Les rondalles del Bard Gallard en català!

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Les rondalles del Bard Gallard en català!

Entrada Autor: Marc Riera »

No sabia on col·locar-ho, ni tampoc sé si realment es diu així, però aquí us ho deixo:
HarryLatino ha escrit:La editorial Salamandra ha confirmado lo que era un secreto a voces: la publicación de Los Cuentos de Beedle el Bardo, por J.K. Rowling, se publicará el 4 de Diciembre en castellano. La traducción catalana, de mano de Empúries, también llegará ese día. (Actualizado)
Las dos editoriales han confirmado la publicación por medio de comunicados de prensa. Esperamos ampliar esta información en breve.

Actualizado #1: A los fans catalanes les interesará saber que el título que usará Empúries no es Les rondalles del bard Gallard, tal y como aparecía el libro en Harry Potter y las Reliquias de la Muerte, sino Les rondalles de Beedle el Bard. Todavía no tenemos precios ni información de portadas, aunque la ilustradora Dolores Avendaño reconoció no saber nada al respecto hace dos semanas.
Notícia a HarryLatino

El pitjor de tot és que ens canvien el nom del llibre... Però com a mínim el tindrem!

Actualització: Ja hi ha els títols oficials en català, sempre segons HarryLatino: La font de la bona fortuna, El cor pelut del nigromant, La rondalla dels tres germans, El bruixot i l'olla saltadora i Babbity Rabbity i la soca riallera.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Les rondalles del Bard Gallard en català!

Entrada Autor: Padfoot »

Si l'editorial és la mateixa que els llibres "normals" que els hi costaria seguir amb el mateix patró de noms? Encara que aquest no el tradueixi el Pàmies sino algú altre suposo que poden obligar-lo a traduir algunes expresions com els jefes vulguin no? :roll:

Total, que jo em sembla que m'acabaré comprant la versió anglesa per no liar-me amb tants noms xD

Avatar de l’usuari
Rowena
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dg. set. 17, 2006 6:52 pm
Rang: Gran Marmota
Ubicació: Acadèmia Spence

Re: Les rondalles del Bard Gallard en català!

Entrada Autor: Rowena »

Em fa bastanta ràbia que vagin traduïnt... no sé, si els hi van posar un nom, per a què canviar-ho? Suposo que no ho traduirà el Pàmies, però...

Eeeen fi, la qüestió és que el tindrem *_* Si sortís abans en anglès segurament me'l compraria en anglès, però ja que surten el mateix dia, me'l compro en català i ho entenc tot :mrgreen:

Una altra qüestió... creieu que serà molt car? Per què cada cop han anat pujant més els preus, però no és un llibre llibre... u_u

Merry Christmas!!
Rowena
Princess in the tower, children in the fields

... i Merry Christmas! xD

Avatar de l’usuari
F.G. wesley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 11:44 am
Nom: Andreu
Ubicació: si estic conectat davant del pc

Re: Les rondalles del Bard Gallard en català!

Entrada Autor: F.G. wesley »

no és més senzill deixar-ho com esta? i quan surt? perque jo tinc un objectiu molt noble i encara més friki omplir una lleixa completa amb llibres del hp en català i en anglès :riure: és que crec que se prou angles i em se prou bé de memoria els llibres com per intentar-ho a més la profe of english es veu que ho te en compte
En Dumbeldore va abaixar les mans i va observar el Harry a traves de les seves ulleres de vidres en forma de mitja lluna.- ja es hora que t'expliqui, Harry.- va dir, el que t'ahauria hagut d'explicar fa cinc anys. Seu, siusplau. T'ho explicare tot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Les rondalles del Bard Gallard en català!

Entrada Autor: Padfoot »

A la web de l'FNACja hi ha la portada, el preu i tota la informació sobre el llibre, en català, castellà i anglès!

Ah, he obert un tema a l'apartat de quedades per organitzar una trobada per anar-lo a comprar tots junts :wink: Si us hi voleu passar ja sabeu :ok

Imatge

Bloquejat