Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

son molt cachondos...i en james est motlbo , i en sirius i el lupin tmb. ale tots estan molt bons... jajaja

no en serio, deu ser un com un grupet de nois que so expliques tot, i que es defensen els uns als altres..i tambe devien tenir alguna pinta de pervertits XDXDXD es broma poma. jeje

a mi em cauen molt bé. en james es el millor!
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

uooo!! son els millors jajajajaja. Jo estic d'akord amb la LunaBlack_Lovegood!!!! haurien d fe + llibres d kuan eren joves, i d les trapelleries, i els ligues, i els estudis jeje. I jo vui un llibre k espliki la vida d la Lilly i en James si no haguessin mort, i en Voldy no existis!!! Segu k seria una historia mol...maca(?) jajajajaja. I en sirius d jove....haurien d ferne una peli!!!!! I jo voldria ana al kasting x el protagonista!! jajajajajaj :mrgreen: (i kina noia no voldria?)
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

bona idea lo del llibre de la vida avans de la mort de la lily i en james... un llibre sobre les gamberrades jeje com mola... una peli sobre en sirius... llavors tambe haurien de fe runa del lupin. XDXD

JAMES ESTAS MOLT BO! soc la seva amant :P XDXD
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Kom pots se la seva amant si es mort?? jajajajaja, o ets la seva fan, o series la seva amant!! jajajaja. jo em kedu amb en sirius...jajajajaja. Tampok devia sta mal en lupin d jove no? Enu...nu c....no diu enlloc k hagues lligat mai.... i en James de joveeeeee, una altra pelii!!!!! jajaja, si jo tingues prou pressupost feria les pelis i els castings... :mrgreen: jajajajaja, algu es vol associar amb mi? Jejeje
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Ja podeu començar a escriure fanfics... xD A mi al principi em queien molt bé, i ara em cauen bé però no tant després de veure el que feien. Els que em cauen millor són el Llopin ja que és el més assenyat i bona persona i el Sírius. El James no ho sé ara ja no em cau tan bé... xD Suposo que la Lily el va fer anar pel bon camí... El Harry deu haver heretat la valentia del seu pare però la trapelleria d'ell ha quedat apaivagada pel caràcter de la Lily...

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Siiiiiii a mi m'agraden molt!! Mens en Ben que no se que pintava i si era guapo o si era gracios...A mi en James i en Sirius son elsq ue mes m'agraden mes. Xulos, creguts, simpatics, graciosos, prepotens( avegades)...XD
I no et creguis, en Remus també li trobo algo. Espero veure'ls en acció en el record que veure'm a la 5a pelicula
Visca en James! Visca en Sirius! Visca en Remus! :P I en Ben que li donguin :twisted: XDD :boohoo:
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

M'encanten en grupet format per en James, en Sirius, en Llopin i en Ben!!! Els Rondadors han sigut de lo millor que ha passat per tota la història de Hogwarts i sens dubte han deixat emprempta!!! El meu rondador preferit és en James Potter...M'he l'estimo tant!! Crec que va ser amor a primera vista, ja que des de que el vaig conéixer al cinqué llibre estic enamorada...I a sobre l'actor que l'ha representat a la peli está bonísim!!! Era un xulo cregut però tremendament encantador...Ains!! :heart:

També m'agrada moltísim en Sirius, que era tot un trencacors i en Llopin, que era molt tendre i afable...I com és normal, el que em sobrava en aquell grup és en Ben, que no feia absolutament res més que riure les gràcies dels seus amics i buscar protecció...Mai acabaré de comprendre perqué en Ben va trair als seus millors i únics amics...És tot un misteri.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Fènix_CAT92
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dc. ago. 22, 2007 4:17 pm
Ubicació: Perduda en el meu món!

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: Fènix_CAT92 »

Eren una passada, els que més en James i en Sirius.
El Remus és més assenyat i centrat però també està molt bé.
En James i en Sirius eren els nois més llestos de l' escola, jugaven bé al quidditch, feien moltes bromes i tenien aquell encant que és té quan ets un adolescent a qui el que li importa és passar-s'ho bé i disfrutar.
Encara que trobo que potser és passaven una mica amb l' Snape, ja que pot ser és mala persona però amb això tampoc l' ajudaven sino al contrari.

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: clara_cat »

he de reconeixer que eren la ostia però si ara els tingués a la classe seria com la Lily i segurament tindria com amic l'Snape i el defensaria. Eren una mica abusons amb la gent. Amb quedo amb en Llopin sense dubte tot i que en Sirius te algo bastant guai. Al igual que la Clara_forcat penso que no hi ha motiu perquè en Ben traïs als seus amics; tot i que l'afany de poder es molt gran a la gent amb poc caràcter com suposem que deuria ser.
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: lanark »

