Aire de triomf d'en Dumbledore

Envia els teories sobre els llibres i comenta'ls!
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
theponches
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 9:58 pm
Ubicació: Sota el cel i a prop del mar

Entrada Autor: theponches »

Jo tinc dues idees.
D'una banda això que heu dit abans del triomf als ulls d' en Dumbledore
i els ulls d' en Harry com els de la mare... si va d' ulls pensem.... Imaginem que en Dumbledore sap que Voldy en algum moment remot del seu passat va estimar la Lily i que al moment de la veritat, entre la sang que porta d' en Harry i que veurà en Harry els ulls de la Lily (la seva estimada) no el podrà matar....
Per això al moment que Dumby s' en va assabentar que part de la sang d' en Harry es va fer servir per l ' encanteri de ressucitaciò de Volvemort va estar content...
Se m' ha anat massa l' olla?? Coneixeu cap encanteri per que em torni?? jeje
Altrament potser que Dumby pensés en alló de que per fer els horricreus calia partir l'ànima i matar algú cada cop i Harry era l' últim... i a més una part de l'ànima de Voldy ha d'estar en el seu propi cos... i sabem que per destruir-lo cal carregar-se totes les parts de la seva ànima... llavors... al obtenir el cos Voldy ens ha dit on podrem trobar l¡últim tros de l'ànima que cal carregar-se
Que arribi ja el juliol
NO PUC MÉS!!!!!
Pt.on's :lol: :o :oops:
RAB és Rubeus-Albus-Black

Avatar de l’usuari
ralau
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 12:44 pm
Ubicació: CDV

Entrada Autor: ralau »

vols dir?

si estimava a la Lily xk se la va carregar?

i lo de la sang crec que podria ser possible...com te la sang d'en Harry una part de lànima d'en voldi ja està pifiada... sep vale! xDDD

se'ns farà molt llarga la espera al juliol... :roll:
No es oro todo lo que brilla... emocion, intriga, dolor de barriga!!

Ralau ve de laura...sí,soc una noia xD

Avatar de l’usuari
theponches
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 9:58 pm
Ubicació: Sota el cel i a prop del mar

Entrada Autor: theponches »

No volia matar la Lily, volia matar a en Harry pero la mare ho va impedir i el volia matar perque amb aquella mort partia la seva ànima un cop més i en feia ja pels 7 horricreus...
He dit je je :alien: :lol:
RAB és Rubeus-Albus-Black

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

Jo també crec això... :roll:
En Voldemort és pervers, vil i cruel (a què em sona? :wink: ) i no li feia res matar-ne un com matar-ne dos. Pot ser que estigues ressentit amb la Lily per alguna cosa, o, segons la meva teoria, perquè li va fer el salt amb en James. Per això primer va matar en James, després en Harry, per la profecia es clar, i finalment la Lily, per ressentiment o per deixar la feina ben feta...

No sé, no sé... a mi no em convenç.
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

De veritat creieu que en Voldemort estava enamorat de la Lily??
Es que em costa molt d'assimilar eh... Jo no crec que fos per que la Lily li fes el salt ni res d'aixó,sino que com molt bé has dit tu ara és vil i cruel,i la unica cosa que volia era evitar el nen que el derrotés,i com aquesta mort era tan especial la dedicava a un horricreu...res més :wink:
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

ola,

io el ke trobo raro es ke li brillen els ulls despres de saber ke el voldemort pot tocar el harry sense perill, no¿?

aleshores i a 1 cosa bona i 1 de dolenta

bona: el voldemort te cos (i es + dificil de matarlo sense cos, noo¿?)
dolenta: pot tocar el harry, ke no s'auria pogut salvar al 1er llibre sense 'xo


deeeeeeeeeeeeeeew!!!!


io mai no pillo les teories de la gen... nomes la meva... :roll: :roll: :roll:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Una relació d'amor entre en Voldemort i X (sigui la Lily o qui sigui) no ho veig possible ja que Lord Voldmeort mai ha estimat ningú tret d'ell mateix (ara no sé si això surt en algun dels llibres, diria que sí, o bé ho va dir la Rowling en alguna entrevista) i encara veig menys probable que hi fiqui un adulteri en els llibres.

Sobre això que al tenir sang d'en Harry la part de la seva ànima que restava en el seu cos va petar no ho veig clar. Per mi un cos sense ànima ( sigui completa o incompleta) no pot estar viu; que crec que és el que va passar amb l'intent de l'assassinat d'en Harry, al rebotre el malefici va perdre el tros el cos tot i que la part d'ànima que hi habitava va sobreviure perquè encara estaven els horricreus intactes.

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Pot ser per que EN VOldemort deu na lily va utilitzar la magia mes antiga del mon .. Cosa que ne Dumbeldore tradueix com amor...i pot ser sigui per que en Voldemort s'el creu.

Sobre allo dels Horcrux ... EN VOldemort l'unic que necesita per sobreviure es que ni hhagi un de viu , sigui quin sigu... per ll continuar existint...No importa matar-lo un altrepic .. ja que la seva anima ja esteia destruida ...i si s'hagues destruit tot els Horcrux ell adeu...

Per tant si la mirada es per alguna cosa pot ser per dues coses
a) A en Dumbeldore li falta informacio sobre els horcrux i la font mes viable per descobrir on son , es el mateix voldemort , nomes inculcant-li un poc de por , ja bastaria per que volgues protegir tots els altres delatant la posicio .

b) .. En Dumbeldore es malvat i disfruta per que sap que en Voldi ha tornat...( . Teopria espatarrant Dubeldore is Bad....)
Imatge

Avatar de l’usuari
ralau
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 12:44 pm
Ubicació: CDV

Entrada Autor: ralau »

Doncs jo crec que és perque ara en Voldi està viu, i es pot matar. Potser per tornar a la vida es va haver de carregar un horcrux seu per tenir la meitat dins seu...ves a saber...aquesta dona ho deixa anar a mitges i després estem aqui menjant-nos l'olla xDDDD

No crec que estigués enamorat de la lily perque:
1. Es porten 40 anys?
2.En voldi no ha estimat mai a ningú
3.Es la lily, no una psicopata masoquista
4.Perque no

Pero si que crec que l'Snape estava enamorat d'ella.En Voldi li diu k no la mataà, se la carrega, l'Snape es rebota i se'n va amb en Dumbi xDD per això kuan veu a enHarry es possa de mala llet perquè ell va ser qui li va dir a en Voldi la mitja profecia i llavors almirar-li als ulls veu a la lily.

Apa.Toma teoria del mil xDD
No es oro todo lo que brilla... emocion, intriga, dolor de barriga!!

Ralau ve de laura...sí,soc una noia xD

Bloquejat