La porta!! La porta!! El títol del setè?!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- Granger_sellés
- G.N.O.M
- Entrades: 199
- Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
- Ubicació: a la coberta del Titanic
- Contacta:
He trobat la clau!!! uoooo i ja sé el titol!
despres de provar mil cops el penjat....xDDD
és una mica rarot, no?
wno, intentare averiguar que diu!
na nit, i bones festes!
despres de provar mil cops el penjat....xDDD
és una mica rarot, no?
wno, intentare averiguar que diu!
na nit, i bones festes!
Granger_sellés l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 21, 2006 11:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,
>>]*Fins que les vius,,
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat
florir la planta???¿¿¿
Weeeeeee!!! he aconseguit arribar a la porta i (gracies a les vostres pistes) endevinar el titol!!!
Com es fa florir la planteta?? Ja se que no te a veure amb el titol, pero es curiositat!
Com es fa florir la planteta?? Ja se que no te a veure amb el titol, pero es curiositat!
-
- Alumne/a de 6è
- Entrades: 213
- Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
- Nom: Albert
- Rang: Okupa del fòrum!
- Ubicació: Maresme, Mataró!!!
A veure, mai em passo per a la pàgina web de la JKR (a part de que el meu ordinador es molt lent i tarda en cargar-se), així que ho sento si això hi és sempre o no es pot posar per algo. Bbueno, fora de les instruccions hi ha una planta, que si la regues creix i surt com una mena de diploma. Llavors, si hi faig un click em surt una pàgina de llibreta escrita per la JKR amb noms de profes i coses... Què significa? no ho pillo...
-
- Alumne/a de 6è
- Entrades: 213
- Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
- Nom: Albert
- Rang: Okupa del fòrum!
- Ubicació: Maresme, Mataró!!!
Sí, si lo del títol ja ho he fet, jo estava a la pàgina original en anglès. Però una vegada fet lo del títol m'he adonat de que la planta es podia regar (ja sabia que amb això no sortiria el títol perquè ja el tenia, pero per veure que feia...) i llavors doncs ho he fet (amb els frascos aquells de colors que te al costat). Després s'ha posat a créixer i s'ha sentit el sorollet aquell i després surt el diploma enenyat. Llavors li faig click a les lletres vermelles de abaix i em surt la pàgina de la llibreta (es podia fer més gran allunyant o apropant, i si es tapava la pàgina es podia moure amb el ratolí). A veure, deu ser com un premi perquè diu 'Award', que vol dir 'premi', però és que no pillo quina mena de premi és o de què es tracta...
P.D: Si de la pàgina de la llibreta hi ha algo que no enteneu perquè està molt petit, puc donar-vos una part ampliada d'això, encara ho tinc guardat al Paint. Només em tocaria retallar (La imatge l'havia fet més gran, però almenys a mi el Mozilla Firefox me l'ha reduit moltíssim. Així que per això ho dic, si ho retallo no es farà petit. Em dieu quina part no podeu llegir bé. Bueno, això si cal perquè potser no serveix per a res xD :D).
P.D: Si de la pàgina de la llibreta hi ha algo que no enteneu perquè està molt petit, puc donar-vos una part ampliada d'això, encara ho tinc guardat al Paint. Només em tocaria retallar (La imatge l'havia fet més gran, però almenys a mi el Mozilla Firefox me l'ha reduit moltíssim. Així que per això ho dic, si ho retallo no es farà petit. Em dieu quina part no podeu llegir bé. Bueno, això si cal perquè potser no serveix per a res xD :D).
- Lary fricky potter
- Alumne/a de 5è
- Entrades: 149
- Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
- Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala
Ole Oleee!!!!!!!!
ia està!!! ia l'he descobert!!
I coll**s amb el títol eh!! ujujjujujujjuju però de l'anglès al català cambiarà bastant, com va passar amb el del sisè...
Però al menys ia l'he descobert, ia puc dormir tranquil·la !!!!
Ala dew!!!!!!!!!!!!!!!!
petons!!
I MERCI HPCONAN PEL TEU "POEMA"!!!
ia està!!! ia l'he descobert!!
I coll**s amb el títol eh!! ujujjujujujjuju però de l'anglès al català cambiarà bastant, com va passar amb el del sisè...
Però al menys ia l'he descobert, ia puc dormir tranquil·la !!!!
Ala dew!!!!!!!!!!!!!!!!
petons!!
I MERCI HPCONAN PEL TEU "POEMA"!!!
- Samanta
- Alumne/a de 3r
- Entrades: 91
- Membre des de: dl. gen. 22, 2007 4:30 pm
- Nom: Elisabet
- Ubicació: Entre secrets oblidats...
no ho entenc . el titol ja el se. pero no entenc lo de la porta Starwars
Hi ha coses que algunes vegades és millor no saber...
_________
http://www.metroflog.com/secret_name
_________
http://www.metroflog.com/secret_name