Exàmens de la web de la Rowling! - Ja no es poden fer!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Ueeee ja tenim les notes aquiiiii oleee oleee xD
Ara vaig a mirar que he tret
PD: Ueee he tret un notable!!!
Aquesta vegada no han sigut gaire durs corretgint, perquè en vaig fer uns quants més a part de l'oficial on ja tenia la nota de l'altre cop i he tret un aprovat, un troll i un sobresaliente xD xD
Aquest cop m'he quedat sense suspés i molt deficient...a veure a la pròxima si els trec xD
Aqui teniu els meus diplomes xD
I ara ve el millor de tooooots
Ara vaig a mirar que he tret
PD: Ueee he tret un notable!!!
Aquesta vegada no han sigut gaire durs corretgint, perquè en vaig fer uns quants més a part de l'oficial on ja tenia la nota de l'altre cop i he tret un aprovat, un troll i un sobresaliente xD xD
Aquest cop m'he quedat sense suspés i molt deficient...a veure a la pròxima si els trec xD
Aqui teniu els meus diplomes xD
I ara ve el millor de tooooots
- Laiona_hermione
- Alumne/a de 5è
- Entrades: 143
- Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
- Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.
Doncs jo e tret un...NOTABLE . Jo crec que ho han muntat molt bé això dels exàmens és molt bona idea. Era la primera vegada que els feia i estic molt contenta!!!!
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament
- Apropinquet
- Alumne/a de 6è
- Entrades: 220
- Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
- Rang: INCOtxina :D
- Ubicació: Neverland
- Auror-TonKs
- G.N.O.M
- Entrades: 183
- Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
- Ubicació: watashi wa L desu!
- Contacta:
Diiiissshhh!!!
És molt trist. En el codi nou he tret un notable i, en el codi en què havia fet el Nivell1, només un Suficient!!! T__T
El que he tret un notable, que va ser el primer que vaig fer, el vaig fer agafant captures de pantalla i tot, o sigui, vaig gastar molt de temps i va ser el primer cop, així, en fred.
El segon que faig (amb el codi del Molt Deficient que vaig treure al Nivell1), que va ser contestant les preguntes tan malament com vaig poder he tret un Deficiente (jo que volia un altre Molt Deficient [en castellà, Troll]! ).
I el tercer cop, que va ser utilitzant el codi que tenia del Nivell1, vaig i trec un Suficient ¬¬ I va ser consultant alguna cosa a Hp-Lexicon (no a les respostes que han psoat, eprquè encara no les havien publicat).
Conclusió? Que la primera és la bona, i que no m'he de fiar d'Hp-Lexicon...
Aaargh. QUè horrible. Ara el meu progrés amb el codi del Nivell1 es veurà tacat per un suficient... xD
Tot i que el que penjaré a la paret serà el de Notable, naturalment.
És molt trist. En el codi nou he tret un notable i, en el codi en què havia fet el Nivell1, només un Suficient!!! T__T
El que he tret un notable, que va ser el primer que vaig fer, el vaig fer agafant captures de pantalla i tot, o sigui, vaig gastar molt de temps i va ser el primer cop, així, en fred.
El segon que faig (amb el codi del Molt Deficient que vaig treure al Nivell1), que va ser contestant les preguntes tan malament com vaig poder he tret un Deficiente (jo que volia un altre Molt Deficient [en castellà, Troll]! ).
I el tercer cop, que va ser utilitzant el codi que tenia del Nivell1, vaig i trec un Suficient ¬¬ I va ser consultant alguna cosa a Hp-Lexicon (no a les respostes que han psoat, eprquè encara no les havien publicat).
Conclusió? Que la primera és la bona, i que no m'he de fiar d'Hp-Lexicon...
Aaargh. QUè horrible. Ara el meu progrés amb el codi del Nivell1 es veurà tacat per un suficient... xD
Tot i que el que penjaré a la paret serà el de Notable, naturalment.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.
- Lis Malfoy
- Alumne/a de 3r
- Entrades: 97
- Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
- Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar
Oh!! Acabo de mirar la nota... NOTABLE!
M'ha fet una il·lusió!!! Més que res perquè al primer vaig treure un aprovat, i ara mira m'he superat, hehehe. A veure si segueixo així i després ve un excel·lent.
Ara, que com que contesto les respostes sense pensar-m'hi gaire... no entenc d'on he tret la nota. Però ara ja està fet, no me la poden treure, hehehe.
P.D.: Carla, hem tret les mateixes notes, xD!
M'ha fet una il·lusió!!! Més que res perquè al primer vaig treure un aprovat, i ara mira m'he superat, hehehe. A veure si segueixo així i després ve un excel·lent.
Ara, que com que contesto les respostes sense pensar-m'hi gaire... no entenc d'on he tret la nota. Però ara ja està fet, no me la poden treure, hehehe.
P.D.: Carla, hem tret les mateixes notes, xD!
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!
- Clara_Forcat
- M.A.G
- Entrades: 307
- Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Entrades: 1414
- Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
- Nom: Tània
- Ubicació: Badalona (BCN)
- Contacta:
- marta_draco