va pensar en suïcidar-se

Entrada Autor: Visitant »

Aix! aquesta dona...
jo ja ho havia llegit i que voleu que us digui, entenc que un divorci és molt dur i tot el que volgueu, peròpensar suicidar-se, ho trobo molt fort! :think: A més a més, vaig llegia a la seva web la seva biografia i en lloc parlava de que s'hagués volgut suicidar.
Trobo que se li ha anat una mica l'olla. Jo crec que ho ha dit més aviat per cridar l'atenció... perquè si has pensat en suicidar-te, no ho vas dient pel món... almenys jo no ho faria!

i que consti que a mi la Rowling em cau bé, no li tinc mania ni res semblant!

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: La Rowling va pensar en suïcidar-se

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Visitant ha escrit:Aix! aquesta dona...
jo ja ho havia llegit i que voleu que us digui, entenc que un divorci és molt dur i tot el que volgueu, peròpensar suicidar-se, ho trobo molt fort! :think: A més a més, vaig llegia a la seva web la seva biografia i en lloc parlava de que s'hagués volgut suicidar.
Trobo que se li ha anat una mica l'olla. Jo crec que ho ha dit més aviat per cridar l'atenció... perquè si has pensat en suicidar-te, no ho vas dient pel món... almenys jo no ho faria!

i que consti que a mi la Rowling em cau bé, no li tinc mania ni res semblant!
A veure jo no se si va pensar en suïcidar-se o no, però per tothom es sabut que va pasar per una forta depressió al separar-se del primer marit... i es sabut que era un maltractador.

I és normal que a la seva biografia no en parli... ehem
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Re: La Rowling va pensar en suïcidar-se

Entrada Autor: clara_cat »

A mi la Rowling és una tia que em cau molt bé i que ha tingut una vida molt difícil i que ha arribat a on a arribat per merits pròpis. A mi personalment aquesta noticia no em fa canviar la meva opinio sobre ella i la seva persona en un sentit negatiu sinó que encara l'eleva més. La tinc en un pedestal jo a la Rowling.
Es normal que hagués pensat en suicidar-se. Sense ni un duro, plantada per un marit que la maltractava, amb una nena petita i amb un llibre que va ser rebutjat per set o vuit editorials abans de ser publicat.


És una santa la Rowling i un exemple a seguir per molta gent
Rowling :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia:
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

Avatar de l’usuari
ginny_winky
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm

Re: La Rowling va pensar en suïcidar-se

Entrada Autor: ginny_winky »

Sincerament, quan he llegit la notícia he pensat que no feia falta.
Molta gent ha passat etapes en la seva vida en les que tot els surt malament i tenen ganes de suicidarse.
Jo penso que el que compta és que no ho va fer, i tema tancat. No crec que faci falta anar explicant a la premsa que et volies suicidar.
També cal dir que m'en acabo d'enterar ara de que el seu marit era un maltractador, i que això segurissim que va influir en la seva decisió, però el que compta és que no es va suicidar i que ha sabut tirar endavant.
:D

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: La Rowling va pensar en suïcidar-se

Entrada Autor: hpkarina »

Wala! que fort no? pobra noia... jo ho he sabut ara que el seu primer marit era un maltractador... la veritat és que ho trobo bastant normal que vuiguera suïcidar-se, jo crec que si m'havera passat el mateix que a ella també voldria suïcidar-me... jo pense igual que la LunaBlack_Lovegood ha sigut una sort que al final no es suïcidara, si no fora per ella no tindriem Harry Potter i aquesta we no existiria!
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Visitant

Re: La Rowling va pensar en suïcidar-se

Entrada Autor: Visitant »

ginny_winky ha escrit:Sincerament, quan he llegit la notícia he pensat que no feia falta.
Molta gent ha passat etapes en la seva vida en les que tot els surt malament i tenen ganes de suicidarse.
Jo penso que el que compta és que no ho va fer, i tema tancat. No crec que faci falta anar explicant a la premsa que et volies suicidar.
També cal dir que m'en acabo d'enterar ara de que el seu marit era un maltractador, i que això segurissim que va influir en la seva decisió, però el que compta és que no es va suicidar i que ha sabut tirar endavant.

Penso igual. Segur que va ser una experiència traumàtica i terrible, però això d'esbombar-ho en plena promoció del setè llibre ho trobo com una mica... de mal gust, suposo.

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Re: La Rowling va pensar en suïcidar-se

Entrada Autor: Eric Ardan »

ginny_winky ha escrit:Sincerament, quan he llegit la notícia he pensat que no feia falta.
Molta gent ha passat etapes en la seva vida en les que tot els surt malament i tenen ganes de suicidarse.
Jo penso que el que compta és que no ho va fer, i tema tancat. No crec que faci falta anar explicant a la premsa que et volies suicidar.
També cal dir que m'en acabo d'enterar ara de que el seu marit era un maltractador, i que això segurissim que va influir en la seva decisió, però el que compta és que no es va suicidar i que ha sabut tirar endavant.

Penso igual. Segur que va ser una experiència traumàtica i terrible, però això d'esbombar-ho en plena promoció del setè llibre ho trobo com una mica... frívol, suposo. Que ho expliqués en un altre moment, en una ocasió un pèl més solemne com pot ser una biografia, unes memòries o una conferència hauria estat una cosa, però en roda de premsa a un periodista!?!

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Re: La Rowling va pensar en suïcidar-se

Entrada Autor: Severus Davnur »

Però? Això ha sortit ara? perquè a mi em sona que fa molt temps que sabem que no ho va passar gaire be.

Doncs si ara a "revelat" que és volia suicidar no entenc el perquè, i menys s'hi ha estat en una roda de premsa. Que ho hagues fet als inicis encara ho entendria.

En tot cas, penso igual que la LunaBlack_Lovegood......sort que no ho va fer, sinó ara no estariem per aquí!!!

P.D: Ens em perdut moltes coses per culpa dels suicidis, però d'altres s'han fet importants després d'haver-ho fet
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Re: La Rowling va pensar en suïcidar-se

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

A veure, que estava en un moment dolent econòmicament, que s' acaba de separar d' un marit que la maltractava (això ho acabo de saber, si algú m' ho pogués explicar millor li estaria agraït...), que havia de mantenir una filla... molt bé, està clar que tenia forces problemes a l' hora de tirar endavant. Però suïcidar-se? És una opció que, pel que es veu, s' havia plantejat, i que nosaltres coneixent les seva situació no li podem retreure. Ara bé, el que no entenc és que ho faci saber als mitjans de comunicació. Segurament la gent del seu voltant ho sap, però no és lògic que ho hagi fet públic. Trobo que simplement hagués hagut d' explicar la mala situació en la que es trobava i el que l' hi devia costar tirar endavant, però explicar que es volia suïcidar... com no sigui per fer-nos pena (que dubto que ara mateix ens en faci a cap...) no ho entenc.
Imatge

Avatar de l’usuari
Pau_55
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 12:04 pm
Nom: Pau

Re: La Rowling va pensar en suïcidar-se

Entrada Autor: Pau_55 »

Eric Ardan ha escrit:
ginny_winky ha escrit:Sincerament, quan he llegit la notícia he pensat que no feia falta.
Molta gent ha passat etapes en la seva vida en les que tot els surt malament i tenen ganes de suicidarse.
Jo penso que el que compta és que no ho va fer, i tema tancat. No crec que faci falta anar explicant a la premsa que et volies suicidar.
També cal dir que m'en acabo d'enterar ara de que el seu marit era un maltractador, i que això segurissim que va influir en la seva decisió, però el que compta és que no es va suicidar i que ha sabut tirar endavant.

Penso igual. Segur que va ser una experiència traumàtica i terrible, però això d'esbombar-ho en plena promoció del setè llibre ho trobo com una mica... frívol, suposo. Que ho expliqués en un altre moment, en una ocasió un pèl més solemne com pot ser una biografia, unes memòries o una conferència hauria estat una cosa, però en roda de premsa a un periodista!?!
jo estic d'acord amb vosaltres dos no hauria d'haver-ho soltat aixi com aixi ara que fa poc que a tret l'ultim llibre, i que si el seu marit la maltractaba es normal que sagues volgut suicidar, pero tot i aixo va seguir endavant i li a anat molt be tot, per el que ella es un clar exemple que encara que o passis mal hi ha que seguir endavant que al final sempre es millor que renunciar a tot.

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: La Rowling va pensar en suïcidar-se

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

Home... no n'hi ha per tant com per voler-se suicidar!
si k es pot passar una epoca dolenta k et separes i això per`al final tot s'acaba arreglant d'una manera o altre!

sort k no ho va fer!!! :ballar: arriva a saber k uns anys després estaria forrada de diners i amb un altre home, ni se li passaria pel cap
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: La Rowling va pensar en suïcidar-se

Entrada Autor: Padfoot »

A veure em sembla que estem (i estan algunes webs) exagerant les coses. La Rowling no va dir "em volia suicidar, o vaig intentar suicidar-me" així de directe, concretament va dir:
“We’re talking suicidal thoughts here, we’re not talking ‘I’m a little bit miserable’.
Jo ho veig com que va fer servir la paraula "suicidal" per deixar clar que passava realment una mala època, no que tingués un mal dia o una mala estona. De la manera que ha dit suicidal no vol dir que s'ho hagués platejat seriosament ni que ho hagués intentat pas (com he llegit en alguns lloc que ho deien :roll:)

Avatar de l’usuari
george_(fred)
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 47
Membre des de: dt. set. 04, 2007 1:08 pm

Re: La Rowling va pensar en suïcidar-se

Entrada Autor: george_(fred) »

Doncs qualsevol que es vulgui suicidar i llegeixi això (espero que no sigueu molts) que pensi que joder, que seriem sense Harry Potter, i si la Rowling s'hagués suicidat... :cry:

Bueno, que segurament teniu raó al dir que com a tothom li passa algun cop tenia una mala època...

Bloquejat