La nostra infancia a la televisió

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

M'acaba d'arribar una cara del Club Súper Tres :roll:

DIBUIXOS FORA DE SÈRIES
Marsupilami
Si trobàves a faltar allò de "Hubba, Hubba", aviat tornaràs a veure l'animaló groc i negre que ho diu. Ara, però, viurà noves aventures.

Hattori el Ninja
Qui ja ho sap tot de les arts marcials és l'Hattori. Torna al CS3 amb els seus superpoders intactes.


Ostres! L'Hattori (nyi nyi nyi) i en Marsupilami (Hubba, hubba) !!
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
Ginny Weasley
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dv. set. 15, 2006 7:04 pm

Entrada Autor: Ginny Weasley »

Jo el que veia eren els teleubies (¬¬') M'enrecordo que hi havia aquella aspiradora que es deia nunú o algo així. Encara tinc els ninos i un video amb molt capítols (¬¬'x2)
:idea: També veia en Pingu. ahhhhhh aquells dibuixos de plastilina...
Fes-te soci del NAPINCA!!! (No Abuso de Personas Indefensas, No Corredoras y Asmáticas)

**Les coses més reals suceeixen a la imaginació**

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

ai!!!!!!


io veia les magilletres (la canço mu fa recordar mol i a vegades, si stic depre, em fa plora) i el barrufets!!!!!

i mols altres


dw


lean

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Per algun lloc tinc la música d'Hattori, els vaig gravar jo mateix d'el cassete si, si, cassete no CD del Club Super 3!!!

Demà la buscu
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

Sóc l'hattori ja sóc aquí!
nyinyinyinyinyi
Saltant per les muntanyes
i travessant les valls
per fi és arribat i amb tots vol estar,
l'Hattori ja és aquí
per fer-nos divertir.

Ulls rodons boca grossa
i galtes espirals
és un noi tan maco
que a tots ens encantarà.
Amb un cor tan noble
i carregat de bona fe.
Un súper ninja es pot dir
de cap a peus.

mireu com corre i salta
i quina agilitat té.
[[no ho recordo no ho recordo]]
Ànima ninja i amb un cor de patufet.
[[no ho recordo no ho recordo]]


un súper ninja és amic dels seus amics!








l'he escrit de memòria però és que no l'he trobada...u.U si algú pot completar-la.



Salut!

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Si aneu a http://www.myfabrik.com/horcrux/public/esperatassegut/ i aneu a Club super 3 per alla hi ha l'Hattori.

P.D. Va una mica lent a carregar però que hi farem... si hi penso algun dia o canviare de .wav a .mp3.
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Doncs aqui us la poso tal i com la recordo

Sóc l'hattori ja sóc aquí!
nyinyinyinyinyi
Saltant per les muntanyes
i travessant les valls
per fi és arribat i amb tots vol estar,
l'Hattori ja és aquí
per fer-nos divertir.

Ulls rodons boca grossa
i galtes espirals
és un noi tan maco
que a tots ens encantarà.
Amb un cor tan noble
i carregat de bona fe.
Un súper ninja es pot dir
de cap a cap.

mireu com corre i salta
i quina agilitat té.
de cap per avall penjat del cel
l'Hatori ho pot fer
un super ninja es

Milers de trucs també d'ell aprendreu
tantes tantes coses que mai mes oblidareu
Ànima ninja i amb un cor de patufet.
Arreu del mòn amics l'Hatori sempre té

(i no se si falta algu ara mateix xD)

Ja me l'escoltare a casa i dema edito el missatge xDD
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Ohhh! Quina ilu que hi hagi aquest tema! Jo de petita em passava moltes hores mirant la tele, masses a vegades!
Les meves series preferides éren Doraemon, Bola de Drac (no jugava a altra cosa a l'hora del pati), els Barrufets, 10+2 (éren monissims els números, que jo sàpiga només m'agraden d'aquella manera :P ), el Silvan també m'agradava molt i com no la Sakura!
Tot i que la considero més com a manga i per tant no tant de la infància va ser la única sèrie capaç de fer que volgués quedar-me a casa enganxada a la tele. Recordo que a vegades convidava a amigues per veure-la juntes i cantar l'opening i l'ending!

Pel que fa més a programes de grans a mi m'encantava Malalts de tele! Encara recordo l'Albert Om presentant la miscel·lània, la Rosa i el Magnum (el gos que tenien), el Toni Soler, com no! i la mini sèrie que feien i que es deia Pobre noi (sempre tinc al cap la frase: -Pobre noi capítol 330) on l'Albert estava casat amb la Guillermina Motta xDD
Ma mare sempre em diu que m'havia de desnganxar de la tele perque no volia anar a dormir. Quan es va acabar em vaig posar a plorar i tot!

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Ismene ha escrit:Ohhh! Quina ilu que hi hagi aquest tema! Jo de petita em passava moltes hores mirant la tele, masses a vegades!
Les meves series preferides éren Doraemon, Bola de Drac (no jugava a altra cosa a l'hora del pati), els Barrufets, 10+2 (éren monissims els números, que jo sàpiga només m'agraden d'aquella manera :P ), el Silvan també m'agradava molt i com no la Sakura!
Tot i que la considero més com a manga i per tant no tant de la infància va ser la única sèrie capaç de fer que volgués quedar-me a casa enganxada a la tele. Recordo que a vegades convidava a amigues per veure-la juntes i cantar l'opening i l'ending!

