Professors
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- Lena
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 296
- Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
- Nom: Lena
- Ubicació: at world's end
Re: Professors
El Llopin... pero estav a punt de votar la mcgonagall, es genial (quadres escoseeesosXD)
http://quetornielmateuprados.start-a-petition.com
jOHnNYdEpP&bRUnoOrO
25 May MEMORIAL DAY!
7474s 4ë
http://www.fotolog.com/lena_tatas4e
jOHnNYdEpP&bRUnoOrO
25 May MEMORIAL DAY!
7474s 4ë
http://www.fotolog.com/lena_tatas4e
- Severus Davnur
- G.N.O.M
- Entrades: 199
- Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
- Nom: David
- Rang: Àuryn
- Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)
Ostres, tant temps per aquí i mai havia votat pel millor professor!
jo serè fidel al meu personatge i no trairè en Severus Snape xD (excel·lent professor de pocions, el millor en la defensa contre les forces del mal i fins hi tot ha fet de director jajajaj)
En llopin nomès va estar 1 any (tampoc no el van deixar més al pobre ;p)
P.D: NO VOLDRIA FER TRAMPES, però he votat com a visitant i desprès amb el meu usuari!!! (i s'han sumat els dos) algú pot treure-li un vot a l'Snape?
jo serè fidel al meu personatge i no trairè en Severus Snape xD (excel·lent professor de pocions, el millor en la defensa contre les forces del mal i fins hi tot ha fet de director jajajaj)
En llopin nomès va estar 1 any (tampoc no el van deixar més al pobre ;p)
P.D: NO VOLDRIA FER TRAMPES, però he votat com a visitant i desprès amb el meu usuari!!! (i s'han sumat els dos) algú pot treure-li un vot a l'Snape?
Live together, die alone
Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT
Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT
doncs jo triu la professora macgonagall
suposo q es pq tot i k sembli molt seria alfinal no o es tan,
no se es el tipus de profe q no molesta tenir en definitiva es la millor
a part k el llopin nomes en va ferun any, tot i k també seria un dels meus preferits
suposo q es pq tot i k sembli molt seria alfinal no o es tan,
no se es el tipus de profe q no molesta tenir en definitiva es la millor
a part k el llopin nomes en va ferun any, tot i k també seria un dels meus preferits
yo vota el llopin ja que
el que es bo i es breu es dos vegades bo XDXD
el que es bo i es breu es dos vegades bo XDXD
- ginny_tonks
- Alumne/a de 1r
- Entrades: 17
- Membre des de: dv. feb. 29, 2008 10:20 pm
- Ubicació: A la frontera entre els somnis i la realitat...
Jo he triat en llopin, però la McGonagall també m'agrada molt...
i el Hagrid (més com a persona que com a professor...)
i encara que sembli estrany a mi l'Snape coma profe m'agrada...
en sap molt, tan de pocions, com de defensa contra les forces del mal, llàstima que sigui tan antipàtic i tan injust, però sap del que parla!
i el Hagrid (més com a persona que com a professor...)
i encara que sembli estrany a mi l'Snape coma profe m'agrada...
en sap molt, tan de pocions, com de defensa contra les forces del mal, llàstima que sigui tan antipàtic i tan injust, però sap del que parla!
- ginny_winky
- Alumne/a de 3r
- Entrades: 89
- Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm
Jo també estava entre la Magnonagall i el Llopin però he acabat escollint en Llopin perquè els hi ensenya més bé als alumnes i gràcies a ell en Harry aprèn molt ràpid a fer el patronus.
:D
Jo em qdo am el Llopin i l'Snape...
El Llopin pq em recorda molt a un profe meu q tenia a l'escola, amb el bon rollet q es porta amb els alumnes...
Pro val a dir q el punt cabronzete del Snape mola moltissim...el sarcasme i els mocs q fot a la penya...
Es q crec q si algun dia arribes a fer d professora, seria una barreja d tots dos...bon rollet kuan toca pero alhora sarcastica i un pel borde...xD
[MalFoY]
El Llopin pq em recorda molt a un profe meu q tenia a l'escola, amb el bon rollet q es porta amb els alumnes...
Pro val a dir q el punt cabronzete del Snape mola moltissim...el sarcasme i els mocs q fot a la penya...
Es q crec q si algun dia arribes a fer d professora, seria una barreja d tots dos...bon rollet kuan toca pero alhora sarcastica i un pel borde...xD
[MalFoY]
- vespral 2008
- Alumne/a de 1r
- Entrades: 36
- Membre des de: dl. des. 24, 2007 5:52 pm
- Nom: Sara
- Rang: A.Cullen^^
- Ubicació: 6ª Planta,Sala de la Necessitat
ja se q a molts no us agradara la meva resposta pero jo voto al severus snape, te una capcitat secreta per fer-me riure tot i que no es aquest el proposit de la autora pero es tan cjvncrmfxdj q no se te algo q m'agrada i punt
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- ginny_weasley_potter
- G.N.O.M
- Entrades: 193
- Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
- Nom: Maria
- Rang: cosina llunyana den Ronald
- Ubicació: A Pigfarts
he votat en llopin, tot hi k he dubtat entre votar-lo a ell o a la minerva
m'he decidit x ell pk (encara k els 2 siguin mol bons professors) en harry li va agafar una carinyu especial, i no se, com k era un mol amic d'en james p....
m'he decidit x ell pk (encara k els 2 siguin mol bons professors) en harry li va agafar una carinyu especial, i no se, com k era un mol amic d'en james p....
