Els nostres somnis

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

luna Lovegood ha escrit:a si, i tb men recordu d'un en q jo m'enrotllava am un noi de cabells arrissats a casa del hagrid!!XDDDDD
Fes-t'ho mirar. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
-daniel-
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:13 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: -daniel- »

em vaig endescuidar de dir un altre somni:

- estava fent un torneig molt raro que era el torneig del "Super mario land 2" (el nom d'un joc :riure: ) i que la última prova del torneig era de un partit de fotbol sobre l'aigua :boig: al cap d'una estona de partit vaig pensar:
Què faig jugant a futbol sobre l'aigua? :|
i em vaig despertar... a sobre d'un carro (em vaig despertar en un altre somni)
:hungry:

Avatar de l’usuari
Laura Terré
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 152
Membre des de: ds. juny 18, 2005 10:22 am

Entrada Autor: Laura Terré »

potesr k ti -daniel- tamb´´e t¡ho fagis mirar
Imatge

Avatar de l’usuari
catelena
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 191
Membre des de: dl. des. 06, 2004 7:00 am
Ubicació: Les Borges Blanques
Contacta:

Entrada Autor: catelena »

Doncs jo un dia ( bè , devia tindre uns 6 anys ) vaig tindre un somni molt estrany . Somiava que els extraterrestres invaien casa meva , entraven per la finestra i m´ anaven perseguint per tota la casa . Vaig arribar a l´armari i mi vaig amagar ( tipo Narnia xD ) , però llabors va apareixer ma tieta i les dos vam comensar a ballar sardanes davant dels extraterrestres ( :boig: ) , al cap d´una estona vam parar de ballar sardanes i vam comensar a fer ballet classic ..( :wall: ) . Quan vam sortir de l´ armari ( no és lo que us esteu imaginant !!! :wink: ) ens van tornar a trobar els extraterrestres i vam comensar a córrer fins al sótan i allà em vaig endinsar a la foscor i em vaig despertar ... Per culpa d´ aquest malson vaig passam una bona part d´aquells anys ( dels 6 als 8 ) anant a dormir amb la por de que els extraterrestres m´ ataquesin !!! :?



Ah !! Fa poc al meu poble van obrir una botiga de " bruixeria " ( tarot , boles de vidre etc. ) , i amb les amigues ens passavam el dia enfotensen de la " Bruixa " ( la senyora d´ aquella botiga ) fins que un dia vaig somiar que ella venia a casa meva , s´instalava al sótan i comensava a fer pocions , encanteris i cosetes així , i que llabors m´ entraven espiritus i s´ apoderaven de la casa !!! Des d´ aquell dia em deixat de molestar a aquella senyora.... :mrgreen:
||*|| Is that really what my hair looks like from the back? ||*||

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Quins somnis, déu n'hi dó, llavors els meus no són res :lol: :lol: :lol: !!

El pitjor de tot són les interpretacions de les meves amigues. Un cop vaig somniar que se'm queien tres dents ( :hungry: :hungry: :hungry: ) i les meves amigues deien que era una premonició que se'm moririen tres persones molt especials :boig: :boig: encara estic esperant :lol: :lol:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

joer!!!!! m´acaves de recordar que jo quan era molt peque vaig tindre un somni que estava buscan regals de nadal per el armari dels meus pares i llavors vaig entrar hi habia un penya segat i em vaig tirar...... tipu narnia pero matanme directament...... que raru...

Avatar de l’usuari
ronalda
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dj. set. 29, 2005 7:05 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: ronalda »

luna Lovegood ha escrit:I heu tingut mai un deja vu??? Es com si visquessis una cosa que ja t'ha passat en somnis, i a mi m'ha passat algunes vegades...no se, es molt intrigant i misteriós.....


He sentit a dir que són fallos del cervell, algo aixi com que es "penja" Cafè
Però jo n'he tingut un munt i encara no m'he tornat :boig:

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

He sentit dir que els dejà vu són a causa de la monotonia, clar, si sempre fas una cosa, després una de semblant et sembla que és idèntica a una d'anterior... A saber :boig: :riure:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
ronalda
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dj. set. 29, 2005 7:05 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: ronalda »

També pot ser... (i ja em perdonareu el missatge tan curt, pero no em surt res +) :oops:

Avatar de l’usuari
-daniel-
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:13 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: -daniel- »

-sandra- ha escrit:Quins somnis, déu n'hi dó, llavors els meus no són res :lol: :lol: :lol: !!
no?? doncs explica'ls-hi el somni d'en Mario creuant la carretera... Riure va barrejar tres videojocs en un sol somni!!! 8O

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

-daniel- ha escrit:
-sandra- ha escrit:Quins somnis, déu n'hi dó, llavors els meus no són res :lol: :lol: :lol: !!
no?? doncs explica'ls-hi el somni d'en Mario creuant la carretera... Riure va barrejar tres videojocs en un sol somni!!! 8O
Quins videojocs? m'has deixat encuriosit.

PD: Tambe el pots dir tu el seu somni o passar-me'l per MP 8)

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Jo una vegada vaig somiar que a l'escola em robaven la roba i acabava en calçotets sota la taula on els professors celebreaven una reunió.
Que és normal això?

Avatar de l’usuari
-daniel-
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:13 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: -daniel- »

Finalpotter ha escrit:
-daniel- ha escrit:
-sandra- ha escrit:Quins somnis, déu n'hi dó, llavors els meus no són res :lol: :lol: :lol: !!
no?? doncs explica'ls-hi el somni d'en Mario creuant la carretera... Riure va barrejar tres videojocs en un sol somni!!! 8O
Quins videojocs? m'has deixat encuriosit.

PD: Tambe el pots dir tu el seu somni o passar-me'l per MP 8)
només et diré els videojocs per si la -sandra- no vol que digui els somni:
- Super Mario Sunshine
- Need for Speed Hot pursuit 2
- Luigi's Mansion

la -sandra- ja us dirà el somni (si vol :wink: )
ja us dic jo que és molt divertit Riure
:boohoo:

:ballar: LLARGA VIDA A LES CADENES DE DIÀLEG!!!!!! :ballar:

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Finalpotter ha escrit:
-daniel- ha escrit:
-sandra- ha escrit:Quins somnis, déu n'hi dó, llavors els meus no són res :lol: :lol: :lol: !!
no?? doncs explica'ls-hi el somni d'en Mario creuant la carretera... Riure va barrejar tres videojocs en un sol somni!!! 8O
Quins videojocs? m'has deixat encuriosit.

PD: Tambe el pots dir tu el seu somni o passar-me'l per MP 8)
Què és això de passar els meus somnis per mp¿?¿? Ei, que tenen copyright! :lol: Però vista la demanda, em veuré obligada a explicar-lo (no us en rieu gaire, només una miqueta i prou)
El problema és que si no heu jugat al Supermario sunshine, al luigi's mansion i al need for speed no el pillareu.
És una parida com una casa i, encara que ho sembla, no sóc una viciada dels videojocs, per sort :P Weno, aki va (és molt curt)

Va en Mario tot feliç per la carretera i va un cotxe com una bala (anava a dir una expressió no apte per menors, però me n'he desdit :oops: :mrgreen: ) i l'atropella. Al portar-se'l pel davant comencen a saltar-li tot de cors (que simbolitzen la seva vida) i amb una aspiradora que portava a l'esquena comença a xuclar els cors per recuperar vida. Fi del somni.

Ja us he avisat que era una parida... :P Aquest somni és de ja fa anys... :mrgreen:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Mira -sandra- no he jugat a cap d'aquests jocs pero com que encara soc un viciat al 8e art (i amb orgull ho dic; tot i que jugo menys des que he descobert HPFC grrr Jomast i bep) se de que va cada un i l'he entes perfectament. No se perque hauria de riure no el trobo patetic ni divertit nomes el trobo interessant (el meu cas es greu).

PD: -sandra- tranquila que no me l'havia enviat per MP pero si algu me'n vol enviar un endavant. Que consti que no m'interessa pero tinc curiositat, que hi farem.

Respon