Què us ha semblat la pel·lícula(SPOILERS!)?

Aquí podeu comentar la setena pel·lícula, tan la primera com la segona part.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Què us ha semblat la pel·lícula(SPOILERS!)?

Entrada Autor: BelitBlack »

Em moria de ganes d'explicar com l'havien cagat amb la pel·lícula en veure els comentaris d'on hem anat a veure-la, i he pensat que per respecte a l'altre gent no haurien de colar massa Spoilers per allà, perquè encara que s'amaguin tots els acabem mirant si hi són.

Així que aquí teniu la meva humil (i llarga, més aviat llarguíssima) opinió, i m'encantaria saber les vostres què us ha agradat, què no...

A mi em sembla que la mort d'en Fred ha estat molt rápida, i en Percy? Pobret, havia de tornar amb la familia en aquella escena!
Tampoc m'ha agradat (si, ho sé, avui estic criticona) la mort de la Bel·latrix, en el llibre jo me les imaginava lluitant al gran saló, amb el terra esquerdat als seus peus, rajos i explosions per totes bandes i que al final la Bel·la caigués morta, no explotés i es triturés així! I la fúria de la Sra. Weasley... massa poca...
També he trobat a faltar alguna broma dels bessons, no n'hi ha hagut ni una.
A més s'han menjat amb patates les històries i explicacions, una de les meves amigues no havia llegit al llibre i pobreta ha sortit amb una poker face, no havia entès ni la meitat!
I el doblatge... no m'ha acabat d'agradar, suposo que després de mirar tràilers en versió original per bo que sigui no els hi veig les veus als personatges.
A més, hem de matar els guionistes, han fet que en Neville estava enamorat de la Luna! Però què cony diuen! Si algú ve a matarlos jo tinc varetes disponibles i un llibre d'encanteris macabres.

I ara em sembla que també toca la part bona, que amb tantes crítiques...
M'ha encantat la mort de la Lavender, m'ha caigut la llagrimeta, i mira que en el llibre no em va ni importar, casi. També m'ha agradat la part de Gringotts, el drac destrossant-ho tot amb 3D és flipant, igual que la batalla i tot això.
I m'ha encantat, però això per a mi no és cap novetat, és la actuació de la majoria de personatges, en Ron la clava a fondo amb les cares de no enterar-se de res però estar preocupat, i la Bellatrix-Hermione ha estat simplement genial. En Harry segueix una mica inexpressiu, però el personatge ja ha de ser així, i la Luna, la Cho i en Neville s'han superat. L'única que no m'ha agradat gaire és la Ginny... no ho sé, manies meves, suposo.
L'epíleg també ha estat una grata sorpresa, els maquillatges eren millors que a les fotos i els fills estan bastant ben trobats (em menjaria l'Albus, que mono per déu, es per anar a per d'àvia i pessigar-li les galtes!).
I encara que em costi més posar coses bones que dolentes (més que res és perquè són bastant crítica amb llibres i pel·lícules) l'ha pel·lícula m'ha encantat i he sortit del cine mig emocionada i amb un bon gust de boca.

joni_huguet
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 6:29 pm

Re: Què us ha semblat la pel·lícula(SPOILERS!)?

Entrada Autor: joni_huguet »

Com a pelicula ha estat bastant bona, pero com adaptació del llibre s'han pres massa llibertat a l'hora de retallar,
el Neville i la Luna? I les batalles del gran Salò? Perquè cony el Voldy li pega al Harry al estil muggle? Ell mai es rebaixaria a utilitzar els musculs, i lo de que trenca la vareta d'alber? Bueno s'ho inventen però almenys que hagués reparat la seva abans no?
Ara vaig una mica enfeinat a la tarda-nit vindre amb una critica mes llarga i cruel :lol2:
JoNi

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Què us ha semblat la pel·lícula(SPOILERS!)?

