Manualitats: Fes la teva vareta

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
vareta_magica
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 7:27 pm

Manualitats: Fes la teva vareta

Entrada Autor: vareta_magica »

Navegant he trobat una pàgina en anglès on hi ha un tutorial de cóm fer una vareta.
Si esteu interessats podeu seguir les instruccions aquí:

Wizard's Wands: Make your own beautiful wizard’s wand

Estaria bé que si us en feu una que publiqueu la foto de la vostra vareta aquí!

Imatge
Harry Potter forever!

Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: Manualitats: Fes la teva vareta

Entrada Autor: Lena »

però això s'ha de fer amb què¿? paper i pega¿? :|

Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

Sembla una estructura de cartró o paper i cola blanca, i silicona per sobre..
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

vareta_magica
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 7:27 pm

Entrada Autor: vareta_magica »

MATERIALS:
Pel que he traduït i deduït els materials que necessitareu per fer la vostra vareta son:

1. Paper típic foli DIN-A4 o bé cartolina.

2. Cola blanca.

3. Minipistola de silicona o bé minipistola de cola, això ho trobareu en ferreteries o botigues especialitzades en manualitats. Aquest estri us servirà per decorar la vareta al vostre gust.

4. Pintura acrílica que imiti el color marró fusta o negre, o un altre color que us agradi. Ja que aquesta pintura servirà per donar el color base de la vareta.

5. Pintura acrílica color daurat o platejat, a escollir.

PASSOS PER FER LA VARETA

Seguint el procés de la següent imatge que hi ha a la web original (veure aquí) intentaré explicar-vos el procés:

Imatge

Tal com podeu veure en la imatge de dalt hi han 5 varetes que en realitat es tracta de la mateixa vareta en el seu procés de creació.

PASSOS

Pas 1: Agafeu 1 foli o cartolina i a una cara amb l'ajut d'un pinzell repartiu per tota la superfície cola blanca, no cal que poseu en excés de cola, unes pincellades per tal de què no es desmunti la vareta.

Pas 2: Un cop encolada una cara del foli o cartolina enrosqueu en diagonal el paper pensant que la cara del paper que està encolat quedi dintre no enfora, i deixeu assecar.

Pas 3: Mirant la imatge on hi ha la 1ª i segona vareta, talleu en angle recte els extrems que quedi com la segona vareta. i Tapeu els forats els extrems amb paper i cola.

Pas 4: Amb l'ajut de la minipistola de cola o silicona ornamenteu al vostre gust la vareta, i deuxeu assecar.

Pas 5: Seguint el exemple de la foto en aquest cas la vareta està pintada de color marró, doncs amb pintura acrílica marró o altre color que us agradi pinteu la vareta i deixeu assecar.

Pas 6: Finalment amb la pintura daurada o platejada pinteu els ornaments que heu fet sobre la vareta, i deixeu assecar.

I ja està. Si voleu un altre tipus d'acabat més envellit o desgastat podeu agafar un paper de diari i poseu una mica de pintura negra i fregueu la superfície com si netegessiu la vareta i deixeu assecar.

A partir d'aquí ja és la vostra imaginació, podeu fer varies varetes. Si no us agrada com ha quedat podeu repetir el procès variant colors o ornaments, etc...

Espero que us hagi pogut ajudar. Si no enteneu alguna cosa del que us he explicat m'ho pregunteu, ok? :)
Harry Potter forever!

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Jo ho veig una mica difícil per mi però potser un dia que tingui temps i ganes provaré de fer-ne alguna :think:

I ja que parlem de varetes en aquesta web que em va passar en Roger J. Potter n' hi ha de gairebé tots els personatges, però aquestes s' han de comprar i són força cares ^^'
Imatge

Hermione-Ginny
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: ds. feb. 07, 2009 8:27 pm
Nom: Anna Júlia
Rang: Semi-Shek Idhuniana
Ubicació: Kelesban, Idhun

Entrada Autor: Hermione-Ginny »

Jo he trobat unes instruccions per fer una caixa per la teva vareta, però estan en anglès, algú les pot traduir?
és això d'aquí sota

Hermione-Ginny

Wand Box

Learn the skills of a master wandbox maker so you can protect and display your wand properly

make your own wandbox

Much has been said in the wizarding press and in almost any authoritative textbook you care to mention, of the importance of a choosing your wand carefully. It can not be denied that the wand maker's craft is an exacting one, but what is so often overlooked is the art of the wandbox maker.
. . . In order for it to perform its duties, the wand box must be made to exacting dimensions, because nothing but the best boxes are capable of both containing and maintaining a wand's magic in it's most potent state.
. . . Since ancient times the wandbox maker's craft has been a tradition passed down through the great wandbox making families and of course has given rise over the years, to the surnames of Boxworth and Boxford, still common in parts of the country known throughout the wizarding community to be centres of wandbox making excellence. It is a trade that can be heartily recommended, even to those not bought up amongst the deep, dark rich materials of enchanted board, fabric and assorted agglutinants or the well worn boxmaker's tools of point, perch and plate.
. . .

make your own wandbox

All students of wandbox making must serve an apprenticeship that begins the day they make their first elementary wand box. If you have made a wand (and we have a fabulous project for doing exactly that, here) and would like to present it and keep it safe when it is not in use then this project will be perfect for you and your first step towards becoming a master wandbox maker.
. . . The first stage of wandbox making is gathering the dimensions and calculating the box size for the best fit. Experienced wandbox makers can do this in their heads, but by convention they always complete a wandbox specification form. Traditionally this is calculated magically. The wandbox maker fills in the known dimensions of wand length and box card thickness and then the form does the rest, but as an apprentice you will be required to do this manually. Swish and Flick, purveyours of the finest wands and wizarding paraphenalia have kindly provided their standard box specification form (that's the one you can see here) as a downloadable printable (see below).

make your own wandbox dimensions form

The wandbox is typically made from enchanted cardboard of between 2mm to 5mm in thickness. Tradition requires that the box is covered with a thin, but good quality paper (or for exceptionally expensive wands, silk fabric), and that the base and lid of the wandbox be covered in contrasting colours. In the example shown here, Swish and Flick have used their preferred combination of silver and black, although of course, as the wandbox maker, you may use your taste and judgment to choose any suitable colours. Specialty papers exist for covering board, but any thin paper will do, even gift wrapping paper has been known to be used when the occasion demanded it. All you need to do is download the Box Specification Form (cut it out) and together with the instructions downloadable you will have all the information you need, to fill in the form and begin making the most fabulous wandbox. You see that Swish and Flick have even provided one of their labels which we supply here as part of the download so that you can really finish off your wandbox in the most professional way.
. . . Your full, easy to follow wandbox instructions are available in both A4 and US Letter format PDFs and can be easily downloaded by just clicking on size you want.
Les meves ciutats: http://quidditch.myminicity.es i http://myrtles-city.myminicity.es
La meva FanFiction: Anne Danièle i la fada blanca (FF comunitaria)

IDHUNITA POWEEEEERR!!!!!

Bloquejat