Pel que fa més a programes de grans a mi m'encantava Malalts de tele! Encara recordo l'Albert Om presentant la miscel·lània, la Rosa i el Magnum (el gos que tenien), el Toni Soler, com no! i la mini sèrie que feien i que es deia Pobre noi (sempre tinc al cap la frase: -Pobre noi capítol 330) on l'Albert estava casat amb la Guillermina Motta xDD
Ma mare sempre em diu que m'havia de desnganxar de la tele perque no volia anar a dormir. Quan es va acabar em vaig posar a plorar i tot!
Ue que jo també veia Malalts de Tele, estava enganxadissim... I tampoc oblidaré mai el Pobre Noi, una sèrie fatal... xDDDD On surti l'actor que feia de Petri, el nostre Petri ( :cry: )

També em vaig riure molt quan feien parodies de sèries mítieus de la tele com Vera Atzul, Dallas (la borratxa que anava tot el dia amb una via xDDD I es banyava en una piscina de sangria amb els trosets de fruita i tot xDDDDD),...

Llàstima que s'acabes... ho podrien repetir alguns dies festius d'aquests que no saben que fotre i ens repeteixen pel·lícules dolenisimes :D
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Que fort! És veritat! Quan sortia la Rosa vestida d'abeja Mayala o fent de Clara (la tia que era paralítica però es curava!) i l'Om d'abuelito de la Heidi cridant: -Chanquete ha muerto!
I es veritat que també hi sortia al Sue Ellen de Dallas que era un pendó i una alcoholica! Jo de petita li deia a la meva mare:- Jo vull ser com ella! (perque la veia feliç, eh!!! Jo no sabia de que anava! :oops: )

També recordo el programa Sense títol i el que van fer després que es deia Sense títol s/n. Hi sortia l'Andreu Buenafuente quan era jovenet amb ulleres de pasta negres de cul de got. També hi sortien el Fermí Fernàndez i l'Oriol Grau fent de Palomino :lol:.
És una pena que no tornin a fer torssos d'aquells programes... Amb la d'hores que ens vam passar enganxats al televisor!

joni_huguet
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 6:29 pm

Entrada Autor: joni_huguet »

lu millor de tot bola d drac kins recorts bufffffffffffffffffff!!!!!!!!!! LLUM FOC DESTRUCCIÓ
tb heidi amb el abuelito dime tu un classic i tamb veia el marco com plorava amb aksta serie NO TE VAYAS MAMA NO T VAYAS SIN MI
JoNi

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

No sabia si posar-ho al manga, a videos o aquí perquè és una mica de tot, però al final ha guanyat aquest xD




Llàstima que sigui en la versió moderna i no la bona :cry:

Avatar de l’usuari
GhostBuster
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dl. ago. 22, 2005 1:18 am
Ubicació: Who you gonna call?

Entrada Autor: GhostBuster »

Imatge
"Hey, I'm a voter! Aren't you supposed to lie to me and kiss my butt?" By Peter

Avatar de l’usuari
Sdaraniel
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 04, 2007 8:20 pm
Rang: Nena innocent
Ubicació: Fins ara Betlan, però ara ja BARCELONA
Contacta:

Entrada Autor: Sdaraniel »

Ostres!! acabo de veure aquest tema!! series de l'infancia!! moltes de les que heu posat les conec i anava recordant les cançons a mesura que en llegia el nom. Aviam que mirava jo.... Jo el que més veia era Doraimon. Pero també mirava Hatori, Sakura, Les tres bessones, Candy, Georgie, Silvan... Tot el que fessin al club super 3, m'ho empassava tot, bé tot no, les dibuixos de primera hora del matí no, però mirava el club super 3 pels matins dels caps de setmana i a les tardes dels dies de cada dia... Quins temps aquells...Que fort, sembla que tingui 50 anys i tot just acabo de fer els 18!!! Es que els temps en que mirava dibuixos em semblen molt lluny ara... Ah, també mirava Bola de drac i Pokemon que ho feien a tele 5 (crec). Ah, i també Art attack també de tele 5 em sembla. I weno a vegades els caps de setmana que m'aixeco i no tinc ganes de fer res em poso la tele i miro Doraimon com en els vell temps....
"Un conte de fades"

Sdage65: (Ge65 i jo)
"L'esperat final" ENS DIRAN PAGESOS, ENS DIRAN CAMPEROLS, PERÒ MAI FILLS DE P... PERQUÈ NO SOM ESPANYOLS

http://semqhpc.foroespana.com/index.htm

Avatar de l’usuari
hogwarts5
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 33
Membre des de: dc. jul. 04, 2007 12:40 pm
Ubicació: Hogwarts
Contacta:

Entrada Autor: hogwarts5 »

Ostres quins records jo mirava molt la tele. Avans d'anar a l'escola a vegades al tornar.I casi cada cap de setmana. Jo normalment mirava:

-Les tres bessones.
-Pingu
-teletubbies
-bola de drac
-Fly
i sobretot casi cada dia veia Doraemon.
:ok

Respon