Esport favorit
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- Larongyea
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 252
- Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
- Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD
A mi m'agrada la gimnàsia bastant, tot i encara quan tinc ganes i em trobo bé (coses de dones) XD. Però també es cert que m'encanta ballar, encara que no vaig a clases. Aerobic es consideraria un esport? ¬¬
La natació també m'agrada bastant pero cansa molttttttt Adeu
La natació també m'agrada bastant pero cansa molttttttt Adeu
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!
a mi m'agraden les motos pero tambe el hockey herba i muntar a cavall,
la veritat esq a mi m'agraden casi tots el esports.
la veritat esq a mi m'agraden casi tots el esports.
i es van fer un peto
final romantic d'una historia d'amor
tot i que no sol ser aixi a la vida real
http://hinaco.myminicity.es/
final romantic d'una historia d'amor
tot i que no sol ser aixi a la vida real
http://hinaco.myminicity.es/
- LUN@
- Alumne/a de 4t
- Entrades: 118
- Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
- Nom: Charlotte
- Ubicació: Sabadell
El meu esport preferit fa no gaire ha passat a ser olímpic, el realitzen un noi i una noia, en feien un programa a la tele (TV1) i el va guanyar la Rosa López ...pels qui encara no ho saben: ELS BALLS DE SALÓ! El programa és: ¡Mira quié baila! I dos dels jutjes (Albert Mota i Joana Subirana) són els meus profes...
Charlotte
Charlotte
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.
-
- Alumne/a de 3r
- Entrades: 81
- Membre des de: dj. oct. 27, 2005 8:24 pm
- Ubicació: algun lloc de per alla
uuuu kina embeja ismene a mi m'enkanta l'esgrima encara k no ho he praktikat mai jejje!! (el meu pare nu em deixa ) pero wenu ara he cumençat amb el tennis k tmb m'agrada molt!! perque la majoria d'esports s'em donen fatal XDD el tennis em surt prou be jeje.
apa siau!!
apa siau!!
La mare acabava de treure el mocador.
-Ron tens alguna cosa al nas
-Mare ! Prou !!!
-aha ! ¿El petit roneió té alguna cosa al nassarró ? va dir un dels bessons.
-Ron tens alguna cosa al nas
-Mare ! Prou !!!
-aha ! ¿El petit roneió té alguna cosa al nassarró ? va dir un dels bessons.
- clara_cat
- G.N.O.M
- Entrades: 183
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
- Nom: Clara
- Rang: somiadora sense fronteres
- Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior
Re: Esport favorit
He votat altres perquè el meu esport preferit és el volei i el windsurf encara que el soffing, surffing the internet, molesting al germaning,.... també m'agraden força!
El windsurf és una passió que va de conya ja que expulses una d'adrenalina!!! i només està tu, el vent, les onades, els peixos, ....
També m'encanta el bàsquet però ara ja no en practico perquè em vaig enganxar al volei i sempre miro el Barça(de futbol i de bàsquet) des dels 3 anys més o menys que vaig el Camp ara que a exepció del Barça i l'Europa continuo pensant que el futbol es un esport tercemundista i que no té futur.
El windsurf és una passió que va de conya ja que expulses una d'adrenalina!!! i només està tu, el vent, les onades, els peixos, ....
També m'encanta el bàsquet però ara ja no en practico perquè em vaig enganxar al volei i sempre miro el Barça(de futbol i de bàsquet) des dels 3 anys més o menys que vaig el Camp ara que a exepció del Barça i l'Europa continuo pensant que el futbol es un esport tercemundista i que no té futur.
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"
Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.
Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.
- Lena
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 296
- Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
- Nom: Lena
- Ubicació: at world's end
El badminton
i despres el basket
i despres el basket
http://quetornielmateuprados.start-a-petition.com
jOHnNYdEpP&bRUnoOrO
25 May MEMORIAL DAY!
7474s 4ë
http://www.fotolog.com/lena_tatas4e
jOHnNYdEpP&bRUnoOrO
25 May MEMORIAL DAY!
7474s 4ë
http://www.fotolog.com/lena_tatas4e
- Potter_granger
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 264
- Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
- Nom: Carla
- Rang: HPmaniàtica!
El meu esport preferit és el taekwondo! I després, l'equitació. El tercer és el bàsquet.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?
- hermione potter
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 299
- Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
- Rang: Gryffindor
- Ubicació: Algun lloc del món màgic
El meu esport preferit es el basket, abans jugavaa en un equip pero ara no hi ha equi femeni!!!
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
- harry_james_potter
- Cap de Departament
- Entrades: 445
- Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
- Nom: Albert
- Rang: Graller
- Ubicació: Esparreguera
Encara que ja no hi jugo, el meu esport preferit és el waterpolo. Tot i així, córrer també m'apassiona (per muntanya, que per asfalt no es córrer!).
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?
- Agatha Black
- Membre del Wizengamot
- Entrades: 663
- Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
- Rang: Gryffindor. Res més a afegir.
No havia vist aquest tema, em semmbla interessant de discutir!
Jo faig dansa clàssica (comunament coneguda com ballet! XD) i també és el meu esport preferit. La dansa en general m'agrada de veure, pràcticament tota, però per exemple els balls de saló se'm donen ben malament! Una vegada ho vaig provar i va ser un autèntic desastre...
També he fet jazz i contemporani, però no m'apassionen tant com el ballet, que per mi és l'expressió de la perfecció!
(Lamentablement, però, sóc massa alta i m'agrada massa menjar com per dedicar-m'hi, així que només ho tinc com a hobbie)
Jo faig dansa clàssica (comunament coneguda com ballet! XD) i també és el meu esport preferit. La dansa en general m'agrada de veure, pràcticament tota, però per exemple els balls de saló se'm donen ben malament! Una vegada ho vaig provar i va ser un autèntic desastre...
També he fet jazz i contemporani, però no m'apassionen tant com el ballet, que per mi és l'expressió de la perfecció!
(Lamentablement, però, sóc massa alta i m'agrada massa menjar com per dedicar-m'hi, així que només ho tinc com a hobbie)
- Potter_granger
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 264
- Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
- Nom: Carla
- Rang: HPmaniàtica!
A mi em segueix encantant el taekwondo, però ara també m'agraden molt el rugby (no pas el futbol americà, eh?), fer caiac i la vela lleugera. I també els esports de pilota, principalment el bàsquet i el futbol (en aquest ordre), tot i que tampoc em queixo si he de fer hoquei o handbol.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?
És el primer lloc i a sobre europeu (els EUA encara podria passar...) que veig que el futbol no guanya, haha curiós, dubtava en votar la natació, però sincerament només m'agrada practicar-la, veure-la ja no és el mateix.
És més fàcil tindre poders màgics que trobar una imatge de perfil que s'ajusti als requisits d'aquesta web.
Albus Wulfric Percival Brian Dumbledore.
Albus Wulfric Percival Brian Dumbledore.