Sis quarts? Pensava que una hora només en tenia quatre de quarts
he-he Comentari molt típic de tu xD Entre les sis i quarts de set, m'has entpes perfectament!
Per mi a les sis ja està bé. Més igual el dia, potser tret de divendres que les classes en línia són a l'ordre del dia i me'n podria caure una a sobre. Dimecres, per exemple? (per suggerir-ne algun)
Ei! Jo m'hi afegiré, també, ara que se m'han alliberat de cop els dies! Ara em llegiré totes les normes dels jocs per veure de què va una mica la cosa, que ja veig que aniré perduda, amb tot plegat. Fins dimecres!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?
Quina sorpresa més agradable! Feia temps que no et veia per aquí, deus està molt atrafegada normalment...
ara que se m'han alliberat de cop els dies!
Sí, tots (bé, tots els que no hem d’anar a la feina ni a classe, que hi ha gent que hi ha de continuar anant...) estem una mica igual. Però si ha de servir per aparèixer per la pàgina està molt bé!
Ara em llegiré totes les normes dels jocs per veure de què va una mica la cosa, que ja veig que aniré perduda, amb tot plegat.
Hi ha un joc que no està publicat perquè no està complet (quan estigui, l’afegirem a les instruccions). I un altre que necessita força participants (a veure si som prou jugadors per poder jugar-hi). Però a la resta de jocs segur que podrem!
Quan hi tornem, doncs? Us sembla bé que fem algun magixat abans que s'acabi la setmana? Quin dia us aniria millor? Jo divendres tarda tindré una videotrucada en algun moment, però cap al vespre (a partir de les 7 o així) ja podria, i el cap de setmana puc quan digueu!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?
marta_ginny ha escrit: ↑dj. març 26, 2020 9:02 pmQuan hi tornem, doncs? Us sembla bé que fem algun magixat abans que s'acabi la setmana?
Em sembla genial la idea! Demà no em va gaire bé, però el cap de setmana ho tinc disponible! Qualsevol dels dos dies em va bé en principi, ja anireu dient!!
Edito: Si ho feu avui a la tarda, potser em puc passar una estona a saludar.
Cass Ross l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 27, 2020 12:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
I mark the hours, every one,
nor have I yet outrun the sun.
My use and value, unto you,
are gauged by what you have to do.
A mi m'aniria millor a la tarda, a partir de les 17 potser, qualsevol dia en principi. A la nit dubto moder ser-hi, tammateix, tot i que potser depenent del dia em puc escapar i connectar-me!
No sabia que hagués de dir jo el què hahaha Suposo que avui al vespre és massa ràpid. Hi ha gent que demana tard i gent que demana aviat... què us sembla fer demà a les 19h i així tothom hi pot passar quan li vagi bé?