My hogwarts

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

My hogwarts

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

Segurament ja en vaig parlar a algun altre tema (anomenar-ho o deixar-ho anar així molt per alt), i per això, i també perquè no aconsegueixo trobar l'altre, he decidit obrir aquest tema.

Bé, el cas és que hi ha una nova pàgina, http://myhogwarts.co.uk/, feta per fans per fans (by fans for fans), on pots posar-te en contacte amb potterheads the tooot el món. Cadascú ha de posar la seva residència i llavors el posen a una habitació (no us imagineu una habitació amb lliteres o qualsevol cosa literal. No. És simplement una pàgina privada per a vosaltres) a on us posen amb unes altres 10 persones de la mateixa residència (aleatòriament). Allà es pot parlar via missatges a l'estil del mur del Facebook.

A més, hi ha la fantàstica ràdio màgica, on durant tot el dia es passen cançons relacionades amb Harry Potter. I no, no parlo de la banda sonora, sinó de cançons que han escrit, compost i cantat els propis fans i que els hi han pujat. (I per fans em refereixo a Starkid, sí!, o Harry and the Potters i moooolts d'altres, moltíssims).

També hi ha tema ciutats. Tu t'inscrius a uns fòrums propis que van per ciutats i així poder fer quedades amb gent que es trobi prop d'on vius o si més no parlar en la nostra pròpia llengua. I per ciutat no em refereixo només a Barcelona i aquestes més grans, sinó també a d'altres de més petites com Manlleu o Tona.

També té una llibreria, on els fans poden penjar les fanfictions.

I bé, de moment això és tot el que hi ha disponible (deixant a entendre que cadascú té el seu propi perfil on pot afegir-hi amics i tal, lo típic), ja que es va posar en funcionament fa menys d'una setmana.

Això sí, encara falten mooltes coses per 'obrir' i promet molt!

Aviam si ens hi veiem :)
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: My hogwarts

Entrada Autor: hermione potter »

ginny_weasley_potter ha escrit:Segurament ja en vaig parlar a algun altre tema (anomenar-ho o deixar-ho anar així molt per alt), i per això, i també perquè no aconsegueixo trobar l'altre, he decidit obrir aquest tema.

Bé, el cas és que hi ha una nova pàgina, http://myhogwarts.co.uk/, feta per fans per fans (by fans for fans), on pots posar-te en contacte amb potterheads the tooot el món. Cadascú ha de posar la seva residència i llavors el posen a una habitació (no us imagineu una habitació amb lliteres o qualsevol cosa literal. No. És simplement una pàgina privada per a vosaltres) a on us posen amb unes altres 10 persones de la mateixa residència (aleatòriament). Allà es pot parlar via missatges a l'estil del mur del Facebook.

A més, hi ha la fantàstica ràdio màgica, on durant tot el dia es passen cançons relacionades amb Harry Potter. I no, no parlo de la banda sonora, sinó de cançons que han escrit, compost i cantat els propis fans i que els hi han pujat. (I per fans em refereixo a Starkid, sí!, o Harry and the Potters i moooolts d'altres, moltíssims).

També hi ha tema ciutats. Tu t'inscrius a uns fòrums propis que van per ciutats i així poder fer quedades amb gent que es trobi prop d'on vius o si més no parlar en la nostra pròpia llengua. I per ciutat no em refereixo només a Barcelona i aquestes més grans, sinó també a d'altres de més petites com Manlleu o Tona.

També té una llibreria, on els fans poden penjar les fanfictions.

I bé, de moment això és tot el que hi ha disponible (deixant a entendre que cadascú té el seu propi perfil on pot afegir-hi amics i tal, lo típic), ja que es va posar en funcionament fa menys d'una setmana.

Això sí, encara falten mooltes coses per 'obrir' i promet molt!

Aviam si ens hi veiem :)
Ja m'hi conectare ok? :)
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

M'ANUNCIO PER LA CARA

Entrada Autor: Antares_Black »

No crec que això tingui res a veure amb el tema del fòrum, però com que no n'hi ha cap que encaixi amb el que vull dir (i com que no en sé crear de nous), és igual: :riure:

M'anuncio igual per la cara:

Estava ben tipa que de totes les pàgines pottèriques que segueixo no n'hi hagués cap en català :bah i vaig decidir fer-ne una. :ok
Feu-hi un cop d'ull: 8O

#Col·leccionistes de Horcruxes Ô-Ôϟ
(facebook) :celles:


enllaç:
http://es-es.facebook.com/pages/Collecc ... ref=stream

Antares Black
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Respon