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

La veritat és que m'¡ha encantaaaat!! Ahir vaig sortir suuuper emocionada, encara més que com havia entrat! I sí, es patillen moltes coses, però comparart amb altres pel·lícules deu ni do lo fidel que és amb el llibre! No crec que ens ho haguem de prendre tot com si fos el llibre representat literalment a la pel·lícula perquè això és impossible per tant jo crec que ha estat genial! La veritat és que es nota com la música de les primeres és mlt millor (el John Williams era el millor) i al veritat és que la vaig trobar fluixa. M'encanta l'escena que el harry decideix anar al bosc a morir i la despedida que es fa amb el ron i l'hermione (tot i que ja es podien haver abraçat amb el ron també, que se n'anava a morir!!! i encara que fos inventada) però sobretot quan agafa la pedra de la ressurrecció i surten el sírius, el remus, la lilly, el james..... és tant bonic!! I estic d'acord en què... hola? des de quan el neville diu que està boig per la luna?? Què és aquesta patillada?? xDDD pero bueno, és molt mono quan ho diu! xd Bueno, jo he trobat que és una pel·lícula mooolt emotiva i vaig plorar mooolt i joder, que evidentment que el llibre és MOLT millor, que no es pot ni comparar, que a la peli sempre canvien coses, però com a peli està super bé. Ah, tampoc m'ha agradat que hagn tret la conversa del harry i el voldemort en el duet final i que han fet estiguin sols en comptes de al mig de tothom. M'ha agradat veure el ron i el harry i el draco i tots aquests fent de pares xDD i ara ja està.. quina pena, ja s'ha acabat tot :cry:
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Què us ha semblat la pel·lícula(SPOILERS!)?

Entrada Autor: Jomast »

És la millor pel·lícula , basada en el millor llibre. M'ha deixat impressionat.
He de reconèixer que amb les altres no m'hi havia interioritzat tant com amb aquesta.Pot ser sabent que és la última estava una mica tou. Els moments en el qual m'he emocionat més han estat amb la mort i veient els records de l'Snape. Ha sigut curt però intens. Veure tota la vida de desamor,sofriment i sacrifici de l'Snape ha estat realment commovedor.
Es veritat que s'han tret moltes coses de la màniga, quan ho feien no podia deixar escapar un somriure, però no ho critico, i és que han sabut mantenir l'escènica principal. Al final ja he rigut quan he vist que no evacuaven Hogwards i tancaven Slytherin a les masmorres, fent que tota la batalla sigues un caos d'alumnes anant a munt i avall.
L'únic que m'ha sabut greu que no sortís era al duel final com en Harry humiliava en Voldemort dient-li a la cara els seus errors i finalment donant-li la oportunitat de rendir-se.
Els que no han llegit el llibre no crec que ho hagin acabat d'entendre, però és el seu problema. Tota la genialitat que hi ha al llibre els està esperant.

Gata
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 13
Membre des de: dg. jul. 17, 2011 11:50 pm

Re: Què us ha semblat la pel·lícula(SPOILERS!)?

Entrada Autor: Gata »

La pelìcula ès bona i el guiò em sembla bè, perquè el llibre ès molt llarg i cal tallar pèr alguna part. La lluita del castell em recorda massa al Seynor dels anells, sobretot pèr els trolls i tambè una miqueta al Episodie I pèr la manera de tancat l'escola amb un escut denfensiu.

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Què us ha semblat la pel·lícula(SPOILERS!)?

Entrada Autor: harry_james_potter »

La Lavender moria al llibre? doncs amb qui collons es casa en Neville? Amb la Susan Bones?

Bé, he vist pocs alumnes i el Gran Saló era minúscul! On és el de la primera pel·lícula? I en Neville i la Luna? La Luna es casa amb el nét de l'Ernest Salamàndric! I tenen bessonada. I en Neville no es casa mb la Luna, collons!
M'ha agradat molt, sobretot quan en Harry parlava amb el vell Dumby i es trobava la criatua deformada, tot el cimena va fer un crit de fàstic i jo estava que no hi cavia a la pell. Ho havia encertat, allò era el fragment d'esperit d'en Voldy que en Harry tenia a dins!

Ara bé, per més bona que sigui auqesta pel·lícula mai no podrà superar les dues priemres, que són molt fidedignes als llibres (i als seus detalls).
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Què us ha semblat la pel·lícula(SPOILERS!)?

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

harry_james_potter ha escrit:La Lavender moria al llibre? doncs amb qui collons es casa en Neville? Amb la Susan Bones?
Em sembla recordar que era amb la Hannah Abott, però tampoc m'hi jugaria la pell, eh..
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Què us ha semblat la pel·lícula(SPOILERS!)?

Entrada Autor: harry_james_potter »

ginny_weasley_potter ha escrit:
harry_james_potter ha escrit:La Lavender moria al llibre? doncs amb qui collons es casa en Neville? Amb la Susan Bones?
Em sembla recordar que era amb la Hannah Abott, però tampoc m'hi jugaria la pell, eh..
Això, tens raó! Es casa amb l'Hannah Abott! Moltes gràcies!
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

tuchi
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: dj. juny 19, 2008 11:56 pm

Re: Què us ha semblat la pel·lícula(SPOILERS!)?

Entrada Autor: tuchi »

jo l'última part l'he trobat molt ben relacionada amb el llibre, només que han passat de llarg coses, com que el llopin i la tonks esperaven un fill i de sobte el harry quan està parlant amb els pares, el sirius i el llopin li pregunta sobre el fill... després quan el ron y lhermione es morregen hauria d'haber sigut a la sala de la necessitat no a la cambra secreta però ha sigut molt bonic quan lhermione destrueix la copa de huppelpuf jajaaj
a mi m'agrés agradat que el voldemort hagués mort al gran saló davant de tots y que el harry li digués això de l'snape era bo en veritat y que estimava de sempre a la lili... i allà sols... nose
y no recordava que la lavender morís... jaja

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Què us ha semblat la pel·lícula(SPOILERS!)?

Entrada Autor: JoanaPotter »

M'ha encantat... tot i que faltaven coses i n'han canviat d'altres!

Que collons és aixó de la lluita den Voldie i en HP al pati i sols? Em va agafar algu...
I que en Voldie exploti? Em vaig quedar al.lucinada.
I ningu felicita al HP per matar en Voldie, vull dir, que no vé aquell monton de gent!

I de l'epileg vaig trobar a faltar l'escena d'en James II dien lo del petó den Ted i la Victorie
Però........

L'Albus és MEU. Quina monada de nen!!


JoanaPotter

Avatar de l’usuari
rodlel14
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 30, 2008 7:09 pm
Nom: Enric
Rang: Admin del rol Hogwarts Express
Ubicació: Somewhere
Contacta:

Re: Què us ha semblat la pel·lícula(SPOILERS!)?

Entrada Autor: rodlel14 »

Doncs la veritat... és que a mi no m'ha deixat amb molt bon gust de boca. Hi ha parts genials, molt emotives, com la de l'Snape; però n'hi ha d'altres que em costen d'acceptar.

Per començar, es pot saber d'on treuen aquest insípid i solitari duel entre en Harry i en Voldemort? La gràcia d'aquest duel estava precisament en el fet que, envoltats de tot el populatxo, en Harry es dedicava a prendre-li el pèl a en Voldemort!
I l'escena següent és encara més... estranya. Per l'amor de déu, que acaba de carregar-se Lord Voldemort! Feu-li un aplaudiment, o la onada, o el que sigui, però no passeu així d'ell!

Hi ha trossos que realment m'han tocat la fibra sensible (com la mort d'en Severus), però hi ha altres detalls que no em fan el pes. Per exemple, la caracterització d'en Voldemort se'm fa difícilment comprensible: al llibre, Lord Voldemort és un geni del mal, un dolent amb classe; a la pel·lícula... és rastrer i miserable com qualsevol altre dolent de telenovel·la.

Això sí: qui pugui, que la vagi a veure en versió original, perquè el canvi es nota!

Avatar de l’usuari
jc_weasley
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dj. set. 03, 2009 7:45 pm
Ubicació: Hogwarts

Re: Què us ha semblat la pel·lícula(SPOILERS!)?

Entrada Autor: jc_weasley »

En Neville es casa amb la Hannah Abbott, si no m'equivoco. Ella porta "Les Tres Escombres" i en Neville és professor de botànica a Hogwarts.

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Què us ha semblat la pel·lícula(SPOILERS!)?

Entrada Autor: harry_james_potter »

jc_weasley ha escrit:En Neville es casa amb la Hannah Abbott, si no m'equivoco. Ella porta "Les Tres Escombres" i en Neville és professor de botànica a Hogwarts.
Sí, no sí.

En Neville es casa amb la Hannah Abbott, que porta "La Marmita Foradada" i en Neville és el professor de botànica, ara ja me'n enrecordo, però mercès igualment. :ok
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
jc_weasley
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dj. set. 03, 2009 7:45 pm
Ubicació: Hogwarts

Re: Què us ha semblat la pel·lícula(SPOILERS!)?

Entrada Autor: jc_weasley »

harry_james_potter ha escrit:
jc_weasley ha escrit:En Neville es casa amb la Hannah Abbott, si no m'equivoco. Ella porta "Les Tres Escombres" i en Neville és professor de botànica a Hogwarts.
Sí, no sí.

En Neville es casa amb la Hannah Abbott, que porta "La Marmita Foradada" i en Neville és el professor de botànica, ara ja me'n enrecordo, però mercès igualment. :ok
Això, "La Marmita Foradada", perdó. :ok

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Què us ha semblat la pel·lícula(SPOILERS!)?

Entrada Autor: harry_james_potter »

No t'has de siculpar de res, a sobre que m'ajudes en un dubte que tenia. Gràcies igualment! :ok
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Bloquejat