La Rowling per fi parla del libre 7!!!

Entrevistes, declaracions, actualitzacions de la seva web i qualsevol cosa relacionada amb l'autora dels llibres d'HP.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Dalila
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 36
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 2:29 pm
Ubicació: Tenerife

La Rowling per fi parla del libre 7!!!

Entrada Autor: Dalila »

Acabo de veure en la pagina de harrylatino q han fet una entrevista a la Rowling on diu alguns detalls sobre el ultim llibre:
http://www.harrylatino.com/index.php?su ... =&ucat=14&

JK Rowling ha asistido a una entrevista televisiva esta misma tarde, y en ella ha dado los primeros datos del Séptimo libro de Harry Potter: dice que todavía no está terminado y que el último capítulo ha cambiado "un poco": dos personajes que iban a sobrevivir morirán definitivamente, y uno que iba a morir al final quedará con vida. ¡Actualizado #2!

La escritora ha dicho que está escribiendo otro libro para niños no relacionado con Harry Potter ni su mundo, pero que todavía no lo ha terminado.

Actualizado:
- Escribió el último capítulo en 1990.
- El hecho de haber sido profesora le sirve para relatar con mayor veracidad la relación entre los estudiantes.
- No dirá si Harry vive o no.
- El Séptimo no está terminado pero marcha muy bien.
- Reconoce ser rica pero dice que las cifras se exageran.
- Aunque su hija Jessica lleva bien la fama, le han intentado sonsacar el último título en más de una ocasión.
- Volver a casarse le fue más difícil por tener una hija que por ser famosa.
- Ha escrito más de la mitad de un libro para niños, muy distinto a Harry Potter y bastante más corto.
- Según JKR, Ron es más popular que Harry.
- Si viese un boggart, vería a su familia muerta, como la señora Weasley.
- Creó las normas del Quidditch en media hora.
- En el primer borrador del último capítulo de HP7, escrito en 1990, dos pesonajes sobrevivían a la guerra. En el nuevo borrador, morirán. Por el contrario, uno que iba a morir, al final quedará indultado. JKR no ha dado nombres. Esto no significa que vayan a morir dos personajes en el Séptimo. Significa que morirán dos, por lo menos.

No es molta informació pero potser ja ens començi a dir mes coses :)

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Uooo!!! Dos que sobreviuran moriran.... diria que son Harry i Hermy, ja que has dit que el Ron té més popularitat... bé, però res és segur, haurem d'esperar al setè llire o hackejar el pc de la rowling XD Apa!!! Adéu!!!
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
harry...
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dt. feb. 14, 2006 10:19 pm
Ubicació: sota el po0onN Xd

Entrada Autor: harry... »

jo crec k sera km diu el roni el harry i l'hermy la palmen i
el ron es salva pero si passes aixo us donu la meva paraula k
em posaria plorar pk no m'agradaria k moris ningu dels tres
wenu ja veurem dw
emma watso0on...TKM

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

roni ha escrit:Uooo!!! Dos que sobreviuran moriran.... diria que son Harry i Hermy, ja que has dit que el Ron té més popularitat... bé, però res és segur, haurem d'esperar al setè llire o hackejar el pc de la rowling XD Apa!!! Adéu!!!
Doncs això de hackejar-lo no seria pas mala idea, no???? :twisted: :twisted: :mrgreen:

Wenu, com que el Dumbledore ja està mort ( :roll: ), jo voto......

PEL HARRY I PEL LLOPIN!!!!!!!!!! :P

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

jopetas

Entrada Autor: Lary fricky potter »

jopetas!!! io no vui ke mori ningú bo (evidentment) però els que no vui que morin MAI són el Ron i l'Hermione, elHarry, wenu, tothom diu que morira per tant, lu més segur es que la palmi però io no suportaria veure el Ron o l'Hermy morts.. :o :o :o :o :o

NO NO NOOOOOOOO!!!! :cabrejat: :rage:

Wenu ia vurem...kins nervis...buf!!!!!!!

el que havia de morir i sobreviura dons no se... el Voldemort?? l'Snape??? el Malfoy??? :| :|

Algun d'akests segur, algun dolent.... :cry: :(

Vingans!! dew!!
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

eis!
Putse la Rowling tenia previst que es sobrevisquessin el malfoy i l'Snape, pro com q al final seran bons i el Voldemort ho descobrirà, sel's carregarà a tots dos. voto perque l'Snape i el Malfoy, en el fons de tot de seu cor són bons :mrgreen:
putse tmb tenia previst matar el harry i al final ho ha deixat correr!!. on s'es vist una esctiptora q mati el seu prota!!! 8O
q opineu vusaltres??
Apropinquet l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 26, 2006 11:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

gràcies finalpotter, he modificat aquest missatge i l'anterior.
s q m'havia fel un embolic :roll: :? :roll: :?
Apropinquet l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 26, 2006 11:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Apropinquet, en els missatges que un escriu, al costat d'on diu citar apareix editar, si ho vols corregir ho pots fer aixi.

Bé ja sabem que hi haurà més d'un mort (jo havia dit que la palmarien una mitja dotzena), algun del quartet morirà, apart d'en harry, i potser el que al final no mor serà el Malfoy, en Cuapelada o la Belatrix, no sé però em sembla uqe el que es salva ara és un dels personatges de color gris fosc.

Avatar de l’usuari
alba_potter
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dv. set. 16, 2005 6:57 pm
Ubicació: fent puenting amb el portatil...... no ti fot XD

Re: jopetas

Entrada Autor: alba_potter »

Lary fricky potter ha escrit:jopetas!!!el que havia de morir i sobreviura dons no se... el Voldemort?? l'Snape??? el Malfoy??? :| :|

Algun d'akests segur, algun dolent.... :cry: :(
home jo crec que moriran algun dels bons i un del trio clavera , cavallers de la moer apart clar.

Pero.............. EN VOLDEMORT??? no se..... o trobo poc provable , se suposa que per restaurar la pau a de morir en voldemort , oi?¿
No se........... :roll: :roll:

Una teoria que e escoltat bastan esque en Ben , al final ajuda en Harry i despres mor ( no m'ho cabo de creu pero bueno........ :twisted: :twisted: )

No xe en realitat i a la tira de teories........
Estic feta un embolic

Per cert ja se que no te res a veure , pero esque o e vist ara i em pica la curiositat.......... final potter que coi es Hokage??
"En Ste Mundo De Sombra Y De Luz , La Verdad Se Logra Ocultar , Pero Siempre Suele Llegar Alguien Q No La Deja De Buscar "

Avatar de l’usuari
Mizuno_Miaka
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dc. abr. 12, 2006 7:58 pm

Entrada Autor: Mizuno_Miaka »

jo mentre es mori el voldemort i l'Snape ja estic contenta..encara que si es mor el Harry... em farà molta llàstima i segurament ploraré però weno..

Alba_potter, Hokage, si has vist o llegir Naruto es el títol que té el millor ninja de la villa, no?

(perdó per no fer 4 linies)

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

No, no... Jo no crec que aquests dos personatges que morin i anaven a sobreviure, i aquest que moria però que ara sobreviurà, siguin personatges tan importants com el Trio Calavera...
Si el Harry, el Ron o l'Hermione moren, jo crec que ja ho ha tingut pensat des del principi, i això no ho crec que canviï.
Jo suposo que es tracta de personatges "menys" importants, com potser sí el Draco, o l'Snape, o el Llopin i això.
PErò si el Trio Calavera mor, o el Voldemort mor, això segur que ho té clar des d'un principi.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Tampoc s'ho ha currat gaire a l'hora de parlar del llibre, eh¿?
però bé, millor, més sorpresa ens donarà al llegir el llibre...

Jo tmbé crec com l'HPConan, es refereix a personatges importants però no al Harry, al Ron ni a l'Hermy...u_u
Potser als que ha dit o a altres amics del Harry...no se...u_u

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

Hohohh... noo jo no vull que mori ningu... tb la Rowling ja podia haber aclarat una mica més, si qui moria serien principals o secundaris...
encara que jo crec que el harry si morirá, xo el ron i l'hermione no, xk....nu se.. em dona la impresió com si ells dos yinguessin que continuar la Historia... wenu ja es veuraXD

chauu!

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Pero si ja es veu qui morirà i com acabarà.Si es lo de sempre. Acaba feliç i moren dos dolents. Que jo crec que serà algun cavaller de la mort i en Voldemort. I potser el Draco va a Azkaban ^^ i comparteix celda amb el seu pare, XD. Pero estic casi segura al 100% que no pot morir ningu del trio calavera. Potser lo que passa es que com a conseqüencia more algun amic de Hogwarts o de l'Orde.
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
lyly
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: ds. oct. 08, 2005 2:43 pm
Contacta:

Entrada Autor: lyly »

aviam quina mania amb matar els protas :think: jo crec q el q viu es en draco q al final es bo, o nomes a mitjes pq sino agues matat en dumbledore :airborne: , els q moren :tombstone: seran o de howards o de l'ordre pq com eu dit avans la rowling no a desbelat coses mas importan per aixo si els protas la palmen no o dira i a mes jo no bull q mori nigun prota :cry: :pray: :avall :adora jo espero q no la palmin

jo tambe e sentit a parlar sobre lo del ben q al final es torna "valent" i ajuda al harry estaria be encara q mori es un bon final per ell q va trair els pares del harry Bo o dolent? la verita jo crec que en draco malfoy es torna bo o aixi o espero :hug: el personatge magrada, es allo de dolent pero sense pasar-se o sigui bo 8)
i es van fer un peto
final romantic d'una historia d'amor

tot i que no sol ser aixi a la vida real


http://hinaco.myminicity.es/

Bloquejat