Unoi ha escrit:I jo que em pensava que l'Antares només feia missatges quilomètrics al confessionari...
L'Agatha té raó!! Sempre escric un pèl massa! Em surt així!Agatha Black ha escrit:L'ANTARES MOLA I FA MISSATGES QUILOMÈTRICS A TOT ARREU, ÉS EL NOSTRE TORNADO!
Per cert, he d'anar a confessar...
--
Anem al tema:
Estava pensant en una primera peça que podríem tocar, la que que seria la més adequada per a començar... I se'm va acudir que Underwater Secrets (la cançó que canten les sirenes en l'enigma de l'ou que sona a la quarta pel·lícula) era una molt bona opció!
És curta, melòdicament senzilla, no hi ha gaire instrumentació (hi tindrem força llibertat), hi ha cant (i en tenim la lletra en català i tot)...
És perfecte!!
---
Pel que fa la instrumentació:
-Veu: La lletra és important. Tenim dues veus possibles (hermione_potter i marta_ginny). Si només tinguessim una sola cantant, bé. Si n'hi ha dues, doncs n'arrangem un duet (pot ser un cànon, o divisió per versos, per estrofes, per pregunta i resposta...)
-Instruments de veu principal: Comptem amb flauta dolça, piano i violí (Potter_granger, Arwen Black, Antares Black) ?
-Percussió i suport: Trobo que en aquesta peça el tambor no hi pita massa... (ho sento, Gee xD). Però crec que el triangle pot quedar molt bé. M'agrada l''opció d'instruments d'Orff. Es podria agafar triangle, xilòfon, metalòfon, xinxines, cortina... (tots els que us hi animeu!)
---
Bé, això només és una primera idea (la selecció d'intèrprets és modificable, naturalment! Som flexibles). He posat el que m'ha semblat que pot ser adequat, ara hi heu de dir la vostra!
L'altre dia vaig trobar les notes de la melodia. L'únic que em balla és el compàs (i, per extensió, el ritme).
Unoi (o qui s'hi vegi amb cor), tu en sabries treure el ritme. Ja te'n passaré les notes, si no les tens!
Digues com ho veieu!
Antares
PD:
Jo tinc el mateix dubte que l'Unoi.Unoi ha escrit:(no sé si es poden adjuntar arxius d'alguna manera...)