Indiganació per en Tom Felton

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Indiganació per en Tom Felton

Entrada Autor: -sandra- »

Sé que el tema de la quarta peli ja està una mica passada (tot i que d'això només en fa una setmana... :wink: ) però vullm expressar ferventment la meva indignació contra la falta a la pel·lícula d'en Malfoy. Sé que al llibre la seva aparició no era el tema protagonista, però és que només el van treure a l'escena de l'aranya! I a més per fer el ridícul!
Trobo que han espatllat a personatges com en Filch o en Malfoy, que en un principi feien por (qui no recorda en Filch a la primera peli, amb aquella mirada del tigre)(o quan veies que en Malfoy s'apropava amenaçadorament) i que ara els han transformat en pallassos :boig2: :boig2: :juggle: :ballar:

PD: a la meva protesta també s'uneix a la escassa aparició de l'Snape! :evil:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

jajajjajajaj tens raó, però a part d'això jo vull fer una crida pel que fa al gran diàleg que té la Ginny a les pel·lícules!! no parla!!! perquè no parla...pobreta...snif, ni tan sols a la segona on se suposa que és una de les protagonistes!

des d'aquí reivindiquem el penós paper dels personatges esmentats per la -sandra-, la discriminació del neville i el diàleg de la Ginny (uf...com se m'en va...no m'ho tingueu en compte...és que estic estressada...)

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

El Malfoy no surt només a les aranyes. Surt a la Final del Mundial de Quidditch, a allò de l'aranya a classe del Murri i amb allò de la fura.
^^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Marcel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: ds. nov. 26, 2005 1:27 am
Ubicació: Barcelona (a tocar de l'obra inacabada de Gaudí)

Entrada Autor: Marcel »

Aquest és el risc de voler fer una pel·lícula thriller-comèdia. Es veu que van agafar el Mike Newell per les seves capacitats de fer una comèdia: és el que li van demanar. I clar, sí que ens ho vam passar bé, al cine! Però, com dieu, a costa de desvirtuar els personatges. I sort que el Lucius ens el van recordar fugaçment a l'inici, perquè jo crec que a molta gent li deu haver costat reconèixer-lo quan li treu la màscara al cementiri...

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Doncs per això te'l posen al principi, com tu dius. I no és "sort". És el que havien de fer per doanr coherència. Per això tot en la pel·li és coherent i té sentit. YHan aconseguit fer una pel·li on tots els caps lliguen. ^^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

I la mort d'en Mauch? Apareix el cadàver però no l'assassí ni el mòbil (semblo en Conan :heart: ) :chainsaw:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
-daniel-
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:13 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: -daniel- »

huy, sí! ets clavadeta a en Conan!
només et falta ser més baixeta, cabezona i orelluda :ballar:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Però amb allò d'en Mauch t'ho donen a entendre...
Us heu fixat, a totes les pelis, quan descobreixen que el "dolent" és algú que coneixen, ho identifiken pels ulls, q bonik...xD :boig2:

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Lunaa!!Tens problemes amb la firma... et falta posar img]

set deu haver borrat per alguna rao >D
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Ja, ja ho se...Ja ho hw arreglat, li he tret el color a les lletres, és que hi havien massa caràcters i encara que em deixava dessar-ho després no surten totes les lletres i surt malament... :roll:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

-daniel- ha escrit:més baixeta, cabezona i orelluda :ballar:
Ep!!! Sense passar-se!
:roll:

És conya. :wink:


Jo crec que la mort del Mauch queda força clara... Qui estava més picat amb el Mauch fins aquell moment?? A la segona vegada que veus la pel·li ja ho pilles. xD

Segur que el va matar amb fil de pescar... Un asassinat de Conan no pot ser mai un assassinat sense un bon fil de pescar (una corda de piano de vegades. Però mai falta eld e pescar).

:mrgreen:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Bufff a veure.. estic d'acord amb vosaltres... I hi afegeixo que en Sírius surt super pooooooooooooooooooc!!! Què és això..?? A més a més.. l'escena de la llar de foc.. jo no m'ho imaginava així.. m'imaginava les flames de la llar de foc i el cap sortint per allà, però sense cremar-se... ostres.... però bé.. la peli ha estat bé.
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Jo també m'ho imaginava com tu, Roser....
I re-reivindico que surt pokisim en Siriuuuuuuuuuus!! :heart:
Però al cinkè sortirà mooolt!! ^^
Pena que massa al final, i tot... :|

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:Jo també m'ho imaginava com tu, Roser....
I re-reivindico que surt pokisim en Siriuuuuuuuuuus!! :heart:
Però al cinkè sortirà mooolt!! ^^
Pena que massa al final, i tot... :|
O no... el k esperem es k surti molt!! Una cosa... llavors... kuan el Harry fa el mateix k en Sirius des del despatx de la Umbridge... kedara fatal no??

Tampoc m'ho imaginava aixi... :S

Jo tmb re-re-reivindico k surt molt pok el Siurius (Semblo tartamut...)
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Em pensava k era l'única! Jo també m'imaginava que sortia el cap per la xemeneia, no com u an fet! Però el pensiu tal i com jo l'imaginava, am axò per mi u an clavat :)
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Bloquejat