Relació ginny i harry

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Penso que és bona idea que ho deixin córrer (el terme "tallar" no m'agrada... és massa bèstia). Si en Harry té intenció d'anar a buscar els horricreus, no hauria de pensar en res més, per més que s'estimi a la ginny. A més, té raó quan diu que en Voldemort podria atacar-lo a ell a través d'ella, i que no ho suportaria. És el pitjor que et pot passar, que t'ataquin atacant a qui més t'estimes... Si en Harry i la Ginny no tenen relació amorosa almenys fins que en Voldy estigui enterradet, tot serà millor.

PD. en VOldy tindrà tomba al cementiri del 4t llibre? xD

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

Algú s'ha fixat en el detall que en Harry sent a la classe de pocions unes olors, que crec que eren de casquets de melassa, de la fusta de l'escombra i d'una flor que recordava haver olorat al Cau. Després expliquen que és amortèsia, la poció de l'amor. I que cadascú sent les olors que li agraden etc. I després quan estan menjant en Harry sent la mateixa olor i se li acosta la Ginny per darrere... :boohoo:
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Per molt que tallin en Voldemort és capaç de tot, sobretot ara que Hogwarts, l'únic lloc que semblava segur, ha deixat de ser-ho.
Ningú està segur i que trenquin segurament no importa perquè totes les persones que en Harry estima estan en el seu punt de mira.
Queda molt lluny aquell temps, en què podia espantar-te calant foc a un armari i obligar-te a reparar les teves malifetes. Tant de bo encara ho pogués fer, Tod... Tant de bo encara ho pogués fer...

Avatar de l’usuari
nia_Sirius
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dg. jul. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: València

Entrada Autor: nia_Sirius »

Jo ja m'imaginava que les parelles serien Harry-Ginny i Ron-Hermione. A mi m'agrada la parella que fan Harry i Ginny, la Ginny és un personatge que m'encanta i crec que ja es veia venir que acabaria amb en Harry. No sé què passarà al següent llibre, tal volta no tinguen temps d'estar junts perquè a Harry li espera un futur molt negre...
Allò que val és la consciència de no ser res si no s'és poble

kukis16
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dj. des. 07, 2006 8:44 pm
Ubicació: bcn ciutat

Entrada Autor: kukis16 »

io krek k en harry seguira am la ginny pk no krek k deixi del tot la seva llar k es howarts anira de tan en kuant x demanar konsells i estar amb els seus estimats amiks i la ginny i tmb anira a descansar k li fara falta dspres de tar tems buskans pistas del voldemort. k en penseu?

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

kukis16 ha escrit:io krek k en harry seguira am la ginny pk no krek k deixi del tot la seva llar k es howarts anira de tan en kuant x demanar konsells i estar amb els seus estimats amiks i la ginny i tmb anira a descansar k li fara falta dspres de tar tems buskans pistas del voldemort. k en penseu?
No sóc moderador ni res per l'estil, però m'agradaria llegir la teva opinió i així no és possible. Em podries fer el favor d'escriure sense tantes abreviatures i amb algun signe de puntuació de tant en tant? Em sembla molt bé que donis la teva opinió a tot arreu i veure missatges teus a tot arreu, així animem el fòrum, però, si us plau, fes el favor d'escriure missatges llegibles. Em sembla que no seré l'únic que t'ho agrairà! ;)

Senyors Moderadors: Si creieu que no hauria d'haver ficat aquest missatge, borreu-lo xD

Moltes Gràcies.

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Uf. Doncs sí, va, la Ginny i en Harry no fan mala parella... Però trobo que en aquesta escola privada tothom va mooolt calent. Val, jo sóc d'una escola pública, però als nivells d'aquests fins al punt de gent morrejant-se als racons com si fos els més habitual no passava. (Tinc un amic que diu que era precisament perquè la gent de la pública té altres coses al cap, i que els de la privada són uns caps calents!)

Ais.

:-)

El que me n'agrada és que en Harry, si de debò es queda amb la Ginny com a parella oficial, passarà a formar part d'una família genial, la Weasley, de la qual ell va quedar "enamorat" des del primer dia que la va conèixer. Era la família que sempre havia volgut tenir, i seria un final fabulós que a través de la Ginny passés a ser-ne un membre més per sempre!

