Les millors escenes dels 7 llibres
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- Marta Potter Weasley
- Alumne/a de 6è
- Entrades: 249
- Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
- Nom: Marta
- Rang: Futura dona del Daniel Faraday
- Ubicació: Al cau!
Re: les millors escenes de els 7 llibres
Les més significants per mi són:
- L'escena en que maten l'Albus Cumbledore és molt trista, és de les millors.
- També quan descobrim en el 7 que l'Snape és bò (jo ja m'ho esperava)
- O el primer petó del Harry i la Ginny en el 6!!
- O quan estan el Harry i el Dumbledore estan en aquella coba en el 6 buscant l'orricreu.
- En el primer llibre quan un centaure el salva del voldemort que està bebent sang d'unicorn i llavors ho lliga tot, que la pedra és per el Voldemort i tot això, menys que no la vol robar l'Snape.
- L'escena en que maten l'Albus Cumbledore és molt trista, és de les millors.
- També quan descobrim en el 7 que l'Snape és bò (jo ja m'ho esperava)
- O el primer petó del Harry i la Ginny en el 6!!
- O quan estan el Harry i el Dumbledore estan en aquella coba en el 6 buscant l'orricreu.
- En el primer llibre quan un centaure el salva del voldemort que està bebent sang d'unicorn i llavors ho lliga tot, que la pedra és per el Voldemort i tot això, menys que no la vol robar l'Snape.
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood
Nova fic en solitari: Escarabats
Petons de:
Marta Potter Weasley
Petons de:
Marta Potter Weasley
- Marta Potter Weasley
- Alumne/a de 6è
- Entrades: 249
- Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
- Nom: Marta
- Rang: Futura dona del Daniel Faraday
- Ubicació: Al cau!
Re: les millors escenes de els 7 llibres
Oh si, aquesta també.lanark ha escrit:Ufff.. Jo en la mort del Sírius també em vaig posar a plorar com una tonta... I això que ja m'ho havien dit abans (encara que com m'ho van dir mig de caxondeo, no m'ho creia del tot). En fi, un moment important del llibre...
Altra escena que em va resultar molt bona i que no heu anomenat, és quan, en el 7è, el Harry es dirgeix cap al Bosc Prohibit, conscient de que va a morir, utilitza la pedra de la resurecció i apareixen els seus pares, Llopin (que acaba de morir) i Sírius.
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood
Petons de:
Marta Potter Weasley
Petons de:
Marta Potter Weasley
Re: Les millors escenes dels 7 llibres
una d les meves escenes preferides es quan estan a punt de lluitar contra el voldemort a hogwarts i el ron diu que an de lliverar als elfs del castell o algu aixi i lermione se li llença a sobre per ferli un morreo i el harry es keda... ara no estem per fer petons ... jajaj
i una cosa ke no entenc del final quan el harry mata al voldemort...: com pot ser ke am lexpulsarium akest el mata ?? k es per la vareta akella ke per ki la posseeix pot matar a qualsevol o ke?? :S
i una cosa ke no entenc del final quan el harry mata al voldemort...: com pot ser ke am lexpulsarium akest el mata ?? k es per la vareta akella ke per ki la posseeix pot matar a qualsevol o ke?? :S
El mata perque la vareta que tenia en Voldemort era en veritat de en Harry i quan Voldemort llança el obtitus... i Hary el expelliarmus, Voldemort no pot matar a Harry perque la vareta es de ell i el malefici li rebota. I la vareta pasa a ser de Harry.Tuchi diu:
una cosa ke no entenc del final quan el harry mata al voldemort...: com pot ser ke am lexpulsarium akest el mata ?? k es per la vareta akella ke per ki la posseeix pot matar a qualsevol o ke?? :S
No se si m'explicat molt be.
Vivim en 2 mons:
En el de la realitat fem el nostre caràcter
mentres que en el regne dels somnis descobrim
el millor de nosaltres.
el millor de nosaltres.
El mata perque la vareta que tenia en Voldemort era en veritat de en Harry i quan Voldemort llança el obtitus... i Hary el expelliarmus, Voldemort no pot matar a Harry perque la vareta es de ell i el malefici li rebota. I la vareta pasa a ser de Harry.
o sigui el voldemort no pot matar al harry perke la vareta ke te el voldemort es del harry i elmalefici ke tira el voldemort li rebota a ell mateix??? :S
o sigui el voldemort no pot matar al harry perke la vareta ke te el voldemort es del harry i elmalefici ke tira el voldemort li rebota a ell mateix??? :S
Si, crec que es algo aixi.
Ja se que es complicat d'entendre. A mi em va tocar llegir-lo tres cops abans de saber que pasaba. Be, espere que ho hagis entes i no t'hagi complicat mes xD.
Ja se que es complicat d'entendre. A mi em va tocar llegir-lo tres cops abans de saber que pasaba. Be, espere que ho hagis entes i no t'hagi complicat mes xD.
Vivim en 2 mons:
el millor de nosaltres.
el millor de nosaltres.
doncsi moltissiimes gracies!!!!!
- Porcupintí-na
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 288
- Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
- Nom: Maria
- Ubicació: Mussoleria
tuchi ha escrit:una d les meves escenes preferides es quan estan a punt de lluitar contra el voldemort a hogwarts i el ron diu que an de lliverar als elfs del castell o algu aixi i lermione se li llença a sobre per ferli un morreo i el harry es keda... ara no estem per fer petons ... jajaj
jaja sí, aquesta és boníssima.
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."
QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."
QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!