Recomanació a la cinquena potència

Aquí podeu comentar les darreres estrenes cinematogràfiques o les vostres pel·lícules preferides
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Recomanació a la cinquena potència

Entrada Autor: Eric Ardan »

Us deixo el tràiler d'una pel·li-documental Earth, la película del nostre planeta, una producció de la BBC -com sinó- de magnífica factura que vaig veure junt amb 1700 camarades d'ESO a l'Edifici Fòrum, farà dues setmanes. És una de les coses més corglaçadores que et pots passar davant dels ulls i adonar-te d'una vegada per totes què és el que t'envolta. És impossible veure amb els mateixos ulls el món animal després de passar-te el documental. No és un relat desesperat sobre els efectes del canvi climàtic. Es limita a exposar com les estacions determinen la vida de milers d'espècies, començant per uns ossos polars que fugen del desgel, passant als elefants que travessen el desert del kalahari a la recerca de l'inundat Delta del Okabango, o les balenes geperudes que travessen tot el planeta a la recerca del krill. Tot plegat, una exposició brutal de l'equilibri quasi magnètic del conjunt d'espècies del planeta carregat d'una èpica insuperable i una banda sonora i una fotografia com a mínim espectaculars. Més que recomanable!


Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Re: Recomanació a la cinquena potència

Entrada Autor: Severus Davnur »

Bones Eric!

Desprès de la teva "publicitat" sobre la pel·li-documental Earth, la película del nostre planeta, et puc dir que m'has "embaucado" xD. El tema del canvi climàtic m'interesa força, però tenint en compte que no anirè al fòrum a veure-la (per falta de temps), vaig decidir buscar-la per l'emule, el problema és que no l'he trobat. (tampoc vaig buscar molt)

El títol és exactament aquest? perquè em posarè de valent a veure si la trobo per algun lloc (sense pagar, clar 8) )
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Re: Recomanació a la cinquena potència

Entrada Autor: Eric Ardan »

La pel·li de fet només és en castellà, vindria a ser quelcom així com Earth. La película de nuestro planeta (i oh, sorpresa, la dobla el Constantino Romero... si la veus amb una pantalla gran i un altaveu potent et deixa de pedra!) Et passo el primer enllaç que he trobat pel google:

http://www.3xl.cat/p3xl/3xlItem.jsp?idi ... m=cartelle

Ja veuràs com t'entusiasma i et corglaça, sinó, et torno els diners! :pastanaga

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Recomanació a la cinquena potència

Entrada Autor: HpConan »

Ja la tinc, però no me l'he descarregat, això mai!

Encara l'he de veure, perquè realment a mi també m'has convençut XD XD Justament avui l'he "acabat de tenir" ^o^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Re: Recomanació a la cinquena potència

Entrada Autor: Severus Davnur »

Molt bé, molt bé!

Faré com el Marc....en breu també "l'acabaré de tenir" xD
No prometo veure-la aviat, però en quant tingu una mica de temps us dic que m'ha semblat!

Merci
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Respon