Si és així, felicitats, Harry!

:)
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Ksínia
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dj. gen. 24, 2008 9:57 pm

Re: Relació ginny i harry

Entrada Autor: Ksínia »

Jo crec que fan molt bona parella. El Harry està massa capficat amb tot el que ha passat i la mort d'en Dumbledore... Penso que fa bé de deixar-ho estar per si a en Voldy li agafen ganes de fer-li mal a través de la Ginny, però també és cert que la Ginny el podria ajudar molt; si més no, anímicament...

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Re: Relació ginny i harry

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Ohhh...M'encanta la parella formada per en Harry i la Ginny!!! Recentment he tornat a rellegir el sisé llibre i m'ho he passat d'allò més bé amb el procés d'enamorament d'en Harry i el monstre interior...Realmente la Ginny és el veritable amor d'en Harry, perqué el que sent per ella no té ni punt de comparació del que sentia per la Xo. La Ginny realment l'inspira i l'importa i per ella sent amor, desig, confiança, etc. mentre que la Xo només li agradaba per sobre...A més, no hi cap noia al món magic que no estimi més a en Harry que la Ginny Weasley, que es va enamorar d'ell amb tan sols 11 anys.
Pretty Ginny l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 15, 2008 12:26 am, en total s’ha editat 1 vegada.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
juno potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 4:01 pm
Nom: Laia
Rang: Instints assassins
Ubicació: Al món d'en Bigman!!!!

Re: Relació ginny i harry

Entrada Autor: juno potter »

Crec que el Harry i la Ginny fan molt bona parella i que això de la seva separació perquè el Harry te por de que en Voldemort li faci mal és una mica inutil ja que en Voldemort no te miraments i si sap que l'estima ho farà igual, a part a la cambra secreta ja ho va fer pel simple fet de que era la germana del seu millor amic. Jo crec que no haurien hagut de tallar i a mi m'agrada més la Ginny que la Xo per al Harry.
"Només recordem allò que mai no ha ocorregut"

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Re: Relació ginny i harry

Entrada Autor: Enllunada16 »

Jo si que em vaig fixar en el trosdel llibre que diu que amb la poció sent olor a flors,i que quan apareix ella el torna a sentir.
A mi aquesta parella m'agrada,i molt.Són dos personatges que es complementen molt bé,perquè els dos són molt forts.
A més,la Ginny sap fer baixar a en Harry dels nuvols.
No se que passarà encara però m'agradaria que si consegueix matar a en Voldemort torni amb ella.
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
george_(fred)
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 47
Membre des de: dt. set. 04, 2007 1:08 pm

Re: Relació ginny i harry

Entrada Autor: george_(fred) »

Fan tan bona parella, i el Harry fa bé de tallar amb ella per tot lo del Voldemort.
Ara només falta veure com els posen a la peli que segur que canvien un munt de coses...
L'altre dia vaig veure la tercera i tot el rollo Ron-Hermione no sé d'on cony l'han tret (val, és evident blablabla però al tercer no surt)!

ginnypotter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 10
Membre des de: dc. nov. 14, 2007 4:47 pm
Ubicació: passejant amb en harry i en malfoy...

Re: Relació ginny i harry

Entrada Autor: ginnypotter »

Codi: Selecciona’ls tots

Algú s'ha fixat en el detall que en Harry sent a la classe de pocions unes olors, que crec que eren de casquets de melassa, de la fusta de l'escombra i d'una flor que recordava haver olorat al Cau. Després expliquen que és amortèsia, la poció de l'amor. I que cadascú sent les olors que li agraden etc. I després quan estan menjant en Harry sent la mateixa olor i se li acosta la Ginny per darrere... 

Fawkes, jo al llegirme el llibre si k mi vaig fixar en lo de la olor, me va semblar molt bonic de part de la rowling :clap:

en lo de la parella ginny-harry me sembla la millor parella de totes, i en una entrevista d la rowling ella va dir k l'objectiu k tenia era que els lectors anessin coneguent a la ginny gradualment, com a la noia perfecta per en harry :adora
"En Harry és l'esperança més gran que tenim. Confieu el ell"
Albus Dumbledore, 1998.

Bloquejat