Concurs de fanfictions: "Anem d'Erasmus!"

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 488
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Concurs de fanfictions: "Anem d'Erasmus!"

Entrada Autor: Cass Ross »

Bon dia a tothom,

un nou curs comença, però sembla que aquí a tothom se li ha extraviat el mussol i ha perdut el tren cap a Hogwarts. No us preocupeu! Per continuar la nostra educació màgica, caldrà que agafem l'escombra o el portarreu més proper i anem a una altra escola!

Regles del concurs:

- Escriure una història ambientada en una altra escola màgica que no sigui Hogwarts. És important que l'escola sigui més que un decorat de fons sense personalitat, és el tema del concurs, així deixeu anar la imaginació tan com vulgueu!

- L'escola pot ser una de les que són canon (exceptuant Hogwarts) o us la podeu inventar vosaltres. Les escoles canon es poden repetir tants cops com sigui.

- NO podeu repetir amb una escola que ja tingueu pensada o que ja hi hagueu ambientat una història. Aquí tothom ha de començar de zero!

- La fanfiction ha de tenir un mínim de 10.000 paraules i un màxim de 20.000 paraules. La podeu penjar en tants capítols com vulgueu (si feu el màxim de paraules, haurà de ser mínim dos perquè si no la pàgina no us ho acceptarà), sempre complint els requisits i havent-la penjat sencera abans que s'acabi el concurs.

- La data límit del concurs és el 31 de març de 2024.

- L'incompliment de qualsevol d'aquestes regles suposarà la desqualificació de la fanfiction.

Que tingueu un bon viatge i estudieu molt!

Cass
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 258
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Concurs de fanfictions: "Anem d'Erasmus!"

Entrada Autor: Unapersona »

El meu viatge d'erasmus m'ha dut fins al Japó, a una escola anomenada Shinrijutsu Higakuin. Aquí teniu la meva fic! https://www.harrypottercat.cat/fanficti ... akuin.html
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 416
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Concurs de fanfictions: "Anem d'Erasmus!"

Entrada Autor: Antares_Black »

Gairebé me'n descuidava! :o

L'enllaç de la meva fic que participa al concurs: L'Escola de Màgia de l'Àrtic

També estic escrivint un tema per parlar de l'escola: descripció de l'escola i del seu funcionament, del lore que m'he inventat pel món màgic de l'àrtic i el procés de creació. També amplio les explicacions dels comentaris, capítol per capítol.

Molta sort als altres dos participants! :heart:
A llegir! :reading:


Antares
Les meves fics
Llegiu la fic de L’Escola de Màgia de l’Àrtic (ᓯᓚᒥᒃ ᐃᓕᓐᓂᐊᕐᕕᒃ ᐅᑭᐅᖅᑕᖅᑐᕐᒥ)
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 488
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Concurs de fanfictions: "Anem d'Erasmus!"

Entrada Autor: Cass Ross »

Tothom ha agafat les maletes per tornar a casa, però sembla que només tres valerosos participants hi han arribat. Què hi farem? Hora d'obrir les votacions!
  • Tenim de temps fins el 8 de maig de 2024.
  • La votació es fa donant 3 punts a la primera opció, 2 punts a la segona i 1 punt a la tercera.
Les fanfictions participants són:
Au, qui ha sabut explicar la millor experiència? Que comencin els jocs de la fam!

Cass
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 258
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Concurs de fanfictions: "Anem d'Erasmus!"

Entrada Autor: Unapersona »

Vaig amb una mica d'antelació, però ja he decidit! No he votat per mi mateix, o sigui que només dono 3 i 2 punts:
Spoiler:
3 punts: Tjukurpa de marta_ginny
2 punts: L’Escola de Màgia de l’Àrtic d'Antares_Black

Les dues fics m'han agradat molt, i la raó per la qual m'ha costat és que són molt diferents. A banda del tema d'explorar una escola nova (no canònica en tots dos casos!), són històries ben diferents, de manera que són difícils de comparar. Al final m'he decidit per aquesta valoració principalment pel capítol 2 de la fic de l'Antares, que és un parèntesi d'exposició massa gran (ho comento més als comentaris que hi he deixat). A banda d'aquest aspecte, però, totes dues fics estaven molt ben lligades, amb personatges que es fan estimar i que m'agradaria veure més en fics futures!
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Respon