Banda Sonora
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat
Estaq be pero des d'aqui us podeu baixar tota la canço que diu la Padfoot i un tros de "L'aventura continua".
- Finalpotter
- Finalpotter
Psé.
Pobre home... V.v No ha arribat al nivell williamístic.
I les cançons de les "Mistery sisters".... en quina època estem??
Jo suposo que nos erà això el què ballaran amb vestit de gala. Al tràiler, quan ballen, surt cop una petita orquetra que toca instruments de gel o de vidre... Suposo que després d'aquest vall més "vals" o més orquestral, és quan vidnran les "Mistery Sisters" i tocaraaaaan... m... això. XD
Pobre home... V.v No ha arribat al nivell williamístic.
I les cançons de les "Mistery sisters".... en quina època estem??
Jo suposo que nos erà això el què ballaran amb vestit de gala. Al tràiler, quan ballen, surt cop una petita orquetra que toca instruments de gel o de vidre... Suposo que després d'aquest vall més "vals" o més orquestral, és quan vidnran les "Mistery Sisters" i tocaraaaaan... m... això. XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.
- Finalpotter
Ajudeu-me!!!!!!!!!!! vaig a l'adreça aquesta per sentir la banda sonora i al clicar " 'Foreign Visitors Arrive' " (la 6a des d'avall) em surt el següent :
"We're sorry, the content you are trying to play is not available. [Err 3]"
Ho provo amb les altres cinc que ja he sentit i em surt lo mateix. Es tal com em penso i ja no es pot sentir o ho podeu sentir vosaltres?
"We're sorry, the content you are trying to play is not available. [Err 3]"
Ho provo amb les altres cinc que ja he sentit i em surt lo mateix. Es tal com em penso i ja no es pot sentir o ho podeu sentir vosaltres?
- rot de wisky
- Nou/va Alumne/a
- Entrades: 4
- Membre des de: dl. oct. 17, 2005 1:04 pm
- Ubicació: Sabadell-Barcelona-Catalunya
completament d'acord amb l'Hp Conan! Jo almenys tinc la impressio qu uan posat a sobre, i si jo u notu, deu ser que es molt xapusser!!
Ki té el poder d vèncer el Senyor d ls Forces dl Mal s'acosta...El SFM el senyalarà com un igual, xò ell tindrà un poder kl SFM no coneix...I han d morir l'un a mans de l'altre pq kp dls 2 pot viure mentre viski l'altre...
(versió reduida)
(versió reduida)
Ja han tret la BSO. ^^
I... cada cop que ho recordo m'agrada menys, la Banda Sonora. XD
I... cada cop que ho recordo m'agrada menys, la Banda Sonora. XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.
Ohhh ja no es pot sentir
Proveu si us funciona això http://www.harrypottersoundtrack.com/
Jo ho provo d'obrir i em diu que se requieren plugins adicionales i no se que més i ara no tinc temps d'arreglar-ho però segons els de mugglenet:
Proveu si us funciona això http://www.harrypottersoundtrack.com/
Jo ho provo d'obrir i em diu que se requieren plugins adicionales i no se que més i ara no tinc temps d'arreglar-ho però segons els de mugglenet:
WB has launched an awesome-looking website dedicated to the fourth movie's soundtrack. It contains some great features so check it out!
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Entrades: 1414
- Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
- Nom: Tània
- Ubicació: Badalona (BCN)
- Contacta:
A mi a la web de Harry Potter SoundTrack si que em funciona...
Si us plau, la de This Is the Night i Do the Hipogrif, són dolentes, eh¿? Són tipus rock-swim d'akest antic....¬¬ No se, no m'agrada...
La millor d'akestes que es poden sentir és Foreign Visitors Arrive, que té akest començ tan famós i que m'encanta...^^
Si us plau, la de This Is the Night i Do the Hipogrif, són dolentes, eh¿? Són tipus rock-swim d'akest antic....¬¬ No se, no m'agrada...
La millor d'akestes que es poden sentir és Foreign Visitors Arrive, que té akest començ tan famós i que m'encanta...^^
- Finalpotter