Noooooooooo, que si s'hi posen la Gee i la Roser això es convertirà en un tema exclusiu del Sirius i noooooooooo hahahaha Esteu ben obsessionades totes dues!
Això, això... Deixeu en Sírius en pau!
Que li allarguin la condemna!!
muahahaaaa
No, és broma.
Tornant al tema del grup de música, si pogués trobar la manera de venir algun dia, casa meva està PLENA d'instruments, o sigui que també en tinc de percussió, i si calgués en puc portar! (O també podríeu venir a casa meva, eh, això estaria bé! Llavors sí que apunteu-me com a fixa xDDD).
Doncs seria de gran ajuda! Moltes gràcies! Has de dir quan pots i l'aforament que t'està permès! xD
(Off topic: estic mirant al meu voltant i crec que el 70% de casa meva està ocupat per instruments, llibres i pel·lícules. Algun dia ens trobaran enterrats sota una pila hahahah)
Oh!! Què dius!
Això és fantàstic!
Silencio!
Per algo faig llatí
hahahahaa Doncs no sé qui te n'ensenya, però no l'enserta gaire! xD Si no és que t'has passat al castellà, en llatí
silenci és
silentium!!
I és de la segona declinació!
... Camaleonis totalus! Au, ja t'he camelat... convertit en un camaleó
Si et refereixes a un
camell, ha de ser
camellus (és de la segona). I si vols dir un
camaleó, ha de ser
chamaeleo (de la tercera). De fet,
no vaig entendre gairebé el que volies dir... això de
camelar...
Bé, jo toco la guitarra i canto, les dues coses. Se'm dóna millor cantar, ja que només porto 4 mesos amb la guitarra i sé tocar dues cançons bastant fàcils, però podria provar d'aprendre cançons de HP, un nou repte sempre va bé
A mi em passa el mateix que a aalguns. Jo puc passar per aquí arxius amb lletres, notes i tal, però quedar ja em seria més difícil, però m'agrada massa la idea com per dir que no en vull formar part xD
Fantàstic!
Que l'Unoi miri d'adaptar els trossos que creguis que et costarien massa,
encara que jo crec que te'n sortiràs bé amb tot! Però primer caldrà veure les partitures que tenim.
Jo estic a favor del nom La Cambra Secreta!!!
Com que veig que us agrada a tots,
es queda així! La Cambra Secreta!
O sia... que toques el teclat, i no el piano...
Ahm... Tinc les dos coses, em sembla... Crec que toco el piano... o sigui, té botons tipus digital i tal, pots canviar el so a altres instruments, però té això que segons com apretes sona més fluix o més fort, i té pedals... això és un piano, no?
Aquí és on es veu la meva gran falta de part teòrica ^^" De peque feia servir teclat, sim, és que fins ara li deia a tot igual
En realitat tot és teclat, atès que funcionen amb electricitat. Però ara en aquests teclats que intenten imitar més les tecles se'ls sol dir pianos digitals. El meu és un piano vertical (acústic) i hi estic tan acostumada que m'he tornat una finolis:
els pianos digitals no em molesta escoltar-los, només que em sento molt estranya en tocar-los. Perquè les tecles no tenen el tacte ni el pes adequats (no has de fer gens d'esforç) i el so sempre és el mateix. És tocar un interruptor i sentir una nota gravada per un altre. Em sento privada d'interpretar per mi mateix. Però les persones que toquen (toqueu) instruments elèctrics ja hi esteu acostumats i els sabeu dominar bé. Si l'intèrpret si sent còmode, no hi ha cap problema i és el que importa!
Doncs què, Antares Black, formem aquest grup o no? Ja tenim la llista de participants, però si no ens dius què hem de fer.. si vols ens envies el teu patronus amb el missatge, perquè no vull netejar cagades de mussol a casa.
Tens tota la raó del món!!!!! Us sembla si cerquem un dia d'aquests i ens organitzem una micona pel que fa les partitures i les trobades?
Quan us va bé quedar? Jo podré la primera meitat de juliol i agost, aproximadament. M'agradaria començar a fer alguna cosa, si podeu.
A mi em va bé quan us vagi bé.
Ja m'adaptaré.
Encara que heu de tenir en compte que jo encara no estic pas de vacances TT (i no sé si algú de vosaltres tampoc) i tinc els matins ocupats fins acabar (compteu una setmana més o menys). Però la tarda que trieu serà tota vostra, així com el matí que trieu si jo ja estic de vacances!
Estic emocionada!!!
Antares