HPiPF de TV3 en dvd?
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
l'has de ripejar (suposo) i després posar-la en alguna carpeta que comparteixis a l'emule, i després engegar l'emule (sembla una tonteria però no ho és )
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.
a veure, tu ho passes a l'ordinador, suposo que ho hauràs de ripejar, comprimir, no ho sé pq no he tingut mai dvd gravable, ho passes a l'ordinador i llavors amb un programa tipus http://www.virtualdub.org/ enganxes els trossos que hagis d'enganxar i talles els que hagis de tallar. i llavors ho poses a l'emule! i ja sta
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.
Sóc en Marc Riera, però no m'en recordo de la contrassenya i no puc entrar.
Jo sí que ho he trobat a l'emule!!!! Si busqueu per "harry potter pedra filosofal", com a vídeos, ho trobareu. Són 2 cds, de 700 Mb cadascun. Jo l'he posat a baixar aquest migdia, i ja porto un 15% del 2n cd, em sembla. No està mal... Però és veritat que hi ha poca gent, al voltant de 10 persones el tenen complet.
Jo sí que ho he trobat a l'emule!!!! Si busqueu per "harry potter pedra filosofal", com a vídeos, ho trobareu. Són 2 cds, de 700 Mb cadascun. Jo l'he posat a baixar aquest migdia, i ja porto un 15% del 2n cd, em sembla. No està mal... Però és veritat que hi ha poca gent, al voltant de 10 persones el tenen complet.
Heh, a mi se m'està baixant la pel·Li, també.
És en dos parts, i la qualitat i el so són REALMENT bons. O.o
És en dos parts, i la qualitat i el so són REALMENT bons. O.o
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.
- Marc Riera
- President/a de la Confederació Internacional
- Entrades: 572
- Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
- Nom: Pepet, no et fot...
- Contacta:
- Marc Riera
- President/a de la Confederació Internacional
- Entrades: 572
- Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
- Nom: Pepet, no et fot...
- Contacta: