O el d'ahir!!Padfoot ha escrit:Després del resum del capítol de fa dos setmanes... toca el del capítol d'avui! xD
Realment si, mentre mirava el capítol anava pensant " GUAITA!! Avui s'han recordat que van fer la primera temporada!!"Padfoot ha escrit: No sé vosaltres però a mi m'ha agradat molt el capítol. Totes les coses lligades amb la primera temporada fan recordar els vells temps! Detalls com que el tren que fa descarrilar la Meredith fos el mateix que la Claire rescatava l'home aquell... mola
Que quedés tot lligat és el que molava de la primera temporada, després la trama es va simplificar tant que ja no hi havia res a lligar, en definitiva és per això que no m'agrada la segona temporada. I aquesta temporada, no semblava que hi haguessin moltes coses a lligar,per sort que s'han tret això aquest capítol de sota la màniga :D
[/quote]Padfoot ha escrit: Després del capítol d'avui encara em cau pitjor l'Arthur! Visca l'amor pels seus fills! xDDD El que no entenc... si en Linderman va "curar" l'Angela perquè oblidés totes les idees que li havia taladrat l'Arthur, per què més endavant a la primera temporada l'Angela estava d'acord amb tot el pla de fer explotar Nova York? Se suposa que aquest era el pla de l'Arthur i a part en Linderman no sembla que n'estés gaire convençut en el capítol d'avui. Creieu que en Linderman sabia que l'Arthur estava viu i aquest el va seguir manipulant? O que va apropiar-se de les seves idees i va seguir endavant pel seu compte convencent també a l'Angela?
Sort que et cau pitjor, perquè si no m'espanto i no te parlo més XD
Doncs no ho sé si en Linderman estava essent manipulat, però quan va curar l'Angela segur que no.
Ara bé ja sabem com l'arthur ha manipulat el metge, també podia haver manipulat en liderman es del llitet.
El que queda clar es que en noah es un cabron xD I que la rossa tornarà amb en SYlarPadfoot ha escrit: A part d'això, no sé si el l'ordre cronològic l'han respectat massa, sobretot amb la part d'en Sylar i l'Elle, tota l'estona en Sylar està dient (o pensant) que ha matat només un home (el de la telekinesis) i quan s'acaba tot el merder en Noah puja al taxi d'en Mohinder. Si en Mohinder ja està a EEUU vol dir que en Sylar ja ha matat al seu pare... i no quadra gens xD
Ara bé jo en primer moment havia pensat que el taxista era en mohinder, però no m'havia quedat del tot clar.
Si realment això es un fallo voldria dir que l'història d'en Sylar no estava planejada abans i ara és un pegot
Tranquila, abans morirà en Noah que en Hiro... és a dir que no morirà.Padfoot ha escrit: I per últim la part del present. Pobre Usutu!! No calia carregar-se'l d'aquesta manera pobret I ara en Hiro què??? No pot ser que se'l carreguin! En Hiro és massa carismàtic com perquè se'l carreguin. Però clar amb l'Arthur allà... anant bé es quedarà sense poders ara pobre Hiro! Acabarem fent una col·lecció d'ex-herois al pas que anem xDD
L'utsu, ja havia acabat el paper xD ja no servia de res , igualment ha malgastat la vida fent uns dibuixos que ara ja ha de redibuixar, per això millor morir-se xD li han tret un pes al damunt.
CONCLUSIÓ: COMPTE AMB QUI SOMIEU XDDD
Padfoot ha escrit: And that's the end of my summary! xD
[/quote]Padfoot ha escrit: Ah si, falta el video del capítol de la setmana que ve xD
PD: Us heu fixat que en aquest capítol enlloc d'aparèixer la imatge del logo típic d'Herois ha surtit el de Villans? xDSpoiler:
Petri fax xD
Si que m'hi havia fixat! Ara es clarament un mon partint-se en dos!