puc posar una ecena on el personatges fasin l"amor&quo
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- alba_potter
- Alumne/a de 2n
- Entrades: 64
- Membre des de: dv. set. 16, 2005 6:57 pm
- Ubicació: fent puenting amb el portatil...... no ti fot XD
puc posar una ecena on el personatges fasin l"amor&quo
Veureu esque mai m'agrada bastan escriure Lemons , i m'agradaria posar-ne un a la meva FF que en dieu ?¿
Avisaria i tot aixo , eh?¿ i posaria un senyal on comenzes i un altre on acaves per tal de poder saltar-se'l
Per descontat o faria amb SENTIMENTS , NO GRAFICAMENT , no se si m'esplico..... os poso un exemple:
Sentia les seves caricies sobre la meva pell , con m'acariciava cada milimetre de la meva pell , amb aquelles mans q em feien emvogir , tot ell em feia envogir , les seves caricies son com droges per a mi no les puc deixar , m'acaricia els costast , el ventre , en besa amb suavitud com sol ell o sap fer...............
Que diueu ??¿
Ho puc posar o creieu q no?¿
No seria aquesta ni molt menys per aixo , e?¿
Voteu !!!!
Avisaria i tot aixo , eh?¿ i posaria un senyal on comenzes i un altre on acaves per tal de poder saltar-se'l
Per descontat o faria amb SENTIMENTS , NO GRAFICAMENT , no se si m'esplico..... os poso un exemple:
Sentia les seves caricies sobre la meva pell , con m'acariciava cada milimetre de la meva pell , amb aquelles mans q em feien emvogir , tot ell em feia envogir , les seves caricies son com droges per a mi no les puc deixar , m'acaricia els costast , el ventre , en besa amb suavitud com sol ell o sap fer...............
Que diueu ??¿
Voteu !!!!
"En Ste Mundo De Sombra Y De Luz , La Verdad Se Logra Ocultar , Pero Siempre Suele Llegar Alguien Q No La Deja De Buscar "
- memoriespotter
- Alumne/a de 5è
- Entrades: 143
- Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
- Nom: Patri
- Rang: FaDeTa
- Ubicació: Balears
Re: puc posar una ecena on el personatges fasin l"amor
Jo crec que si perque per exemple : Memòries d'Idhun ho fa repetides vegades( no se si te l'has llegit, però esta molt be).alba_potter ha escrit:Veureu esque mai m'agrada bastan escriure Lemons , i m'agradaria posar-ne un a la meva FF que en dieu ?¿
Que diueu ??¿
Voteu !!!!
Me dius quan el treguis eh?
ADEW I SORT
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes
- ronsantanna
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 261
- Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
- Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
- Contacta:
- kk_xû_black
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 288
- Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
- Nom: Menxa
- Rang: Sawyer
- Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
- Contacta:
L'alba, si no recordo malament, és immigrant, per tant se li podria permetre fer alguna falta d'ortografia, no? -_-calis ha escrit:Podríeu començar per escriure sense error ortogràfics com emvogir... i altres ...
The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia
- alba_potter
- Alumne/a de 2n
Exsacte kk_xû_black, soc inmigrant , pero no os preucupeu , ja fare q algun amic em revisi les faltes............kk_xû_black ha escrit:L'alba, si no recordo malament, és immigrant, per tant se li podria permetre fer alguna falta d'ortografia, no? -_-calis ha escrit:Podríeu començar per escriure sense error ortogràfics com emvogir... i altres ...
The Kamikaze Kaito
Me'n alegro q esteu disposat a deixar q la penji , perk cm no ne vist cap , no se q dirieu !!!!!!!!!
Arribeverchi!!!!
"En Ste Mundo De Sombra Y De Luz , La Verdad Se Logra Ocultar , Pero Siempre Suele Llegar Alguien Q No La Deja De Buscar "
- memoriespotter
- Alumne/a de 5è
- Entrades: 143
- Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
- Nom: Patri
- Rang: FaDeTa
- Ubicació: Balears
-
- Nou/va Alumne/a
- Entrades: 1
- Membre des de: dj. març 09, 2006 8:02 pm
- alba_potter
- Alumne/a de 2n
a veure de ff en té bastantes però pots anar mirat l'autor i les vas llegint, com per exemple, el nostre setè curs o bating (no m'hen recordu de cap més )memoriespotter ha escrit:Per cert , com es dirà o es diu el ff ?
Ho deman xk si no....NO se com el llegire
si que volem una escena picant! i nous capis de la ff!!
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor