Més fotos de "El calze de foc"!! (krum, sirenes, m
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Més fotos de "El calze de foc"!! (krum, sirenes, m
Bééé... ja que no van les notícies, no puc deixar-vos així, sense notícies, quan... ja tenim la cara del Krum!! És més, ja tenim les primeres escenes "oficials" (són del calendari d'Hp 2006) de "El Calze de Foc"(a part de les dos anteriors, aquella del vestit i de la primera prova)!!!!!!!
Des de http://www.veritaserum.com
El cuadeserra (aish) i el Harry:
El Harry sortint dels banys de monitors amb l'ou (cara de circumstàncies):
EL Harry (m'agrada aquesta camisa!!) al Mundial de Quidditch, en el moment en què es conjura la Marca de les Forces del Mal:
El Krum ( qui escull els actors, s'ha lelgit el llibre?? No se suposa que era petitet i primet, cellijunt, amb el nas així com de corb...?)
El Harry i les sirenes:
El Harry al llit mirant-se l'ou (ja tindrà temps de mirar-s'ho... falta un mes.. ja se li acudirà... falten dues setmanes.. que se li acudeixi alguna cosa ara!! -m'encanta aquest tros del llibre... no recordo ben bé com era... però era molt divertit, hehe-):
(he suprimit 2 imatges de les que hi havia.. però és que ho he fet perquè només eren dibuixos del Harry que no aportaven res de nou).
apa, adéu!
Des de http://www.veritaserum.com
El cuadeserra (aish) i el Harry:
El Harry sortint dels banys de monitors amb l'ou (cara de circumstàncies):
EL Harry (m'agrada aquesta camisa!!) al Mundial de Quidditch, en el moment en què es conjura la Marca de les Forces del Mal:
El Krum ( qui escull els actors, s'ha lelgit el llibre?? No se suposa que era petitet i primet, cellijunt, amb el nas així com de corb...?)
El Harry i les sirenes:
El Harry al llit mirant-se l'ou (ja tindrà temps de mirar-s'ho... falta un mes.. ja se li acudirà... falten dues setmanes.. que se li acudeixi alguna cosa ara!! -m'encanta aquest tros del llibre... no recordo ben bé com era... però era molt divertit, hehe-):
(he suprimit 2 imatges de les que hi havia.. però és que ho he fet perquè només eren dibuixos del Harry que no aportaven res de nou).
apa, adéu!
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.
- heavy_metal
- Alumne/a de 4t
- Entrades: 129
- Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
- Ubicació: València
- Contacta:
Ei, ei, ei, que no li hem vist el cos sencer!
Potser en Krum aquí està dempeus i parlant amb en Harry sobre "l'Hermona" (coi de sobrenom; la meva xicota em va estar dient "Hermona" durant un mes, de la gràcia que li va fer!). Vaja, que potser és un tap de bassa, i llavors ja estaria més coherent amb el personatge menys musculós que esperem....
(Segur que m'equivoco, però seria graciós, oi?)
Potser en Krum aquí està dempeus i parlant amb en Harry sobre "l'Hermona" (coi de sobrenom; la meva xicota em va estar dient "Hermona" durant un mes, de la gràcia que li va fer!). Vaja, que potser és un tap de bassa, i llavors ja estaria més coherent amb el personatge menys musculós que esperem....
(Segur que m'equivoco, però seria graciós, oi?)
- illuminati
- M.A.G
- Entrades: 302
- Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm
- heavy_metal
- Alumne/a de 4t
- Contacta:
Està clar que no s'han lelgit el llibre, els del càsting, aquest cop.
Per cert... ha de semblar búlgar... perquè és búlgar. XD
Per cert... ha de semblar búlgar... perquè és búlgar. XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Entrades: 1414
- Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
- Nom: Tània
- Ubicació: Badalona (BCN)
- Contacta:
- heavy_metal
- Alumne/a de 4t