Encara que foren els més xulos i prepotents de Hogwarts, he de reconéixer que a mi els Rondadors m'encanten.
Personalment, el que més m'agrada és el Sírius, però no per ser el Casanova del grup. Simplement, m'encanta eixe aire rebel i eixa personalitat tan marcada que van fer que des de molt prompte es desmarcara del que defenia la seua família. I encara més que el Sírius adolescent, m'agrada el Sírius post-Azkaban, amb eixe lleuger desequilibri mental i emocional... :P
Llopin també és un bon personatge, sobre tot pel patiment de ser un homellop (que si no ho sabieu ve de les paraules "home" i "llop" :P )... hauria de fer-m'ho veure: m'agraden els desiquilibrats i els traumatitzats de per vida... XD
Sobre James, no sabem massa tampoc, però també té el seu puntet.
I del Cuapelada... (ara ve quan tots em pegueu) crec que va acabar com va acabar perquè els seua amics el tenien un poc com un zero a l'esquerre... Que conste que NO justifique el que va fer (de fet és una cosa que em repugna i que no entendré mai), però crec que el fet d'unir-se a Voldemort va ser, entre altres coses, perquè no es sentia massa a gust amb el seu grup i perquè volia demostrar que no era tan inútil com el feien, encara que la demostració fóra de la manera més horripilant possible... No sé si m'explique massa bé... M'he marejat fins jo... En fi... :?
Conclusio: Sí, m'agraden els Rondadors. :wink:
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: Enllunada16 »

No havia vist aquest tema.. 8O
A mi..tinc un conflicte interior.Com a fan absoluta de la personalitat i del comportament a la resta de llibres d'en James,en Sirius i en Llopin no els puc odiar pel que fan,encara que quan ho vaig llegir em vaig decepcionar molt...Si la Rowling haguès fet això amb qualsevol altre personatge (inclòs en Harry,Ron etc) segur que aquell personatge m'hagues caigut al terra..Però són ells,vull dir que encara que se que el que van fer està molt molt malament...m'encanten xD :mrgreen:
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
Tanit
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 56
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 8:50 pm
Nom: Júlia
Ubicació: Cabanya del Hagrid

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: Tanit »

Jo crec que són bona gent...

També entenc el que li passa pel cap al Harry quan veu al Pensiu, com actuen el seu pare i el Sírius amb l'Snape...perquè és una mica cruel...Però en general, després de l'explicació que li fan el Sirius i el Llopin, jo em vaig quedar tranquila.
Crec que són d'aquells grups que sembla que els hi hagi tocat la loteria, són joves, són atractius (aaaii Sirius, Sirius....com estava i com està), són molt inteligents, no tenen por a res, els hi agrada el risc, són rebels....l'escola sencera els coneix i els admira i a la llarga, suposo que això pot pujar una mica al cap. Però desenganyem-nos, aquesta "pose" de descarats i rebels...ufff ens torna boges!

emmahg
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: dt. jul. 11, 2006 10:59 pm

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: emmahg »

A mi em cauen bé, peró soposo que es per que no hi són al meu institut.

La veritat es que se saben poques coses d'ells i la majoria les ha explicat en Sirius (que era un d'ells i, per tant, no pot ser objectiu), en Remus (que ho fa com recordant bons temps) i el que explica en Dumbledore i en Hagrid, per tant només se les coses que van fer pels que no en patien les conseqüencies. L'ùnic testimoni que va viure les seves gamberrades ell mateix és l'Snape, peró com que té tant odi a en James i a en Harry tampoc es del tot imparcial.

Peró tinc la sensació que si fos amiga seva em caurien molt bé, peró les bromes que feien eren molt injustes i passades de rosca. Peró com que posseien l'encant dels trapelles tothom era benevolent amb ells.

A mi com a personatges de llibre em cauen bé, peró crec que a la vida real faria el mateix que la Lily.

(Crec que no em cal demanar perdó per les 4 linies :ballar: )

Avatar de l’usuari
Karla_Potter
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dg. feb. 24, 2008 7:31 pm
Nom: Karla
Rang: Bruixa ^^

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: Karla_Potter »

Jo prefereixo en Sirius, James i Llopin, si en Cuapelada el deixo apartat i ben marginat ¬¬ em cau com el cul...però es que cada cop que veig en Sirius, sobretot a la pel·licula ploro...em va passar des de l'orde i l'aire de cregut de'n James, m'encanta :P
Imatge
Qui ens estima no ens abandona mai, sempre els podem trobar al nostre cor -Sirius Black-

Avatar de l’usuari
*Luna Lovegood*
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 230
Membre des de: ds. juny 07, 2008 10:25 am
Nom: Maria
Rang: Vaga professional
Ubicació: El meu ordinador @_@ (?)
Contacta:

Re:

Entrada Autor: *Luna Lovegood* »

massa_hpifriends.com ha escrit:Arrrggg!!!! JO els odio!!!! a tots!!! bé, al Lladruc potser no tant!!! ecss!!!!!! els hi tinc fòbia!!! em recorden als cabrons aquells d'Hanbol, fent mal a la gent nom,és perque existeixen, fent-los fer el ridícul sempre, baixant'ls-hi els calçotets i encantant a la gent. i també odie a Cuapelada, només per quedar-se allà mirant com si talvolta fora agradable i simpàtic per a qui ho fan...

Massa>>> :idea:

Uhmm... mira, si t'has llegit el 7è llibre, sabràs que va començar l'Snape, i a mes, en Llopin mateix diu que l'Snape els hi intentava fer maleficis a l'esquena. :enfadat
Nomès us dic, que llegir aquesta firma pot tenir efectes secundaris;;

Bloquejat