nou trailer
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
-
- Alumne/a de 2n
- Entrades: 48
- Membre des de: dl. ago. 22, 2005 6:42 pm
- Ubicació: Girona
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat
El millor de tot es que al final estarà millor el trailer que la peli!
Té molt bona pinta, però es que també la saben vendre molt i molt bé, aix el que fan els diners ¬¬
Xq a mi els trailers de les 4 pelis m'han encantat, un resum brillant que et dona ganes de veure la peli...ara que la peli estigui a l'altura...bé. Es que per sort la banda sonora de les pelis és de luxe i x aixo els trailers estan molt i molt be!
Weno sento la paranoia però es que sempre m'emociono amb els trailers...penso que en algunes pelis amb el trailer en tindria prou!^^
Té molt bona pinta, però es que també la saben vendre molt i molt bé, aix el que fan els diners ¬¬
Xq a mi els trailers de les 4 pelis m'han encantat, un resum brillant que et dona ganes de veure la peli...ara que la peli estigui a l'altura...bé. Es que per sort la banda sonora de les pelis és de luxe i x aixo els trailers estan molt i molt be!
Weno sento la paranoia però es que sempre m'emociono amb els trailers...penso que en algunes pelis amb el trailer en tindria prou!^^
No diguis que veus "allò".
A mi m'agraden tots els tràilers i totes les pel·Lis... I crec que la quarta serà la millor pel·Li i els millors tràilers. XD XD
Per cert, els uixecs ja ekls hem vist.
Segurament seran idèntics als que surten al videojoc... I com els dels videojocs ja ens els han ensenyat...
i tenim fotos del Frank Bryce i de la casa Rodlel tenim un trosset al tràiler.
Crec que ho hem vist tot. XD
A mi m'agraden tots els tràilers i totes les pel·Lis... I crec que la quarta serà la millor pel·Li i els millors tràilers. XD XD
Per cert, els uixecs ja ekls hem vist.
Segurament seran idèntics als que surten al videojoc... I com els dels videojocs ja ens els han ensenyat...
i tenim fotos del Frank Bryce i de la casa Rodlel tenim un trosset al tràiler.
Crec que ho hem vist tot. XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.