Xat

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Xat

Entrada Autor: Agatha Black »

Agatha Black ha escrit:Hola, tinc un problema amb el xat.

M'he connectat abans, més aviat per la tarda, i m'ha funcionat bé, però quan ara poso el meu nickname "Agatha" em diu que ja està fet servir. Ahà, per mi... per què no em deixa entrar, ara? Cada vegada que entrem hem de posar un nick diferent? Caduquen?
Okay, no he dit res. He sortit i tornat a entrar i ja funciona.
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Xat

Entrada Autor: Agatha Black »

Ahà!

Passeu i agenolleu-vos, oh súbdits, davant d'Agatha I, la nova emperadriu de la web, primera del seu nom i protectora del regne.

:adora :adora :adora :adora :adora :adora :adora :adora :adora :adora :adora :adora :adora :adora :adora

- Gràcies, gràcies... no calia. Podeu deixar els regals per aquí... gràcies, gràcies, sí, és tot un honor, gràcies gràcies... Prometo servir el reialme i protegir tot aquell que em juri lleialtat eterna. Les decapitacions seran els dijous al matí i després de l'espectacle servirem te i pastetes.




(Això és que m'han fet administradora i no se m'ha pujat GENS al cap)
Imatge

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Xat

Entrada Autor: Arwen Black »

Ala ala!! També sóc administradora!! Ho faré tot el bé que pugui ^_^ D'aquí uns dies faig un nou Mirall de Gised! :D
Prometo servir el reialme i protegir tot aquell que em juri lleialtat eterna. Les decapitacions seran els dijous al matí i després de l'espectacle servirem te i pastetes.
Haha, eta massa bona! Vull dir dolenta (per les decapitacions i tal... és que no m'has mencionat, no me les deixaràs fer a mi? D: per la resta tot ok :) )
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Xat

Entrada Autor: Unapersona »

Hola! Primer, felicitats a l'Agatha i a l'Arwen! :adora :adora :adora (Espero que això m'eviti una decapitació el proper dijous al matí, que tinc un examen i no el vull suspendre!)

Sobre el que diu l'Agatha de que al intentar tornar a entrar li deia que el seu nick ja estava en ús, hi ha l'opció de registrar el teu nick al xat. Per fer-ho, un cop heu entrat al xat, heu d'escriue això:
/msg NickServ REGISTER contrassenya email@gmail.com
(substituïnt "contrassenya" i "email@gmail.com" per la contrassenya que vols tenir i pel teu mail. No t'oblidis de la "/" al principi de la línia!). Llavors rebreu un mail de "freenode automailer" (o algo així, no recordo ben bé com es diu) que us diràn un codi de confirmació. El copieu i l'escriviu al mateix xat. Registrar-se serveix per:
  • Evitar de que surti el missatge de "nickname already in use". Si us surt, senzillament podeu obligar a la persona que l'està utilitzant a canviar-se'l.
  • A més, això farà que pugui donar l'estatus de moderadores del xat a les dues administradores, si volen. De moment ho sóc jo perquè sóc el creador, però si us registreu podré fer que ho sigueu vosaltres.
Per últim, afegeixo que sovint veureu el meu nick connectat ("NeoMahler") però en realitat jo no estaré davant de la pantalla. Tot i així, si em voleu dir algo, quan em torni a connectar veuré les últimes 50 línies que s'escriuen al xat. I afegeixo també per les que no ho saben que el Granota no és una persona, sinó un bot (bot = robot), un programa informàtic fet per mi. SI voleu saber que fa escriviu ".ordres" (amb el . al davant!) i us donarà una llista de tot el que sap fer.

Bueno, no m'allargo més. Gràcies Jomast per la pàgina del xat! :)
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Xat

Entrada Autor: marta_ginny »

Ei! Si es necessiten més admins o moderadors crec que podria trobar un foradet :) Però jo no en tinc ni idea, eh, de com va? La voluntat la poso tota, això sí!

També he provat d'entrar al xat, funciona molt bé, moltes gràcies! A veure si podem anar parlant per allà, que ha estat molt bona idea :)
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Xat

Entrada Autor: Jomast »

marta_ginny ha escrit:Ei! Si es necessiten més admins o moderadors crec que podria trobar un foradet :) Però jo no en tinc ni idea, eh, de com va? La voluntat la poso tota, això sí!
Ostressss em sap greu :( ja hem emplenat totes les vacants.... :lol: és broma, ja ets admin.

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Xat

Entrada Autor: Unapersona »

Marta_ginny, et dic el mateix que a l'agatha i l'arwen (I a la resta d'admins "viejus"), si voleu podeu registrar el vostre nick (com he explicat en la resposta anteiror) i així us puc fer moderadors del xat.

Agatha, notícia d'última hora... el nick "agatha" ja està registrat, o sigui que hauràs de pensar-ne un altre ;) :elis
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Xat

Entrada Autor: Agatha Black »

Nahhh, l'he registrat jo, sóc jo! ^^
Imatge

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Xat

Entrada Autor: marta_ginny »

Jo he intentat registrar-m'hi però no he rebut correu de confirmació... i em deia que me l'havia enviat! No sé què deu haver passat!

A veure si m'arriba durant les pròximes hores, els que esteu registrats, quan ha trigat a arribar-vos el correu? Perquè em sembla que ho he fet tot bé... però qui sap ^^'
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Xat

Entrada Autor: Unapersona »

Agatha Black ha escrit:Nahhh, l'he registrat jo, sóc jo! ^^
Doncs no ho entenc, perquè quan miro la informació del compte "agatha" em surt que es va registrar el juliol del 2014 i que l'última vegada que s'ha connectat va ser el setembre del 2014... segur que t'has registrat amb "agatha" i no amb "agatha_black" o algo així? Per si de cas encara no et faig moderadora.
marta_ginny ha escrit:Jo he intentat registrar-m'hi però no he rebut correu de confirmació... i em deia que me l'havia enviat! No sé què deu haver passat!
Normalment s'envia al moment. Comprova que no estigui a la carpeta spam, i si encara no el reps al cap de 24 hores pots tornar a registrar-lo.

Com que l'Hpkarina ja s'ha registrat el nick ja l'he fet moderadora :wink:
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Xat

Entrada Autor: Agatha Black »

Seguríssim que em vaig registrar amb el compte "Agatha" amb la A majúscula... però veig que quan em connecto ara diu que el Password és incorrecte, Tot i que em deixa connectar. Estrany.

A més, com la marta ginny, no mha arribat pas el mail de confirmació a la bústia... :( Vaig a tornar-ho a probar mab un altre nom, a veure què ha pogut anar malament...
Imatge

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Xat

Entrada Autor: Unapersona »

Agatha Black ha escrit:Seguríssim que em vaig registrar amb el compte "Agatha" amb la A majúscula... però veig que quan em connecto ara diu que el Password és incorrecte, Tot i que em deixa connectar. Estrany.

A més, com la marta ginny, no mha arribat pas el mail de confirmació a la bústia... :( Vaig a tornar-ho a probar mab un altre nom, a veure què ha pogut anar malament...
La marta_ginny ja ho ha aconseguit i ja és moderadora. Sobre el que dius de que el vas registrar, segurament el que va passar és que vas intentar-ho però vas malinterpretar la resposta del NickServ (el programa que s'encarrega dels nicks registrats) que et deuria dir algo com "Aquest nick ja està registrat" (en anglès). Bé, intanta-ho amb un altre. Que jo sàpiga agatha_black no està registrat.
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Xat

Entrada Autor: Unapersona »

Diria que les moderadores no podeu editar el codi de la web. però si podeu o en Jomast es passa per aquí, no us sembla que la finestra del xat és molt petita? Potser aniria millor si es fes que ocupés la paigina sencera (al mateix xat ja hi han enllaços cap a les seccions més importants del fòrum).
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Xat

Entrada Autor: Jomast »

OK, ja està fet,

Avatar de l’usuari
Marc piju
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dg. juny 11, 2017 10:52 pm
Nom: Marc Scamander
Rang: Griffindor

Re: Xat

Entrada Autor: Marc piju »

Hola
Starwars

Respon