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.
- harry_james_potter
- Cap de Departament
- Entrades: 445
- Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
- Nom: Albert
- Rang: Graller
- Ubicació: Esparreguera
He votat a en Llopin!
PS: Qui ha votat a en Gilbert Decors?
PS: Qui ha votat a en Gilbert Decors?
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?
- Luna Weasley
- Alumne/a de 4t
- Entrades: 118
- Membre des de: ds. juny 28, 2008 12:08 pm
- Nom: Alexandra
Lobezno forever!!! xDD
Seeh, jo he votat al Llopin... Perquè em cau molt bé ^^
un petó!
~Allie~
Seeh, jo he votat al Llopin... Perquè em cau molt bé ^^
un petó!
~Allie~
Per què us preocupeu per l'IN-NO-MI-NABLE?
Pel que us haurieu de preocupar es pel JA-NO-TINC-CACA
L'astringència d'urgència que fa sensació a tot el pais!
Llegiu:
LES 4 RONDADORES
Pel que us haurieu de preocupar es pel JA-NO-TINC-CACA
L'astringència d'urgència que fa sensació a tot el pais!
Llegiu:
LES 4 RONDADORES
- Arwen Black
- Treballador/a de la conselleria
- Entrades: 365
- Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
- Rang: Dels que tenen mapes per cicat
- Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure
He votat el Llopin, per ser tant bona persona (això inclou la seva amabilitat pel Harry) i bon professor i fer les classes tan entretingudes (sobretot els exàmens ^^), però m'ha sabut greu no haver votat el Flitwick i la McGonagall, perquè m'agraden moltíssim, també!! En quedo amb els tres ^^
Per cert, COM es pot votar al DECORS dels collons? Noooooo no m'agrada!! (que ningú s'enfadi amb mi) Però si és un cregut?!
xD
PD: Si algú havia especificat anteriorment el motiu de la seva votació al Decors, demano perdó, però no m'ho he llegit
Per cert, COM es pot votar al DECORS dels collons? Noooooo no m'agrada!! (que ningú s'enfadi amb mi) Però si és un cregut?!
xD
PD: Si algú havia especificat anteriorment el motiu de la seva votació al Decors, demano perdó, però no m'ho he llegit
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid
- Agatha Black
- Membre del Wizengamot
- Entrades: 663
- Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
- Rang: Gryffindor. Res més a afegir.
Acabo de veure que vaig votar però no vaig poser les meves raons.
El meu vot va ser per la McGonagall, senzillament perquè és la més competent. A nivell professional crec que no hi ha dubte que és la millor; no estem valorant els personatges per qui ens cau millor, sinó per qui és el millor professor. I és la McGonagall. És seriosa, estricta i exigent, però a la vegada es preocupa de tot cor pels seus alumnes i té el punt just de maternalitat que han de tenir els professors: ni massa (com el Llopin i el Dumbledore, que més que alumnes haurien de tenir néts) ni massa poc (com l'Snape, que si li traguéssim el cor no es notaria). I, a diferència dels tres, no cau en els favoritismes descarats que després a tots ens fan tanta ràbia, i ho sabeu.
En resum, que si tots els professors fóssin com la M, l'educació aniria molt millor. En una paraula: PROFESSIONALITAT.
He dit! XD
El meu vot va ser per la McGonagall, senzillament perquè és la més competent. A nivell professional crec que no hi ha dubte que és la millor; no estem valorant els personatges per qui ens cau millor, sinó per qui és el millor professor. I és la McGonagall. És seriosa, estricta i exigent, però a la vegada es preocupa de tot cor pels seus alumnes i té el punt just de maternalitat que han de tenir els professors: ni massa (com el Llopin i el Dumbledore, que més que alumnes haurien de tenir néts) ni massa poc (com l'Snape, que si li traguéssim el cor no es notaria). I, a diferència dels tres, no cau en els favoritismes descarats que després a tots ens fan tanta ràbia, i ho sabeu.
En resum, que si tots els professors fóssin com la M, l'educació aniria molt millor. En una paraula: PROFESSIONALITAT.
He dit! XD
-
- Nou/va Alumne/a
- Entrades: 3
- Membre des de: dj. jul. 21, 2011 3:54 pm
A mi m'agrada el LLopin, la McGonagall i el Snape, però m'he decidit pel primer. Ja se que sol està un any a l'escola,... però em semblava molt bon home! A part de que es va interessar per ajudar al Harry i les seves classes eren divertides!
-
- Alumne/a de 1r
- Entrades: 34
- Membre des de: ds. oct. 14, 2006 6:29 pm
La McGonagall es la millor professora, em recorda molt a un profe de batx que ens fotia
molta feina i era bastant sever pero a la sele quasi tots vam treure un 9, simplement
feia molt bé la seva feina.
molta feina i era bastant sever pero a la sele quasi tots vam treure un 9, simplement
feia molt bé la seva feina.
JoNi